2023-01-22, 11:03
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillaMonsterMy
Upp med en hand alla som är sugna på Victor och hans slemproppspersonlighet!! Han kommer behöva skriva en till bok där han berättar om sin personliga resa till en heeelt ny personlighet för det finns fan inte en normalbegåvad tjej i det här avlånga landet som tar i honom med tång efter det här...

Nej, ingen normalbegåvad. Tyvärr finns det tillräckligt många svagbegåvade tjejer eller jagsvaga som han lätt kan charma, så typer som Viktor kan gå genom hela livet och tro att de är guds gåva till kvinnorna.
2023-01-22, 11:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av plecto
Ang. Söndagens avsnitt

2023-01-22, 11:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av annahoj79
Viktor är en narcissistisk personlighet på alla plan !
Det är nästan lite otäckt att se hur totalt utan samvete han är. Det är en sak att manipulera någon för att det är en tävling om en halv miljon, en annan att inte ha minsta dåligt samvete för sina lögner och manipulation. Viktor bjuder på en titt in i en psykopats/narcissists hjärna.
2023-01-22, 11:19
Medlem
Viktor måste ändå vara definitionen av en vidrig människa. Eller är han bara dum i huvudet? Hissen går verkligen inte ända upp, knappt halvvägs.
2023-01-22, 11:55
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillaMonsterMy
Upp med en hand alla som är sugna på Victor och hans slemproppspersonlighet!! Han kommer behöva skriva en till bok där han berättar om sin personliga resa till en heeelt ny personlighet för det finns fan inte en normalbegåvad tjej i det här avlånga landet som tar i honom med tång efter det här...
Normalbegåvad brud i Sverige innebär att man har fillers i hela ansiktet, är lössläppt, älskar allt med familjen Wahlgren samt annat som är dåligt för en. Åtminstone det närmsta året kommer han vara tvungen att fäkta fuktiga fittor från fejset.
2023-01-22, 13:23
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Madde hette egentligen Mange..
På riktigt alltså? Madde såg lite väl manhaftig ut tyckte jag...

Såg torsdagens avsnitt igår, gissar på att Tova kommer att välja Julia. Viktor som redan har smörat in sig hos Julia förväntar sig en storbonde-roll nästkommande vecka. Gissar jag på...
2023-01-22, 13:29
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
På riktigt alltså? Madde såg lite väl manhaftig ut tyckte jag...

Såg torsdagens avsnitt igår, gissar på att Tova kommer att välja Julia. Viktor som redan har smörat in sig hos Julia förväntar sig en storbonde-roll nästkommande vecka. Gissar jag på...
Ja det är en ganska bra gissning eftersom att han har sagt det typ 30 gånger.
2023-01-22, 14:43
Medlem
Orjisols avatar
Oj oj. Nästa vecka ser ut att bli händelserik.
Fan vad folk grinar om Viktor då. Kul att det att det kommer in någon i svensk reality som vågar vara lite elak och spela fult. Det här har man ju saknat i farmen sedan kungen Dawkins försvann, 😄😄
2023-01-22, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orjisol
Fan vad folk grinar om Viktor då. Kul att det att det kommer in någon i svensk reality som vågar vara lite elak och spela fult. Det här har man ju saknat i farmen sedan kungen Dawkins försvann, 😄😄
Dawkins var ju rolig och underhållande. Viktor är bara falsk och manipulativ.
2023-01-22, 15:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08

Tror likadant.

Dessutom funderar jag på det här med att en deltagare har åkt hem och lämnat en plats ledig. Kan det bli en twist så att den som åker ut får veta att den får åka till torpet istället och fajtas om en plats där?

Jag lägger inte detta som en spoiler, eftersom vi vet att någon ska på slås ut på tinget ikväll.
2023-01-22, 16:13
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaschDay
Tänker inte läsa vad du spoilar, men hur vet du det?
Jag har en källa.

Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Farmen nästa vecka med bild.
2023-01-22, 17:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Orjisol
Jag saknar inte elakhet. Det är kul om nån är/försöker vara mastermind men inte kul om personen ifråga inte har det minsta samvete. I Australian Survivor är deltagarna ofta sluga, planerande och ibland även manipulerande. Men de brukar ändå ha samvete och hjärta. Då tycker jag att det är underhållande. Men psykopati/sociopati är inte underhållande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in