Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-01-16, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Hur loggar du in på GSE?

Jag kör xtream codes på GSE på mobilen (förvisso Android) men på film så bara trycker jag på "track" så kan jag ändra både audio och subtitles.

Haha så simpelt. Testade allt annat utom det. Jag varnade för att det började bli pinsamt .
Citera
2023-01-16, 14:17
Medlem
En ÅF säger sig ha en ny portal-url som ingen annan använder, eftersom ingen annan kör den så blir den inte överbelastad och fungerar stabilare.
Är det säljsnack eller kan det stämma? Gäller N*
Citera
2023-01-16, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tejphelvete
En ÅF säger sig ha en ny portal-url som ingen annan använder, eftersom ingen annan kör den så blir den inte överbelastad och fungerar stabilare.

Alla portal adresser länkas ändå till samma ställe så det spelar ingen roll. Endast utrustning dvs hårdvara som hjälper överbelastning.
Citera
2023-01-16, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tejphelvete
Du kan kolla ipnrt till den proxyn som portalen pekar mot och jämföra mot de andra vanliga Portal urlerna. Är det samma ipnr som någon av de andra så är det bara säljsnack.

Och Instagam har halvt rätt, en proxy används både för att gömma huvudservrarnas ip och för att skydda dom mot DDOS. Men så som jag tror du menar med överbelastning är att det blir för många som tittar, så har Instagam rätt, där spelar hårdvaran betydelse på servrarna.

En proxy kan dock ddosas och i värsta fall gå ner, huvudservrarna klarar sig dock så de som är uppkopplade mot andra proxys påverkas inte.
Citera
2023-01-17, 19:45
Medlem
Ligger iptv norden nere?
Citera
2023-01-19, 22:30
Medlem
Hur många seriösa aktörer finns där ute egentligen? Har betalat till minst tre leverantörer utan att få någon som helst inloggning. Tack och lov bara för en månad i taget men det är ändå nästan en tusenlapp borta
Citera
2023-01-19, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Hur många seriösa aktörer finns där ute egentligen? Har betalat till minst tre leverantörer utan att få någon som helst inloggning. Tack och lov bara för en månad i taget men det är ändå nästan en tusenlapp borta

Finns många.

Hade du testat hos dom du betalat till innan affären blev av?

Låter ju otroligt att du lyckats hitta tre stycken lika oseriösa på raken.
Citera
2023-01-19, 22:51
Medlem
Citat:
Finns många.

Hade du testat hos dom du betalat till innan affären blev av?

Låter ju otroligt att du lyckats hitta tre stycken lika oseriösa på raken.

Nej jag har aldrig testat IP-TV sen innan. Överföringarna var också enligt instruktion. Hur ska man kunna hitta en seriös aktör i det här träsket? Googlar jag ordet iptv så kommer dussintals hemsidor fram. Varav de tre jag blivit lurad på….
Citera
2023-01-20, 00:04
Medlem
Citat:
Nej jag har aldrig testat IP-TV sen innan. Överföringarna var också enligt instruktion. Hur ska man kunna hitta en seriös aktör i det här träsket? Googlar jag ordet iptv så kommer dussintals hemsidor fram. Varav de tre jag blivit lurad på….

Menade om du fått test hos de du köpte av?

Ger en liten antydan om dom är seriösa eller inte om de vägrar ge dig ett test.

Om du inte har vänner eller släktingar som kan rekommendera någon säljare så får du testa dig fram.
Köp inget innan du fått testa på deras tjänster.
Senast redigerad av instagam 2023-01-20 kl. 00:41.
Citera
2023-01-20, 00:49
Medlem
Citat:
Menade om du fått test hos de du köpte av?

Ger en liten antydan om dom är seriösa eller inte om de vägrar ge dig ett test.

Om du inte har vänner eller släktingar som kan rekommendera någon säljare så får du testa dig fram.
Köp inget innan du fått testa på deras tjänster.

Nej har inte fått något test och ingen tycks erbjuda något heller.. Ska göra ett fjärde försök i morgon så får vi se.
Citera
2023-01-20, 15:02
Medlem
Fick till sist tag på en fungerande tjänst efter mycket letande. Hur som helst jag har ordnat med en app som heter IPTVX och tittar i den via api stream code (användarnamn, lösen). Det laggar dock nåt så fruktansvärt och varenda kanal buffrar efter sisådär 20-30 sekunders tittande. Är det här normalt? Försökte att casta till min chromecast men det blev bara ännu värre. Jag sitter på en fiber 100/100 kan tilläggas.
Citera
2023-01-20, 15:38
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Fick till sist tag på en fungerande tjänst efter mycket letande. Hur som helst jag har ordnat med en app som heter IPTVX och tittar i den via api stream code (användarnamn, lösen). Det laggar dock nåt så fruktansvärt och varenda kanal buffrar efter sisådär 20-30 sekunders tittande. Är det här normalt? Försökte att casta till min chromecast men det blev bara ännu värre. Jag sitter på en fiber 100/100 kan tilläggas.

Är det på din telefon du tittar eller vad använder du för hårdvara? Testa på din telefon annars, via mobilnätet och ej wifi. Finns t.ex Iptv Extreme till androidtelefoner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in