2023-01-22, 18:02
Medlem
Sociala medier är cancer och premierar den som skriker högst/är mest provocerande. Men detta är ju tydligen vad folk vill ha.
Citera
2023-01-22, 18:10
Bannlyst
Bryr mig inte om tate alls men det är väl samma människor som blir greta-simps? Folk vill ha en ledare helt enkelt.

Vänstersimps är patetiska.
Citera
2023-01-22, 18:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lucienne.camille
Det kommer alltid att finnas loosers och drägg.
En förklaring kan vara internet och det nya sättet att umgås och skapa sociala kontakter.
Innan internet så fanns det kompisgäng med en mängd olika personaliteter, gruppen fostrade nog dom avvikande genom kompistryck och skamkänslor.
Idag sitter dom avvikande och triggar varandra på slutna forum.
Avvikande? Får folk inte ha egna åsikter menar du? Är du för grupptryck? Fjolla.
Citera
2023-01-22, 18:14
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnolaDinMama
Ifrågasätter hela skiten som TS säger. Vad är det som säger att unga män ser upp till tönten Tate? Har du forskat kring ämnet eller drar du känslor ur röven där du tror att folk ser upp till honom? Påvisa någon form av källa som säger att unga män ser upp till tönten.
Min 14-årings klass kryllar av manliga Tate-fans.
Citera
2023-01-22, 18:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Det är rätt typiskt att ni måste bygga halmgubbar och sätta etiketter på andra så att ni kan använda era färdigpackade argument som pappa Tate har gett er, istället för att försöka prata som en riktig person. Hade lika gärna kunnat programmera en AI för att föra argumentationen. Eller en AI hade nog gjort det bättre förresten.
Jag bygger inga halmgubbar. Jag baserar min åsikt på hundratals TikToks där kvinnor beter sig exakt som jag beskriver. Det finns ingen ”Pappa Tate”, jag har nått dessa slutsatser på egen hand, det räcker med att läsa på feministavdelningen på Flashback för att inse att jag inte fantiserar.

Andrew Tate har dock via sin popularitet fått upp frågan hos en miljardpublik, därför är det en diskussion som du och jag tar nu. Ämnet går inte längre att vifta bort mmed ”argument” som incels, foliehattar, misogynister m.m.

Du hade inte kunnat programmera ett skit, du lever i en värld som män byggt åt dig. Kanska läge att visa lite respekt innan du faller ner från trädet (som du inte heller planterat)?

Jag repeterar: Tate är ett symptom på något, vad kan det vara?

Han uppstod inte i ett vakuum, han låter inte så där för han ”inte får fitta”, ”är fattig och bor i mammas källare”, ”skyller sitt misslyckade liv på kvinnor”. Han är ELIT och ändå har han dessa åsikter. Vad beror det på? Nå?
Citera
2023-01-22, 18:18
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Jag tror att dom har synat hela det västerländska woke samhället där man ljuger och anklagar meningsmotståndare för både det ena och det andra utan bevis.

Ju hårdare vänstern trycker på och anklagar män för saker, ju mer benägna blir unga män att faktiskt kolla om anklagelserna stämmer. När det visar sig vara lögner så är dom fast, så att säga.

Hade vänstern varit tyst så tror jag inte sådana som Andrew Tate hade blivit lika stora.
En typ av marknadsföring, så att säga.
Citera
2023-01-22, 18:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jannika.Jansson
Finns inget med den mannen jag är avundsjuk på.
Jag har alltid fått kvinnor och dessutom har jag aldrig behövt slå någon av dem innan
Ett tips i all välmening är lyssna mer på äldre män som varit med och mindre på internet fjantar som Tate som bara vill tjäna pengar på dupera dumma incells.
Lyssna på Tate och ni hamnar i buren. Tro mig att hamna i buren som kvinno-piskare är ingen fördel.

Men kör på du kompizz. Så får du berätta sedan hur det gick där inne på anstalten.
Du är alltså en falsk hund inte vågar ha en egen åsikt utifrån rädsla att hamna i buren. Varför är jag inte förvånad över att du hatar Andrew Tate som faktiskt står för vad han tycker?

Du behöver inte fejka att du får kvinnor, det är ändå ingen som tror på dina fantasier. Jannika.
Citera
2023-01-22, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnolaDinMama
Ifrågasätter hela skiten som TS säger. Vad är det som säger att unga män ser upp till tönten Tate? Har du forskat kring ämnet eller drar du känslor ur röven där du tror att folk ser upp till honom? Påvisa någon form av källa som säger att unga män ser upp till tönten.

Hade inte ens hört talas om honom innan tjafset med hans pizza-kartonger haussades av svenska media.

En storm i, om inte ett vattenglas så i alla fall, en fingerborg.
Citera
2023-01-22, 18:23
Avslutad
Kan vara så enkelt att dom lyssnar på allt han säger. och inte på ett 10 sekunders klipp.

Kan även vara så att dom tänker igenom det han säger.

ja han blev gripen men inte dömd.
kvinnorna som dom säger har varit utsatta för trafficking har alla gått ut och sagt att det inte är sant.

etc etc..

Folk idag ser ett klipp på 30 sekunder och tror dom vet allt. Det är skrämmande
Citera
2023-01-22, 18:24
Medlem
Lucienne.camilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trump24
Avvikande? Får folk inte ha egna åsikter menar du? Är du för grupptryck? Fjolla.

Jag är gärna en fjolla om det innebär att loosers som dig och Taterunkarna blir kränkta.
Självklart är jag för grupptryck om det fostrar vettiga människor istället för misslyckade incels som ingen gillar.
Citera
2023-01-22, 18:26
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashriddaren128
Absolut, men de tips han ger i sina kurser är fan bra haha. Sen kan man absorbera det man gillar och utesluta det dåliga. Lite som en artist som letar inspiration.

Hitler älskade djur, men det betyder väl inte att alla som älskar djur också gillar Hitler.

Ja man behöver ju inte gilla personen, bra tips kan alla ge. Tycker det är fine, det som kan vara lite klurigt här är väl ifall man skapar en idolkultur och tar allt som en vedertagen sanning.
Citera
2023-01-22, 18:26
Medlem
Han framstår, i vissa kretsar, som cool, självsäker, rik, vältränad, respektingivande och kan tala för sig.

Andrew Tates fans anser, antagligen, att dessa egenskaper är eftersträvansvärda...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in