2023-01-21, 06:14
Medlem
MrMadoffs avatar
Tänker att det är kört
Citera
2023-01-21, 06:16
Medlem
Kanske säkrast om ni purebloods skapar er egna koloni på Madagaskar, så slipper ni få i er dödzvaxxinet via handskakningar med oss vanliga, snart döda.
Citera
2023-01-21, 06:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stom72
Varningen!

Etablerade och erkände Dr. Peter McCullough friskar i med att individer som tagit djävulssprutan lätt "delar med sig" av spikproteiner till folk som avstod eländet.

Detta kanske främst genom sex men även bara hanndslag och allmän närgångenhet ska dessvärre kunna ge "effekt"

Otäcka saker, hur tänker du om McCulloughs utspel?
mvh

https://seemorerocks.is/dr-peter-mccullough-on-shedding/

har för mig att du kan få det ifall du har oskyddat sex med en Vaccinerad.
Citera
2023-01-21, 06:43
Medlem
stom72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richkid
har för mig att du kan få det ifall du har oskyddat sex med en Vaccinerad.

Råder väl delade meningar om det också men känns ju mer troligt än att skaka hand skulle leda till samma sak.
Men ja, nu verkar det ju som att kanske även en utandning kan spreja en med giftet, så som ett av dom mer "prominenta" illuminatikräken sagt:
"Once we've gotten the herd to take the va##ine, it's game over"....
Citera
2023-01-21, 06:49
Medlem
Jag har haft oskyddad sex med flera vaxxade sedan pandemin utbröt.
Citera
2023-01-21, 06:51
Medlem
stom72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Kanske säkrast om ni purebloods skapar er egna koloni på Madagaskar, så slipper ni få i er dödzvaxxinet via handskakningar med oss vanliga, snart döda.

Sant.
Kan vi höras här på flashback om ca ett år, skulle vara spännande hlra hur du mår då,samt hur hårt dumstruten skaver efter att ha sprungit och låtot sig injiceras med djävulskemikalier, bara för att din magiska spegel psyoppade dig lättledda sinne och enkelt ledde dig till slaktspiltan (Åtm en mental och andlig slakt, det vet vi så här långt, hur det blir med det övriga återstår alltså att se)
Citera
2023-01-21, 06:53
Medlem
stom72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny

Ja, då tystnar kanskr snart en av flashbacks flitigaste röster.
Citera
2023-01-21, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stom72
Sant.
Kan vi höras här på flashback om ca ett år, skulle vara spännande hlra hur du mår då,samt hur hårt dumstruten skaver efter att ha sprungit och låtot sig injiceras med djävulskemikalier, bara för att din magiska spegel psyoppade dig lättledda sinne och enkelt ledde dig till slaktspiltan (Åtm en mental och andlig slakt, det vet vi så här långt, hur det blir med det övriga återstår alltså att se)

Det kan vi absolut göra. Det finns gott om trådar från några år sedan där folk föreslår samma sak: att vi kan ses typ nu för då skulle vi vara döda. Först skulle man dö direkt, sen om några månader, sen om nåt år, sen om några år.

Ja, alla andra är lättledda men inte du som tagit dina åsikter direkt från nån blogg eller nån Youtube-influenser.
Citera
2023-01-21, 07:00
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny

Fast du är väl själv vaccinerad så vad spelar det för roll?

Det är ju som om någon med AIDS ar orolig över att ha haft oskyddat sex med en HIV-positiv.
Citera
2023-01-21, 07:31
Avslutad
Jag undrar som vanligt angående hur TS ser på logiken i att döda av den delen av population som snällt gör som de blir tillsagda? Är det del i en ondskefull plan känns det väldigt kontraproduktivt.
Citera
2023-01-21, 07:48
Medlem
mingtians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elmheden
Jag undrar som vanligt angående hur TS ser på logiken i att döda av den delen av population som snällt gör som de blir tillsagda? Är det del i en ondskefull plan känns det väldigt kontraproduktivt.

Logik är väl inte deras starka sida...
Citera
2023-01-21, 08:25
Medlem
stom72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Det kan vi absolut göra. Det finns gott om trådar från några år sedan där folk föreslår samma sak: att vi kan ses typ nu för då skulle vi vara döda. Först skulle man dö direkt, sen om några månader, sen om nåt år, sen om några år.

Ja, alla andra är lättledda men inte du som tagit dina åsikter direkt från nån blogg eller nån Youtube-influenser.

Så en Professor i medicin, tillika Nobelpristagare, är en "influencer"?
Det är så här motståndet arbetar, att sprida en massa saker så att det väaentliga drunknar i disinfo.
Weapons of mass DISTRACTION
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in