2023-07-10, 01:19
Medlem
Pengar, dyra bilar och billiga kvinnor med ett underliggande budskap till tittaren att han själv kan uppnå samma framgångar.

Det behövs ingen mer komplex analys än så.
Citera
2023-07-10, 01:27
Bannlyst
Ingen gör det. Det är bara äckliga incels i USA som gör det. Enligt sunda européer påminner han fula uppsyn om en arabneger och är vidrig.

Vill dom ha manliga förebilder så har vi Sven Hedin här i Sverige.
Citera
2023-07-22, 12:13
Medlem
Otrevligare människa får man leta efter.
Jag tror personligen att han inte mår bra innerst inne.

Men kan ju vara jag som bara inte tycker om hans sätt och tror att han därför mår dåligt inombords.
Citera
2023-07-22, 18:56
Medlem
Queenofqueenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skommet
Vilken dynga. Jag har knullat hur många luder som helst. Tinder smattrade förut när jag var medlem. Och här på flashback så kommer DMs direkt när jag namnger en kvinnlig skribent vid hennes rätta namn - luder.

Det slutar alltid med samma sak, de vill bli förnedringsknullade. Jag ställde upp som den samhällsmedborgare jag är. Inga problem

Nu har jag dock en kvinna vid min sida. En respektabel sådan. Det finns kvinnor och så finns det luder - ju snabbare svenska män lär sig det, desto fortare får de Knulla.

Helt rätt att välja en respektabel kvinna skulle aldrig valt en som haft massa partners dom kommer bara lämna en så man står där som ett incel sedan. Bättre att ta en kvinna som så många män inte tittar på.
Citera
2023-07-22, 21:06
Medlem
Dom är töntar, helt enkelt. Ser en sådan kille på mitt gym ibland. Han har en sådan t-shirt, med namnet på. Tjock, missanpassad, klen, beter sig allmänt skumt.
Trump är en fet tönt också.
Är inte som om dom är bra på något coolt heller.
Citera
2023-07-22, 21:17
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noprivacyinSweden
Dom är töntar, helt enkelt. Ser en sådan kille på mitt gym ibland. Han har en sådan t-shirt, med namnet på. Tjock, missanpassad, klen, beter sig allmänt skumt.
Trump är en fet tönt också.
Är inte som om dom är bra på något coolt heller.

På mitt gym finns andra töntar, bror(SATS Odenplan). Typ ickebinära fåntrattar & veka sojapojkar med låg testosteronnivå.

Smala, osäkra, veka pojkar som det skriker pedofilvarning kring. Klarar inte ens av att lyfta sin egen vikt i bänk.

Biden är en senildement pederast oxå.

Anledning till att ungdomar ser upp till Tate är inte för att han är grisig mot kvinnor utan för att han är en man. Duktig på.kampsport, vältränad kropp & hög testonivå. Att han kan sätta kvinnor på plats är bara en bonus liksom.

Edit: På Delta är det dock bättre kaliber på de som tränar. Finns säkert smygbögar där med men så länge de håller käft (...& håller sin sexualitet för sig själva) är jag nöjd.
Citera
2023-07-22, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
På mitt gym finns andra töntar, bror(SATS Odenplan). Typ ickebinära fåntrattar & veka sojapojkar med låg testosteronnivå.

Smala, osäkra, veka pojkar som det skriker pedofilvarning kring. Klarar inte ens av att lyfta sin egen vikt i bänk.

Biden är en senildement pederast oxå.

Anledning till att ungdomar ser upp till Tate är inte för att han är grisig mot kvinnor utan för att han är en man. Duktig på.kampsport, vältränad kropp & hög testonivå. Att han kan sätta kvinnor på plats är bara en bonus liksom.

Edit: På Delta är det dock bättre kaliber på de som tränar. Finns säkert smygbögar där med men så länge de håller käft (...& håller sin sexualitet för sig själva) är jag nöjd.
Jaha, vad har dina olika beskrivningar med Andrew Tates beundrarskara att göra? Vilket är vad som diskuteras. Knappast så att ALLA eller ens dom flesta, som inte gillar Andrew Tate, stämmer in på dina beskrivningar.

Andrew är ändå knappast någon av dom bästa inom sin sport och knappast hyllad av andra riktigt bra kampsportare, som troligen till största del delar min uppfattning. Aldrig hört någon av dom riktigt bra kampsportarna hylla eller visa beundran för Andrew.
Citera
2023-07-22, 23:32
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noprivacyinSweden
Jaha, vad har dina olika beskrivningar med Andrew Tates beundrarskara att göra? Vilket är vad som diskuteras. Knappast så att ALLA eller ens dom flesta, som inte gillar Andrew Tate, stämmer in på dina beskrivningar.

