Citat:
Ursprungligen postat av
mtj67
Menar du att tjejer inte kan få grova armar utan substasner? Sök på Charlott Kalla och muskler, eller Marit Björgen. Deras armar är grövre än Sandra Ö's, och dom har garanterat blivit testade ett antal gånger under deras karriär. Så sluta upp med ditt skitsnack, känner du dej underlägsen??
Du tar två elitidrottare som exempel på personer som aldrig tagit tillväxthormoner...

😂😂,
Att de har blivit testade och klarat sig betyder absolut ingenting! Vet man ungefär när man kommer bli testat så vet man vad man ska undvika och hur lång tid innan.. Det finns ingen elitidrottare i världen som inte tagit substanser,, Det är Otroligt naivt att tro det.
För det första, varför ska jag känna mig underlägsen?? Jag är inte med och tävlar på farmen.
Och för det andra, varför skulle jag känna mig mer eller mindre hotad/underlägsen för att hon har använt sig av substanser? Jag förstår inte logiken als,, Jag menar musklerna finns ju där oavsett om hon har använt nått eller ej... skumt... Vet du ens själv hur du tänker när du skriver eller kommer det bara ut slumpmässiga meningar?
Det människor behöver för att bygga muskler är bl.a. testosteron, och män har mycket mer testosteron än kvinnor. Att försöka neka det är bara löjligt. Det betyder såklart inte att kvinnor inte kan bygga nån muskler alls, men min gissning är att bullfettan Sandra antagligen har proppat i sig både det ena och det andra. Sen får du tro vad du vill.