2023-01-22, 17:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lokatten66
Tror likadant.

Dessutom funderar jag på det här med att en deltagare har åkt hem och lämnat en plats ledig. Kan det bli en twist så att den som åker ut får veta att den får åka till torpet istället och fajtas om en plats där?

Jag lägger inte detta som en spoiler, eftersom vi vet att någon ska på slås ut på tinget ikväll.
Jag hoppas på det eftersom det alltid är bra TV när nån som alla tror har åkt ut dyker upp som gubben-i-lådan. De som intrigerat brukar må dåligt
2023-01-22, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillaMonsterMy
Upp med en hand alla som är sugna på Victor och hans slemproppspersonlighet!! Han kommer behöva skriva en till bok där han berättar om sin personliga resa till en heeelt ny personlighet för det finns fan inte en normalbegåvad tjej i det här avlånga landet som tar i honom med tång efter det här...

Instämmer helt
2023-01-22, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
En fet bulle, eller kanske en övergött klitoris av all testosteron som hon antagligen tar.
Det är svårt för en vanlig tjej att bli sådär biffig utan "tillskott"
Antagligen därför hon är "aggressiv" också

Menar du att tjejer inte kan få grova armar utan substasner? Sök på Charlott Kalla och muskler, eller Marit Björgen. Deras armar är grövre än Sandra Ö's, och dom har garanterat blivit testade ett antal gånger under deras karriär. Så sluta upp med ditt skitsnack, känner du dej underlägsen??
2023-01-22, 18:03
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mtj67
Menar du att tjejer inte kan få grova armar utan substasner? Sök på Charlott Kalla och muskler, eller Marit Björgen. Deras armar är grövre än Sandra Ö's, och dom har garanterat blivit testade ett antal gånger under deras karriär. Så sluta upp med ditt skitsnack, känner du dej underlägsen??
Du tar två elitidrottare som exempel på personer som aldrig tagit tillväxthormoner... 😂😂,
Att de har blivit testade och klarat sig betyder absolut ingenting! Vet man ungefär när man kommer bli testat så vet man vad man ska undvika och hur lång tid innan.. Det finns ingen elitidrottare i världen som inte tagit substanser,, Det är Otroligt naivt att tro det.

För det första, varför ska jag känna mig underlägsen?? Jag är inte med och tävlar på farmen.
Och för det andra, varför skulle jag känna mig mer eller mindre hotad/underlägsen för att hon har använt sig av substanser? Jag förstår inte logiken als,, Jag menar musklerna finns ju där oavsett om hon har använt nått eller ej... skumt... Vet du ens själv hur du tänker när du skriver eller kommer det bara ut slumpmässiga meningar?

Det människor behöver för att bygga muskler är bl.a. testosteron, och män har mycket mer testosteron än kvinnor. Att försöka neka det är bara löjligt. Det betyder såklart inte att kvinnor inte kan bygga nån muskler alls, men min gissning är att bullfettan Sandra antagligen har proppat i sig både det ena och det andra. Sen får du tro vad du vill.
Senast redigerad av BalderNord 2023-01-22 kl. 18:22.
2023-01-22, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Viktor måste ändå vara definitionen av en vidrig människa. Eller är han bara dum i huvudet? Hissen går verkligen inte ända upp, knappt halvvägs.

Det värsta med den killen är att han efter dagens avsnitt framstår som riktigt obehaglig där han försöker tvinga ner sig i sängen med tjejerna där inne, tur att Tova fråga om det var något han ville och skickade ut honom ur rummet.

Hade Viktor ist hetat Muhammad och varit kolsvart så hade det blivit uppror om han hade haft samma beteende.

Fy fan vilken vidrig människa, lär komma fram mycket om honom efter det här och det borde finnas ett antal kvinnor som han har tvingat sig på genom åren men inte vågat göra något åt det.
Senast redigerad av miohmamma 2023-01-22 kl. 18:37.
2023-01-22, 20:13
Avslutad
Vincents reaktion när han fick syn på megafonen.
2023-01-22, 20:16
Medlem
sonofnatures avatar
Viktor lär bli hatad om han fortsätter som han gör

Sliskig jävel

Tyckte Viktor va rätt kul i början
Lite old school så

Men nu framstår han bara äcklig
2023-01-22, 20:20
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Tovajäveln har alltså inte pluggat
2023-01-22, 20:25
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Vilks bra pokerface hon uppvisar, jag saknar min stackars dotter säger hon & flinar

Nä ni spelar inte dumma, ni är dumma

Andrakämpet
2023-01-22, 20:27
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Du tar två elitidrottare som exempel på personer som aldrig tagit tillväxthormoner... 😂😂,
Att de har blivit testade och klarat sig betyder absolut ingenting! Vet man ungefär när man kommer bli testat så vet man vad man ska undvika och hur lång tid innan.. Det finns ingen elitidrottare i världen som inte tagit substanser,, Det är Otroligt naivt att tro det.

För det första, varför ska jag känna mig underlägsen?? Jag är inte med och tävlar på farmen.
Och för det andra, varför skulle jag känna mig mer eller mindre hotad/underlägsen för att hon har använt sig av substanser? Jag förstår inte logiken als,, Jag menar musklerna finns ju där oavsett om hon har använt nått eller ej... skumt... Vet du ens själv hur du tänker när du skriver eller kommer det bara ut slumpmässiga meningar?

Det människor behöver för att bygga muskler är bl.a. testosteron, och män har mycket mer testosteron än kvinnor. Att försöka neka det är bara löjligt. Det betyder såklart inte att kvinnor inte kan bygga nån muskler alls, men min gissning är att bullfettan Sandra antagligen har proppat i sig både det ena och det andra. Sen får du tro vad du vill.

Ja hon har helt klart tagit både de ena och det andra. Bredden på axlarna med.
2023-01-22, 20:39
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mtj67
Nu har jämfört och jag tycker inte Kallas armar är större https://i.ytimg.com/vi/Vbgu2Am9zwg/maxresdefault.jpg

Nu flirtar Victor lite oskyldigt med Brolin, maybe she could be a powefull allied
alla skämdes över resultatet när han skulle försöka verbalt jonglera med "the game" replikerna

Och vi blev inte av med dvärgen
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-01-22 kl. 20:47.
2023-01-22, 20:45
Medlem
Mogaku-sans avatar
Viktor är en riktig skithög.
Tova kämpade på ordentligt i kampen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här