Andrew är ändå knappast någon av dom bästa inom sin sport och knappast hyllad av andra riktigt bra kampsportare, som troligen till största del delar min uppfattning. Aldrig hört någon av dom riktigt bra kampsportarna hylla eller visa beundran för Andrew.

Handlar om helheten, bror. Aktiv kampsportare (stil & finess & kapabel att slå ngn på käften), snygg kropp (testo all the way), alpha, snabba cash, kvinnor men framförallt en skön jargong liksom.

Tate är personifieringen av la vida loca för alla som är & vill.vara liksom. Islamdyrkan är bara en petitess i sammanhanget.

Där har du anledningen till vrf "unga män" ser upp till Andrew Tate.
Citera
2023-07-22, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Handlar om helheten, bror. Aktiv kampsportare (stil & finess & kapabel att slå ngn på käften), snygg kropp (testo all the way), alpha, snabba cash, kvinnor men framförallt en skön jargong liksom.

Tate är personifieringen av la vida loca för alla som är & vill.vara liksom. Islamdyrkan är bara en petitess i sammanhanget.

Där har du anledningen till vrf "unga män" ser upp till Andrew Tate.
Misstror dig. Träffat många unga män som ser upp till helt andra, och då menar jag idrottspersonligheter. Personligen tycker jag det finns bra mycket coolare grejer att syssla med än kampsport och vara kändis.

Finns annan(och bättre) jargong också, t.ex. inom massa andra aktiviteter och idrotter.
Men ja, ja, låt Andrew Tate-töntarna ha sitt lilla roliga en stund.
Citera
2023-07-23, 00:14
Medlem
När covid scamdemin pågick var ju dessa bröder i stockholm och på deras media dök det ständigt upp nya klipp och bilder på svenska luder som svärmade kring dem, både från klubbar och sängkammaren, så troligtvis är denna tråd ren BS mot vad verkligheten faktiskt säger.

Är det isåfall fel på svenska kvinnor eller på bröderna?
Senast redigerad av NitzerAc3 2023-07-23 kl. 00:16.
Citera
2024-11-26, 19:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Revoltera
Andrew Tate är gripen för trafficking av unga kvinnor. Han har tidigare blivit anmäld för våldtäkt. Han har uttryckligen sagt att han ser kvinnor som objekt och att kvinnor han är i ett förhållande med är objekt som han äger och gör som han vill med. Det finns video på när han slår en tjej för att hon inte gör som han säger. Det finns hur många toxiska, misogyna och övergrepps-aktiga uttalanden och personlighetsdrag hos honom som helst.

Men ändå är det många män, särskilt unga, som betraktar honom som en förebild och en "alpha" som vet hur kvinnor ska tas.

Rent spontant känns det som att det finns två slags män som kan se nån som honom som en förebild: Män som vill hämnas på kvinnor för att de aldrig får ligga och män som rent allmänt går igång på att skada och trycka ner kvinnor.

Dessutom verkar de flesta som beundrar Tate även beundra Donald Trump och han har som bekant blivit anmäld för dussintals med övergrepp och trakasserier på kvinnor, bl.a våldtäkt på sin ex-fru och våldtäkt på en 13-åring som han träffade genom Jeffrey Epstein, så det verkar generellt vara en grupp av män som hatar kvinnor och beundrar män som förgriper sig på dem.

Hursomhelst, hur kan någon anse att Andrew Tate är en förebild för sunda relationer och en sund kvinnosyn?

Håller inte med Tate om allt och tycker att han går för långt emellanåt, men med det sagt:

För att han säger en massa saker som är sanna och som alla män innerst inne vet är sanna.

. Att tillvaron ytterst är en kamp man mot man
. Att Matrix är ett faktum
. För att han är en made man som har klockor, bilar, kvinnor, cigarrer och hus som de flesta inte har, och det gör honom trovärdigare som ideal. Dvs det är inte bara en massa prat.
. För att han är vältränad.
. För att han är högintelligent och ytterst verbal.
. Lite upprepning, men för att han förstår hur man bygger förmögenhet.

Att The Matrix, som har som ambition att feminisera och underkasta män (könsdysfori ingår i agendan och den drabbar även flickor, men tråden handlar om Tate) inte gillar Tate, som når ut till miljontals unga män, och hittar på en massa anklagelser mot honom, som han blivit frikänd från i domstol, får man ta för vad det är.

Med det inte sagt att Tate är någon ängel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in