2023-01-23, 15:13
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropicals
Det går att tjäna pengar på ovan också.

Jovisst, men man ska nån egenskap som lockar tittarna, och Viktor är bara töntig, menlös, fånig, korkad, har en störig röst och sätt att prata på. Det vinner man inga sympatier på.
2023-01-23, 15:21
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropicals
Jag håller med i allt ovan. Han tror främst att "glimten i ögat" hos sig själv är större än vad den är. Men 99 % verkar inte förstå att det ändå handlar om en trollning.
Den enda han trollar bort är sig själv - ja å möjligtvis dig också då se kommentarerna i andra tråden han är helt av banan
Senast redigerad av kubun 2023-01-23 kl. 15:34.
2023-01-23, 15:34
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Står fast vid min spaning igår och det att det slog in. Julia fick hjälp av produktionen att skapa detta. Bra, roligare för alla förutom pucko-alliansen. Varför skulle de ens offra en så trogen person som Julia? Det var en väldigt kortsiktigt plan.
Kortsiktigt yes, men nu verkar ju korvnasaren inte vara nån Erwin Rommel direkt.

Han den där harmynte tjockisen verkade ju till en början möjligtvis kunna ha iaf tvåsiffrig iq, till skillnad mot sina kumpaner i deras (inte så imponerande) triumvirat men nä. 😁

Och Viktor är ju utan tvekan bland den mest genomkorkade deltagren i en dokusåpa, någonsin.
Tror aldrig jag sett en tommare blick, totalt nollad.

Och vilket jävla beteende!? Helt sinnessjukt.

Droger? Lsd? Pcp? Hjärnskadad? Handboll i skallen i ca 200 km/t?
2023-01-23, 15:34
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Du tar två elitidrottare som exempel på personer som aldrig tagit tillväxthormoner... 😂😂,
Att de har blivit testade och klarat sig betyder absolut ingenting! Vet man ungefär när man kommer bli testat så vet man vad man ska undvika och hur lång tid innan.. Det finns ingen elitidrottare i världen som inte tagit substanser,, Det är Otroligt naivt att tro det.

Det människor behöver för att bygga muskler är bl.a. testosteron, och män har mycket mer testosteron än kvinnor. Att försöka neka det är bara löjligt. Det betyder såklart inte att kvinnor inte kan bygga nån muskler alls, men min gissning är att bullfettan Sandra antagligen har proppat i sig både det ena och det andra. Sen får du tro vad du vill.

Charlotte Kalla är längdskidåkare med muskler anpassade för sin sport. Sandra tränar gym och kampsport och har rätt bra gener för att bygga muskler. Hon har absolut inte tagit några preparat. Hon är vältränad men inget "freak" direkt.

Det finns definitivt elitidrottare som aldrig rört ett preparat. Att tro att alla elitidrottare i världen dopar sig är otroligt naivt att tro.

Citat:
Ursprungligen postat av Foxinsox
Det värsta är att Viktor jobbar som fritidspedagog, med den kvinnosyn han har. Det är synd att det bli it så mkt paktande i farmen. Jag tycker oxo det är synd att alla uppdrag alltid blir godkända hur usla de en genomförs. Som det är nu är det skitsamma vem som är storbonde allt blir Godkänt ändå.
Om nu en stående uppdrag är att det ska vara rent och snyggt. Då skulle de inte fått godkänt helt enkelt.

Tror att Victor kommer få en del klagomål från föräldrar vars barn går på hans fritids. De kan inte vara helt nöjda med att en fritidspedagog med hans kvinnosyn tar hand om deras barn i en väldigt formbar ålder.

Citat:
Ursprungligen postat av GeorgLagersBror
Känns som att Victor är för korkad och efterbliven för att gå in och läsa här inne och på farmen insta men man kan ju alltid hoppas. Större as och framförallt korkad människa är de nog sällan man kommer se. Vem fan kommer vilja ha honom eller anställa honom efter detta? Men iofs så är han nog för korkad för att kunna jobba. Jobba på fritids med barn borde han då fan inte få göra iaf. Vilken fruktansvärd förebild.

De flesta deltagare har ett öppet instagramkonto. Victor hans ett privat. Finns nog en anledning till det.
Han har garanterat läst på farmens instagramkonto. Folk där är inte nådiga även på inlägg som inte har med Victor att göra så är 90% av kommentarerna om Victors beteende. Tror att han har läst här inne med faktiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Viktor följer ett manus som han fått tilldelat.

