Citat:
Ursprungligen postat av
jeanpaulsartre
Har mestadels intellektuellt utbyte med folk på internet. Har haft svårt att hitta vänner på samma intellektuella kapacitet som mig och/eller som ej är pålästa eller insatta i frågan. Men kanske ska börja kasta ut lite mer intellektuella frågor, för tafatt försöka hova in mer intellektuella kamrater.
Jaa jag är orolig för att en potentiell flickvän kar tycka jag är en social kuf i dagsläget.
Ja flickvänner vill oftast se att män är aktiva, på gång och språng i livet och har ett stort socialt nätverk. Kvinnor hatar äcklas av slackers. Be dina vänner ringa när du träffar tjejen så att inte telefonen ligger tyst, och säg äh nu är det grabbgänget igen som vill spela bowling. Fan dom låter mig aldrig vara.
När hon ringer och du inte vill träffas för att du sitter hemma i ensamhetens ro så säger du att du är upptagen med Lasses alla polare och spelar tennis. Ta foton på tennisracket och några tomburkar öl som du skickar vid utvalda tillfällen.
Japp! Helt rätt. Det är det intellektuella utbytet och sådana vänner du ska söka dig efter. Har du bara ett antal klipska och analytiska vänner som du känner igen dig i och som alltid finns så kommer du inte känna dig fysiskt ensam någonstans i världen.