Citat:
Ursprungligen postat av
Mindbreath
Det är rätt typiskt att ni måste bygga halmgubbar och sätta etiketter på andra så att ni kan använda era färdigpackade argument som pappa Tate har gett er, istället för att försöka prata som en riktig person. Hade lika gärna kunnat programmera en AI för att föra argumentationen. Eller en AI hade nog gjort det bättre förresten.
Jag bygger inga halmgubbar. Jag baserar min åsikt på hundratals TikToks där kvinnor beter sig exakt som jag beskriver. Det finns ingen ”Pappa Tate”, jag har nått dessa slutsatser på egen hand, det räcker med att läsa på feministavdelningen på Flashback för att inse att jag inte fantiserar.
Andrew Tate har dock via sin popularitet fått upp frågan hos en miljardpublik, därför är det en diskussion som du och jag tar nu. Ämnet går inte längre att vifta bort mmed ”argument” som incels, foliehattar, misogynister m.m.
Du hade inte kunnat programmera ett skit, du lever i en värld som män byggt åt dig. Kanska läge att visa lite respekt innan du faller ner från trädet (som du inte heller planterat)?
Jag repeterar: Tate är ett symptom på något, vad kan det vara?
Han uppstod inte i ett vakuum, han låter inte så där för han ”inte får fitta”, ”är fattig och bor i mammas källare”, ”skyller sitt misslyckade liv på kvinnor”. Han är ELIT och ändå har han dessa åsikter. Vad beror det på? Nå?