Citat:
Ursprungligen postat av
experten10
Intressant att det är delad förstaplats. DfS och NMR får dela på äran. Med tanke på att det sista vi såg från NMR var först brakfiasko i valet och sedan ansiktena nedtryckta i gatan av poliskvinnor i Oslo så borde gubbarna i Älgarås få odelat första pris.
Apropå korvtanten Eva-Marie finns det mycket om AfS och Kasselstrand på hennes Twitter. Kasselstrands ledarskap framstår som alltmer tveksamt. Detta till skillnad från årets bästa nationalistiska ledare som går från klarhet till klarhet: Dan Eriksson.
Vågar man säga det? Dan Eriksson som partiledare för AfS? Han har tunga meriter från SvP 2014. Fiasko i valsammanhang verkar inte vara något hinder när det gäller att bli och förbli partiledare för AfS. Dessutom var den tunga DfS-personligheten Jeff Ahl med på en lång sändning dagen för julafton. Vems sändning? Dan Erikssons. Vilka lade oerhört många timmar av ideellt arbete för AfS genom att dela ut valsedlar? Dan och Magnus.
Ja, jag kunde inte bestämma mig för vilken av organisationerna som jag tycker bäst om, så de fick dela på förstaplatsen. En dröm vore att någon person från NMR medverkade i Radio Svegots uppesittarkväll nästa år istället för en AfS:are. AfS är helt onödiga och jag önskar att de lägger ner sitt parti. De bra människorna som finns där kan gå med i DFS eller NMR.
Eva-Marie Olsson har den nationella rörelsens mysigaste Twitterkonto och är otroligt duktig på att visa upp vilken trevlig och fin förening DFS är. Nästan hälften av alla tweets om DFS och Svenskarnas hus är skrivna av Eva-Marie.
Judarnas favoritskribent på Flashback år 2022: experten10