Jaså? Vem har tilldelat honom detta manus och vad får han ut av att framstå som den största idioten i svensk TV?
2023-01-23, 15:46
Medlem
Ingen som sitter inne på smaskigt skvaller om nån deltagare på deras hemmaplan??
2023-01-23, 15:47
Avslutad
Nästa år kanske Farmen kan ha en Häradsbetäckare istället för Storbonden. Storbonden får ju bjuda in nån att sova i stugan, det faller egentligen naturligare för en Häradsbetäckare. Viktor vill nog gärna ha den rollen.
2023-01-23, 15:48
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Det är väl ingen som har missat vad han håller på med, och att han överdriver för kamerorna.. Han är inte speciellt bra skådespelare heller.
Men det betyder inte att hans handlingar inte har konsekvenser för hans "offer".
Och det är som nån annan skrev "han saknar finess", han är helt enkelt för dum för att göra det snyggare.
Han skulle kunnat spela den rollen med lite mer charm och inte lika fult och oärligt. Han skulle kunnat charma tjejerna och varit mer omtyckt av folket om han hade kört med lite mer öppna kort, men han misslyckas totalt och därför ser han bara dum och falsk ut.
Kanske om han inte behandlat kvinnorna som bebisar, gull, gulli, gull... Jag spyr!
En michelingubbe har mer charm än denna Viktor!
2023-01-23, 15:51
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokatten66
Enda anledningen till att "bli uppraggad" av honom är ju att ha sex. Det killar inte alltid verkar förstå är ju att även tjejer kan ha som mål att ligga och att man då väljer någon som man definitivt inte vill ha en seriös relation med. Det kan vara en period när man inte är intresserad av något mer än en sängkamrat och då flörtar man tillbaka med de där som bara verkar ha en sak i huvudet. Killarna tror att man är lättflörtad, men egentligen är det ett medvetet val att ge ett gensvar till de som uppenbart bara är ute efter engångsragg.

Fast för mig går han bort även där, eftersom jag inte tycker att han är särskilt attraktiv.

Några pojkvänskvaliteter har han ju inte visat hittills. Inte kompiskvaliteter heller, skulle jag säga. Jag skulle aldrig vilja ha en vän som beter sig som han gör. Det värsta är att han tror att han vinner poäng hos ledarhannen när han gör så här, han är osäker och vill visa Eddie hur taktisk han är och hur mycket han stöttar Eddies spel, men gör bort sig för honom också.
Jag skulle inte ens tagit i honom med tång!
Men smaken är väl som baken, delad.
2023-01-23, 15:53
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgLagersBror
Hör bara på hans tonläge/röst , hur han pratar. Dumheten själv.. som om en tecknad film behöver en röst till en korkad karaktär*. Aldrig hört liknande efterblivenhet på någons röst.
Håller med till fullo!
Hemsk röst!
2023-01-23, 15:56
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Relativt säker på att produktionen förbarmat sig över Julia efter förlusten och berättar om Viktors dubbelspel så att hon får chansen till en liten upprättelse för sig själv och tittarna i och med valet av storbonde och brevet. Vi får se imorgon hur väljer och vad hon skriver.

Dessutom tror jag produktionen gärna vill ha ombytta roller på gården så ytterligare en anledning viska sanningen till Julia.

Maken till duperad deltagare har jag aldrig tidigare skådat. Tror aldrig hon skulle kunna inse det själv på så kort tid.

Angående Viktor tycker jag han är en kul deltagare. Men han är för korkad, folk kommer nog tröttna.
Eller så berättade Karin det till Julia?
2023-01-23, 15:59
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Charlotte Kalla är längdskidåkare med muskler anpassade för sin sport. Sandra tränar gym och kampsport och har rätt bra gener för att bygga muskler. Hon har absolut inte tagit några preparat. Hon är vältränad men inget "freak" direkt.

Det finns definitivt elitidrottare som aldrig rört ett preparat. Att tro att alla elitidrottare i världen dopar sig är otroligt naivt att tro.
Jag tror inte det är nån som vet helt säkert om alla stora/kända elitidrottare i världen har någonsin tagit preparat, men att ta två elitidrottare som exempel på personer som absolut inte tagit preparat i hela sina liv är skrattretande. Och jo jag tycker visst hon är väldigt nära på att vara ett freak. Kolla på dem här bilderna: https://imgur.com/HrsljX0 https://imgur.com/a/BK2u25v
Men som sagt jag säger bara vad jag tror, jag känner ju inte henne.

Citat:
De flesta deltagare har ett öppet instagramkonto. Victor hans ett privat. Finns nog en anledning till det.
Han har garanterat läst på farmens instagramkonto. Folk där är inte nådiga även på inlägg som inte har med Victor att göra så är 90% av kommentarerna om Victors beteende. Tror att han har läst här inne med faktiskt.
Många av deltagarna har gjort sina insta privata när farmen började sändas på TV, och den största anledningen till det är för att det är på det sättet man får flest följare.

Citat:
Jaså? Vem har tilldelat honom detta manus och vad får han ut av att framstå som den största idioten i svensk TV?
Folk har en tendens att vilja göra produktionen(chefen) nöjd. "kolla, jag är duktig. Jag ska göra bra show åt er för programmets skull". Det beror helt enkelt på hur stor av en people pleaser man är och om man vill ha mycket TV- tid, det behöver inte vara avtalat på det sättet som du verkar tro.
Senast redigerad av BalderNord 2023-01-23 kl. 16:12.
2023-01-23, 16:05
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Eller så berättade Karin det till Julia?

Hon valde ju styrka, haha. Hade hon tagit kunskap hade hon var vidare. De hade lurat i henne att det skulle bli läggmatch eller att hon skulle vinna i styrka.

Nej hon blev totalt lurad och jag är i princip säker på att produktionen ville ha ny ledning på farmen så de slog två flugor i en smäll.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in