2023-02-03, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oledolyckan111
Enligt en källa i polishuset har tydligen de väckts tankar efter något vittne att I är på tapeten igen. Inte officiellt misstänkt, men någonting har gjort att de fått upp ögonen igen. Spännande.

Ge oss gärna lite mer!🙂
Citera
2023-02-03, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av potatisblubb
Kan man göra något om man vet om att Lukas ljuger i förhör eller spelar det ingen roll?

Hej. Fick du gehör för din information du hade ? Eller det kanske du inte kan berätta
Citera
2023-02-03, 12:52
Medlem
Citat:
Enligt en källa i polishuset har tydligen de väckts tankar efter något vittne att I är på tapeten igen. Inte officiellt misstänkt, men någonting har gjort att de fått upp ögonen igen. Spännande.

Intressant
Undrar om det är ett vittne som redan är i förundersökningen isåfall.
Citera
2023-02-03, 12:58
Medlem
Fajerflajs avatar
Är det ngn som har lust att lägga upp fupen igen? Den tidigare är död.

Nvm, jag hittade en annan
Senast redigerad av Fajerflaj 2023-02-03 kl. 13:01.
Citera
2023-02-03, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Intressant
Undrar om det är ett vittne som redan är i förundersökningen isåfall.

Det är inte ett vittne som redan finns i fupen, utan en helt ny!
Citera
2023-02-03, 13:30
Medlem
Citat:
Det är inte ett vittne som redan finns i fupen, utan en helt ny!

Oh, låter bra! Tack för informationen
Citera
2023-02-03, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H3jh0pp
Ge oss gärna lite mer!🙂

Det är de jag vet, personen som berättade detta ville inte ge för mkt för att riskera sitt jobb. De hen kunde berätta var att de fått upp ögonen för I’s delaktighet igen. Men sen om de leder nånstans vet de inte ännu! Men hoppas verkligen det.
Citera
2023-02-03, 13:51
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Det är de jag vet, personen som berättade detta ville inte ge för mkt för att riskera sitt jobb. De hen kunde berätta var att de fått upp ögonen för I’s delaktighet igen. Men sen om de leder nånstans vet de inte ännu! Men hoppas verkligen det.
Vad skulle det "vittnet" kunna berätta om som inte redan finns i förundersökningen menar du?
Att hon smög hem på natten i någon annans bil utan mobilen med sig skakade barnet och tillbaka.
Eller vad är det för sensationer du inbillar dig skulle kunna komma fram och ändra bilden.
Du är ett troll och du har hela tiden drivit dina trollidéer mot Bella sedan du kom in i tråden.
Hade dom ett nytt vittne som pekar ut Bella så skulle rättegången skjutas upp tills dom uppgifterna är utredda.
Det kommer inte att hända eftersom det inte finns något vittne som kan förändra bevisningen mot Lukas.
Citera
2023-02-03, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Vad skulle det "vittnet" kunna berätta om som inte redan finns i förundersökningen menar du?
Att hon smög hem på natten i någon annans bil utan mobilen med sig skakade barnet och tillbaka.
Eller vad är det för sensationer du inbillar dig skulle kunna komma fram och ändra bilden.
Du är ett troll och du har hela tiden drivit dina trollidéer mot Bella sedan du kom in i tråden.
Hade dom ett nytt vittne som pekar ut Bella så skulle rättegången skjutas upp tills dom uppgifterna är utredda.
Det kommer inte att hända eftersom det inte finns något vittne som kan förändra bevisningen mot Lukas.

Som jag skrev så är hon inte officiellt misstänkt, utan de behöver säkerligen undersöka saken.
Finns många olika fakturor och scenario till detta. Bara tiden får utvisa. Håller alla mina tummar och tår att de visar sig vara något så den där wt blir dömd. Oavsett så är hon föralltid dömd i samhällets ögon.
Citera
2023-02-03, 14:34
Medlem
Citat:

Om det här stämmer så gissar jag på ett medicinskt sakkunnigt vittne som har intygat om att skadorna kan ha tillförts flera timmar tidigare. Den medicinska bevisningen emot L är mycket tunn och det skulle inte förvåna mig om någon expert inom området har gett en helt annan bedömning än läkaren som blev tillfrågad i FUPen. Det är bara min gissning efter att ha följt diskussionen om skakvåld bl a.
Citera
2023-02-03, 14:35
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Som jag skrev så är hon inte officiellt misstänkt, utan de behöver säkerligen undersöka saken.
Finns många olika fakturor och scenario till detta. Bara tiden får utvisa. Håller alla mina tummar och tår att de visar sig vara något så den där wt blir dömd. Oavsett så är hon föralltid dömd i samhällets ögon.
Nej finns det något som måste utredas så skjuter dom upp rättegången.
Dom bedriver inte en utredning i hemlighet när det finns ett färdigt åtal.
Dom får inte göra det helt enkelt.
Så sluta fantisera.
Citera
2023-02-03, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Nej finns det något som måste utredas så skjuter dom upp rättegången.
Dom bedriver inte en utredning i hemlighet när det finns ett färdigt åtal.
Dom får inte göra det helt enkelt.
Så sluta fantisera.

Du är väl inte så involverad i detta rättroende så du vet vad som sägs och görs ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in