2023-01-21, 08:27
Medlem
stom72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Det kan vi absolut göra. Det finns gott om trådar från några år sedan där folk föreslår samma sak: att vi kan ses typ nu för då skulle vi vara döda. Först skulle man dö direkt, sen om några månader, sen om nåt år, sen om några år.

Ja, alla andra är lättledda men inte du som tagit dina åsikter direkt från nån blogg eller nån Youtube-influenser.

Men ja positivt, vi hörs i denna tråden våren 2024, blir intressant.
Citera
2023-01-21, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stom72
Så en Professor i medicin, tillika Nobelpristagare, är en "influencer"?
Det är så här motståndet arbetar, att sprida en massa saker så att det väaentliga drunknar i disinfo.
Weapons of mass DISTRACTION

Ja, det kan den va.
Citera
2023-01-21, 08:49
Medlem
Citat:
Men ja positivt, vi hörs i denna tråden våren 2024, blir intressant.

Absolut! Hör av dig

Du kommer iofs inte leva eftersom du förmodligen skakat hand med en vaccinerad människa men om vi båda upptäcker att det är bullshit så kan vi höras.
Citera
2023-01-21, 09:05
Medlem
Citat:
Varningen!

Etablerade och erkände Dr. Peter McCullough friskar i med att individer som tagit djävulssprutan lätt "delar med sig" av spikproteiner till folk som avstod eländet.

Detta kanske främst genom sex men även bara hanndslag och allmän närgångenhet ska dessvärre kunna ge "effekt"

Otäcka saker, hur tänker du om McCulloughs utspel?
mvh

https://seemorerocks.is/dr-peter-mccullough-on-shedding/

Det är väl bara att applicera några logiska principer på det, så är det lätt att inse att det ej är ett reellt problem.

1. Spikproteinet produceras bara under en begränsad tid.
För att mRNA ska kunna translateras måste det vara polyadynelerat, och för varje translation försvinner lite av polyadenyleringen.
Dessutom är mRNA en i grunden mer instabil molekyl jämfört med ex DNA.
Så en vaccinerad person producerar bara spikprotein under en begränsad tid och därmed endast bär på en begränsad mängd spikprotein.

2. Om en vaccinerad person utsöndrar spikprotein så har ni just motbevisat antivaxxar argumentet om att vaccinerade kommer bära på spikprotein under lång tid.
Om en vaccinerad utsöndrar spikprotein så innebär det att det endast är en tidsfråga innan denne ej längre bär på det.

3. Om en vaccinerad utsöndrar spikprotein till sin omgivning så kommer 99,9% av det hamna ute i omgivningen och ej tas upp av andra människor.
Jämför med annat som människor utsöndrar, exempelvis mjäll. Det är en försvinnande liten del av det mjäll som utsöndras som andra människor får i sig.

Så som summering innebär det i så fall att en vaccinerad inom kort tid utsöndrat allt spikprotein som vaccinet producerat varav nästan allt hamnar i omgivningen.
Citera
2023-01-21, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Jag har haft oskyddad sex med flera vaxxade sedan pandemin utbröt.
Samma här. Blivit rejält sjuk 2 gånger också precis efter. Första gången i november och nu för 2 veckor sedan
Senast redigerad av badpope 2023-01-21 kl. 09:19.
Citera
2023-01-21, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elmheden
Jag undrar som vanligt angående hur TS ser på logiken i att döda av den delen av population som snällt gör som de blir tillsagda? Är det del i en ondskefull plan känns det väldigt kontraproduktivt.

Nu hade det ju blivit svårt att göra på något annat sätt än att ge sig på de som snällt gör som de blir tillsagda så det argumentet håller inte riktigt. Frågan du snarare behöver ställa dig själv är varför de målat upp en fesen säsongsflunsa till snäppet under en zombie apocalypse där vi alla snart skulle behöva leva som i the walking dead.
Citera
2023-01-21, 09:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av elmheden
Jag undrar som vanligt angående hur TS ser på logiken i att döda av den delen av population som snällt gör som de blir tillsagda? Är det del i en ondskefull plan känns det väldigt kontraproduktivt.

