2023-01-23, 09:24
Medlem
orrecrists avatar
Alltså Viktors hatstorm kommer inte bli nådig, hur jävla korkad får man bli.
2023-01-23, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Kul? Hade rivit ut mina ögon...

Varför det? Visst hade det varit upplyftande med lite naket under midsommarstången?

Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Gick inte då en blatte då hade censurerats

Du har en poäng.
2023-01-23, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Alltså Viktors hatstorm kommer inte bli nådig, hur jävla korkad får man bli.

Hör bara på hans tonläge/röst , hur han pratar. Dumheten själv.. som om en tecknad film behöver en röst till en korkad karaktär*. Aldrig hört liknande efterblivenhet på någons röst.
2023-01-23, 10:00
Moderator
pewpews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Han har nog gått in i en roll på farmen och utanför är han nog annorlunda, man ska nog inte underskatta heller hur mycket produktionen styr och kan påverka hur folk uppfattar deltagarna genom hur man klipper avsnitten.
Fast det han sa efter valet var ingen roll, han var genuin där. Det lyster igenom att han är van vid att få vad han vill och att han är privilegierad. En korkad fuckboi som levt i lite skyddad verkstad. Inte allt för många hästar hemma.

Sen tycker inte jag heller att produktionen gjort rätt. De lät det gå för långt. Att han skojar om att sova hos Karin, flörtar med Anna det är en sak, lite kul i sig för ingen blir sårad. Han får gärna spela fuckboi rollen lite sådär på skoj. Men här pratar vi ju om riktigt sårande och hånande av en sårbar person.
2023-01-23, 10:02
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgLagersBror
Hör bara på hans tonläge/röst , hur han pratar. Dumheten själv.. som om en tecknad film behöver en röst till en korkad karaktär*. Aldrig hört liknande efterblivenhet på någons röst.

Jag tyckte han var soft först men nu är han bara vidrig. Hans beteende & snack kring Julia (& andra tjejer) kommer anses som avskyvärt. Sen är ju pucko-trion bara för mycket, äckel araben, fettot samt han själv, så jävla blåsta tror dom på riktigt att dom kommer vinna? Sen hyllar kebabaraben Viktor hela tiden att han skall vinna? Haha han kommer rycka åt helvete.
2023-01-23, 10:03
Medlem
orrecrists avatar
Stora förväntningar inför blondies son gör intåg
2023-01-23, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pewpew
Fast det han sa efter valet var ingen roll, han var genuin där. Det lyster igenom att han är van vid att få vad han vill och att han är privilegierad. En korkad fuckboi som levt i lite skyddad verkstad. Inte allt för många hästar hemma.

Sen tycker inte jag heller att produktionen gjort rätt. De lät det gå för långt. Att han skojar om att sova hos Karin, flörtar med Anna det är en sak, lite kul i sig för ingen blir sårad. Han får gärna spela fuckboi rollen lite sådär på skoj. Men här pratar vi ju om riktigt sårande och hånande av en sårbar person.

Han kanske sökte till Fboy Island utan framgång så han fick helt enkelt köra på det som gick..
2023-01-23, 10:21
Medlem
Citat:

Viktor följer ett manus som han fått tilldelat.
2023-01-23, 10:47
Medlem
dragonslayer1339s avatar
Har inte kollat på farmen sedan Sveriges bästa dokusåpespelare Sebastian Dawkins var med.
Är det värt att lägga tid på? Programmet i sig är bra men skådespelarna nuförtiden är ju hemska.
2023-01-23, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Stora förväntningar inför blondies son gör intåg
Samma här, hoppas Blondie JR plockar ner Viktor på jorden igen... En typisk Varbergsbo som tror han är guds gåva till motsatta könet, en dryg jävel.
2023-01-23, 11:00
Avslutad
Citat:

Tja, fast vad ska produktionen göra? Ska de berätta för Julia vad Viktor säger om henne i synkarna?

Jag tycker i så fall att de andra deltagarna borde berättat för Julia hur han betedde sig. Tova, Eddie, Sebbe och även J-C (?) vet ju att Julia lurades i en fälla av Viktor. Men det tillhör ju deras spel, så de är egentligen lika fula som Viktor. De har klarat sig undan kritik men de visste ju exakt hur Viktor utnyttjade Julias känslor och de hade uppenbarligen inget emot det. Tova är extra ful, kvinna som hon är. Hade hon velat att hennes dotter skulle utsättas för samma behandling? Hon gick också glad i hågen med på att utses till förstekämpe och därmed bödel i kuppen mot Julia. Hoppas hon ryker åt fanders snarast.
2023-01-23, 11:38
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tatoomike
Samma här, hoppas Blondie JR plockar ner Viktor på jorden igen... En typisk Varbergsbo som tror han är guds gåva till motsatta könet, en dryg jävel.

Viktor är en typiskt strykrädd tönt när man sätter hårt mitt hårt. Men i trailern som rullar ser det ut som D-skådisen & han börjar munhuggas.

Fy fan va skönt om tönt trion blir krossad, kebaben tror på riktigt han äger stället & har skrivit manus det är fan så man börjar gråta av skratt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in