2023-01-18, 22:17
Medlem
Fick Ritalin idag. Mår riktigt bra, überfokus på jobbet, idérik och drivande i ärenden, halleluja

Äntligen, att jag inte fick en utredning tidigare i livet
Citera
2023-01-18, 23:16
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MULLAMOHAMMEDOMAR
Fick Ritalin idag. Mår riktigt bra, überfokus på jobbet, idérik och drivande i ärenden, halleluja

Första gången eller har du haft conserta innan?
Citera
2023-01-19, 21:54
Medlem

Citera
2023-01-19, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Första gången eller har du haft conserta innan?

Hej, nej detta är debut
Citera
2023-01-19, 22:04
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MULLAMOHAMMEDOMAR
Hej, nej detta är debut

Okej sjysst för dig att du äntligen fick det & att du mår bra.
Citera
2023-01-21, 01:52
Medlem
Pastor-Fahlbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Om man tar Concerta kommer livet bli enklare?
Enkla svaret är nej.

Det som kommer göra ditt liv enklare är att se över dina matvanor och daglig ansträngning, tråkigt men sant.
Citera
2023-01-21, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pastor-Fahlberg
Enkla svaret är nej.

Det som kommer göra ditt liv enklare är att se över dina matvanor och daglig ansträngning, tråkigt men sant.

Eller är ha rutin som att lägga sig samma tid.
Citera
2023-01-21, 10:10
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastor-Fahlberg
Enkla svaret är nej.

Har man diagnos och lider av adhd som påverkar ens tillvaro kan ju conserta bli till det bättre..
Citera
2023-01-21, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Har man diagnos och lider av adhd som påverkar ens tillvaro kan ju conserta bli till det bättre..

Exakt det jag har eller add och läkaren på telefon sa att då man bli äldre kan man sakna serotonin.

Då jag var tex 19-23 hade jag extrem läslust och lust att göra något.
Citera
2023-01-21, 11:40
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Exakt det jag har eller add och läkaren på telefon sa att då man bli äldre kan man sakna serotonin.

Då jag var tex 19-23 hade jag extrem läslust och lust att göra något.

Gött för dig
Citera
2023-01-21, 12:13
Medlem
Delar lite erfarenhet

Går/gott av kratom efter ca 9 mån missbruk. Har ett tiotal metylfenidat sandoz 36mg (tabletten med det lilla hålet på) Tar bort skalet, delar på mitten tar bort den rosa delen och tar en halv vita. Ingen tolerans på cd. Bara kört opiater/opioder senaste året och koks för fest några veckor sammanlagt.

Värsta kicken! Väldigt mycket som affe men utan stirrigheten, småsvettiga känslan. Mer uppåt på ett lugnt kontrollerat sätt.

M.a.o 36 mg minus rosa delen ca halva 18 mg kvar och halva den blir 9 mg metylfenidat.

Behöver inget mitra idag! Kan gå av helt den sista nedtrappningen (låg på 2 gr per dygn)

Har benzo och röka för utsättning av mentylen.

Bra!
Citera
2023-01-21, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilatus70
Delar lite erfarenhet

Går/gott av kratom efter ca 9 mån missbruk. Har ett tiotal metylfenidat sandoz 36mg (tabletten med det lilla hålet på) Tar bort skalet, delar på mitten tar bort den rosa delen och tar en halv vita. Ingen tolerans på cd. Bara kört opiater/opioder senaste året och koks för fest några veckor sammanlagt.

Värsta kicken! Väldigt mycket som affe men utan stirrigheten, småsvettiga känslan. Mer uppåt på ett lugnt kontrollerat sätt.

M.a.o 36 mg minus rosa delen ca halva 18 mg kvar och halva den blir 9 mg metylfenidat.

Behöver inget mitra idag! Kan gå av helt den sista nedtrappningen (låg på 2 gr per dygn)

Har benzo och röka för utsättning av mentylen.

Bra!

CD ska vara cs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in