2023-01-18, 21:47
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
VENS-pakten plan är att Tova ska bli förstakämpe och att hon ska välja Julia till andrekämpe. Detta för att Viktor ska bli storbonde nästa vecka om Julia ryker.

Vi får se om Tova blir förstakämpe.
Men det känns tyvärr som att Julia vill hem... iallafall när Mobbarna var där.
2023-01-18, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heribald.Snygge
Fast det är i den här tråden det skrivs nåt. Den andra är i princip död i jämförelse.
För att majoriteten vill ha de reglerna.
Så det är bara att följa dem då tycker jag.
2023-01-18, 21:55
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
För att majoriteten vill ha de reglerna.
Så det är bara att följa dem då tycker jag.
Haha nej... Det är för att den här heter "farmen 2023", den andra hittar inte ens folk till.
2023-01-18, 21:55
Medlem
meas19s avatar
https://www.nextory.se/bok/f%C3%A5ngad-av-dj%C3%A4vulens-drog-handbollsspelaren-viktor-bergstr%C3%B6ms-ber%C3%A4ttelse-om-spelb eroende-10797547/?utm_campaign=Facebook+%7C+Social+%7C+Bluewhale+%7 C+NXSE&utm_content=10797547&utm_source=Facebook&ut m_medium=Paid&utm_term&fbclid=IwAR2L_D05tohOWAyfrC x_nnDqlBfQXkvd5HCFXuCu8YxRQXJyViEdd_rYNbA
2023-01-18, 22:03
Medlem
Förstår varför inte folk anmäler sig till Farmen när dom uppenbarligen inte gillar människor överlag.. SÖ verkar ju ha ett problem med alla utom sin namne.

JC är härlig och flera andra verkar vara reko människor. Jag hoppas någon av cynikerna åker ur.
2023-01-18, 22:09
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anajnam
Förstår varför inte folk anmäler sig till Farmen när dom uppenbarligen inte gillar människor överlag.. SÖ verkar ju ha ett problem med alla utom sin namne.

JC är härlig och flera andra verkar vara reko människor. Jag hoppas någon av cynikerna åker ur.
Ja precis. det dröjde inte länge innan bullfettan hitta problem på torpet också, tror hon måste inse att problemet ligger hos henne.
2023-01-18, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Ja precis. det dröjde inte länge innan bullfettan hitta problem på torpet också, tror hon måste inse att problemet ligger hos henne.

Det Viktor gör är värst dock, verkligen avsmakligt. Skulle inte förvåna mig om Julia får sår att läka låångt efter det här.

Stackars flicka.
2023-01-18, 22:21
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anajnam
Det Viktor gör är värst dock, verkligen avsmakligt. Skulle inte förvåna mig om Julia får sår att läka låångt efter det här.

Stackars flicka.
Det håller jag verkligen med om! Det måste ha känns svårt för henne att gå till jobbet eller träffa kompisar efter att idioten talade om för tv rutan om hur han försöker utnyttja henne.. Det förtjänar han en fet smäll för!
2023-01-18, 22:26
Medlem
Victor måste varit en riktig fjant innan han läste The Game. För det måste han väl ha gjort?

Vad har Sandra Ö mellan benen?
2023-01-18, 22:29
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ggould
Victor måste varit en riktig fjant innan han läste The Game. För det måste han väl ha gjort?

En fet bulle, eller kanske en övergött klitoris av all testosteron som hon antagligen tar.
Det är svårt för en vanlig tjej att bli sådär biffig utan "tillskott"
Antagligen därför hon är "aggressiv" också
Senast redigerad av BalderNord 2023-01-18 kl. 22:38.
2023-01-18, 22:38
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ggould

Han är fortfarande en fjant.
2023-01-18, 23:04
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Förhoppningsvis så inser de vad han håller på med och gör nån typ av "motangrepp".
Men tragiskt nog så tror jag att han kan lyckas
Om Julia ryker på söndag, om hon inte får veta något om Viktors planer, nog inte säkert att hon verkligen skulle välja Viktor till storbonde. Om Julia åker ut så kanske hon chockar och väljer Cia till storbonde?

Citat:
Men det känns tyvärr som att Julia vill hem... iallafall när Mobbarna var där.
Om Viktor skulle åka ut före Julia, då är jag säker på att Julia lämnar. Om jag minns rätt så har Julia sagt att hon är kvar för att Viktor är kvar.

Citat:
Håller inte med. Ser inte det som ett problem att klaga på att det ser förjävligt ut i köket, var en bra anledning att klaga på. Är man vuxen då ska man klara av att lägga tillbaka saker och diska efter sig!

Hopar till Farmen en regel i år är att man ha hålla ordning på gården för att få godkänt. Skulle inte förvåna mig om det gäller i storbondestugan också. Ska bli intressant se om Vincent godkänner veckans jobb.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in