Citat:
Ursprungligen postat av
Kämpendahl
Har du tipsat polisen om det? Mamman ska alltså ha skakat sin dotter så att hon exakt ett halvt dygn senare får symptom och av en slump lägger sig då hunden på henne så att pappan tror att det är hunden som orsakat flickans död och därigenom gett modern det perfekta alibit som gör att pappan istället kommer att bli dömd?

Hur tänker du att jag ska tipsa polisen om min teori? Är dom intresserade även av teorier! från oss på FB tror du 😆
I visste nog inte vad hennes skak våld skulle leda till..
Tror det bara blev så i hennes frustrerade känsla att hon tappade det och skakade/dunkade henne i sängen.
Tror inte hon tänkte på att det kunde ge dessa skador och tror inte hon planerade att det skulle vara ett visst antal timmar tills hon blev sämre osv så som du skriver det.
Jag tror att hon orsakade det, men utan uppsåt. Hon ville inte vara där, hon ville inte ta hand om J och hon tappade det..
Många hundar reagerar/uppmärksammar sjukdomar/dåligt mående hos oss människor och kan bli oroliga, stressade och kontaktsökande av att dom känner av att något är fel, så det skulle inte alls vara något konstigt om hunden känt av att J inte mådde bra och kanske puffat på henne och att när L kommer in så tror han att det är hunden som är orsak, han tänker säkert inte ens tanken att I som är mamman orsakat skadorna kvällen innan.
Alla har vi olika teorier, jag har rätt till min teori ☺️
Jag brukar inte vara särskilt dömande, men denna kvinnan har nog ett av de absolut sämsta beteende jag någonsin hört om gällande familj och barn.
Jag säger bara, må hon aldrig få ha vårdnaden eller ansvar för sina barn mer någonsin, oavsett om hon orsakat detta eller om det är L Hon är verkligen inte kapabel att ta hand om sina barn oavsett..