Jag tycker han är rolig och hans take på motivation och inspiration är helt korrekt. Lyssna på lite gratiskurser med han på youtube som fomk smygladdat upp, det finns najs guldklimpar där. Sen kan man tycka vad man vill om han, men hans bra tips försöker jag applicera i mitt liv och hitills går det rätt bra
Fan va folk blir så lacka när man nämner han, ni säger att folk är osäkra för dem tycker om han men ni låter jävligt osäkra ni med.
Sen kan man ju gilla någons verk men det betyder inte att man behöver avguda personen. MJ är ju uppenbarligen peddo men folk pumpar ändå hans musik, de betyder inte att dem accepterar det dåliga han gjort.