Om huvudmålet är befolkningsminskning så dödar man naturligtvis de som är enklast att döda. Alltså de som frivilligt går till slakthuset.

Självklart bra mycket svårare att döda de som inte lyder likt hundar.

Nu tror jag inte att alla "vaccinerade" nödvändigtvis kommer dö direkt men ni har ju fått erat DNA altererat med messenger-RNA teknik.
Bara framtiden kan avgöra vad som kommer hända med er.

Ni har använts som försökskaniner i ett medicinskt experiment.
Senast redigerad av kommenurjorden 2023-01-21 kl. 09:47.
Citera
2023-01-21, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Fast du är väl själv vaccinerad så vad spelar det för roll?

Det är ju som om någon med AIDS ar orolig över att ha haft oskyddat sex med en HIV-positiv.

Nej! Det spelar visst roll.
Har för mig att DE de säger att giftet "multipliceras" i kroppen tillsammans med det som redan finns efter egen vaccinering.
Citera
2023-01-21, 10:14
Medlem
Zloths avatar
Detta är väl uppenbart?

Det intressanta är huruvida spikproteinet blir kvar i kroppen eller inte.

De som har blivit vaxxade har ju installerat ett spikproteinprogram.

Det finns nog en anledning varför globalistjudemaffian fortfarande pushar för att alla ska vaccinera sig.
Senast redigerad av Zloth 2023-01-21 kl. 10:19.
Citera
2023-01-21, 10:19
Medlem
-Tesla-s avatar
Är inte möjligheten viktigare att diskutera än vem avsändaren är.

Vem hade rätt om vaccinet från början?
Citera
2023-01-21, 10:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mingtian
Logik är väl inte deras starka sida...

Grupp-politik är inget för mig. Argument i frågan är jag för, bedömning om grupper utan hänsyn till argument lämnar jag därhän.

Citat:
Ursprungligen postat av Doosing
Nu hade det ju blivit svårt att göra på något annat sätt än att ge sig på de som snällt gör som de blir tillsagda så det argumentet håller inte riktigt. Frågan du snarare behöver ställa dig själv är varför de målat upp en fesen säsongsflunsa till snäppet under en zombie apocalypse där vi alla snart skulle behöva leva som i the walking dead.

Ja det undrar jag också. Det finns definitivt dolda motiv till att omfördela maktförhållanden i denna pandemi.

Citat:
Ursprungligen postat av kommenurjorden
Om huvudmålet är befolkningsminskning så dödar man naturligtvis de som är enklast att döda. Alltså de som frivilligt går till slakthuset.

Självklart bra mycket svårare att döda de som inte lyder likt hundar.

Nu tror jag inte att alla "vaccinerade" nödvändigtvis kommer dö direkt men ni har ju fått erat DNA altererat med messenger-RNA teknik.
Bara framtiden kan avgöra vad som kommer hända med er.

Ni har använts som försökskaniner i ett medicinskt experiment.

"Ni"? "Er"? Framtiden avgör vad som händer med oss alla.

Huruvida mRNA-vaccin och Covid de facto påvisats förändra DNA i människor bevisats är jag osäker på, men så långt jag läst finns goda argument för att både virus och infektion har möjlighet att göra detta. Vad det i sin tur innebär behövs mer studier för att avgöra.
Senast redigerad av elmheden 2023-01-21 kl. 10:29.
Citera
2023-01-21, 10:26
Medlem
Citat:
Så en Professor i medicin, tillika Nobelpristagare, är en "influencer"?
Det är så här motståndet arbetar, att sprida en massa saker så att det väaentliga drunknar i disinfo.
Weapons of mass DISTRACTION
När fick McCullough nobelpriset?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in