2023-01-19, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Du är 2:a på bollen
Oj jag har bara sett spekulationer.
Jag måste ha missat att någon redan lagt in det här (från Annas privata IG) Sorry!
Citera
2023-01-19, 17:42
Medlem
TPLs avatar
På Bloggbevakning om Annica Englund. Anna är alltid aktuell.
Citat:
Jag skrev även ett inlägg om att hon publicerat en video på hur hon bäddade sin säng, och med facit i hand så förstår jag att detta var en tutorial mer värd än alla Anna Books bilder på fluffade kuddar.
Jag var inte övertygad då, men är det nu.
Citera
2023-01-19, 18:17
Medlem
https://postimg.cc/LY1mkX24[/quote]
Är hon inte bara lite sentimental då ?

Har de varit där så väldigt många påskar & jular verkligen ? Tycker mest de har varit där juli .. år efter år , varje semester .
Citera
2023-01-19, 18:27
Medlem
Uranoss avatar
Nu vill lilla Anna få oss att tro att de nyärvda pengarna egentligen kommer från Bitcoins och aktier

https://postimg.cc/gallery/SSC2h4Z
Citera
2023-01-19, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
https://postimg.cc/LY1mkX24

Har de varit där så väldigt många påskar & jular verkligen ? Tycker mest de har varit där juli .. år efter år , varje semester .[/quote]

Visst är det märkligt att Anna som annars dokumenterar allt och lite till inte gjort det med alla dessa fantastiska händelser.
Citera
2023-01-19, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uranos
Nu vill lilla Anna få oss att tro att de nyärvda pengarna egentligen kommer från Bitcoins och aktier

Uppfriskande med lite sanning för en gångs skull. Ja alltså delen om att hon fattar ingenting …
Citera
2023-01-19, 18:48
Medlem
Har gammelfarfars bouppteckning blivit klar ännu?

Jag tror mycket väl att en försäljning kan vara förestående i Spanien. Ägde gammelfarfar lägenheten när han kastade in handduken, är jag ganska säker på att skatten för lägenheten ska in i Spanien oavsett om lägenheten går i arv eller säljs. Har bekanta som varit tvungna att avyttra semesterbostäder pga av detta. De har helt andra regler där om arvskifte. Och har de inte sålt sunklyan i Sverige och det inte fanns mycket cash i dödsboet har nog inte stolledanos något val än att sälja.
Citera
2023-01-19, 19:00
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
https://postimg.cc/LY1mkX24

Har de varit där så väldigt många påskar & jular verkligen ? Tycker mest de har varit där juli .. år efter år , varje semester .[/quote]
Enligt Anna har dom ofta varit i fjällen och åkt skidor under vinterloven.
Jag kan inte minnas en enda jul eller påsk då dom varit i lägenheten i Spanien.
Citera
2023-01-19, 19:22
Medlem
Mi amore har i hastig nyvunnet övermod efter arvet fått för sig att göra smarta affärer och investera i aktier. Han försöker förklara för A hur det fungerar med börskurser men Anna kvittrar med illa dold glädje att hon inte förstår. Undermeningen är förstås att R är så smart och tar så bra hand om henne.

Vi andra förstår att någon som inte kan räkna sina fingrar aldrig kommer kunna förklara börsmekanismer eller aktieinvesteringar.

I realtid kommer vi alltså kunna följa den berömda effekten av när en person som är fåkunnig och inte heller inser sin okunskap utan istället överskattar sin egen förmåga får för sig att göra slipade affärer.

Jag tror vi kan konstatera att klockan klämtat för det arvet.

Citat:
Ursprungligen postat av Uranos

Citera
2023-01-19, 19:28
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Lägenheten ligger i Torremolinos på gränsen till Benalmadena. En promenad på kanske 10 minuter till lokaltåget som sen tar runt en halvtimme till Malaga så inga större bekymmer att pendla för en som bott i Suckunge.

Aha, tack då förstår jag
Hm, kanske familjen tittar på en lägenhet i Malaga då om dottern jobbar där.
Vad jobbar hon med? Är hon telefonförsäljare? Kanske hon jobbar på samma företag som sonen jobbade på?

Om jag förstått det rätt jobbade sonen på ett call-center i Spanien men fick sparken pga att företaget fick reda på brottsregistret samt troligen så använde han väl droger även där.
Sonen kanske är på något behandlingshem/hvbhem eftersom han inte syns till?
Senast redigerad av Gabriel Knight 2023-01-19 kl. 19:32.
Citera
2023-01-19, 19:52
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pietewska
Mi amore har i hastig nyvunnet övermod efter arvet fått för sig att göra smarta affärer och investera i aktier. Han försöker förklara för A hur det fungerar med börskurser men Anna kvittrar med illa dold glädje att hon inte förstår. Undermeningen är förstås att R är så smart och tar så bra hand om henne.

Vi andra förstår att någon som inte kan räkna sina fingrar aldrig kommer kunna förklara börsmekanismer eller aktieinvesteringar.

I realtid kommer vi alltså kunna följa den berömda effekten av när en person som är fåkunnig och inte heller inser sin okunskap utan istället överskattar sin egen förmåga får för sig att göra slipade affärer.

Jag tror vi kan konstatera att klockan klämtat för det arvet.
Om Halmpyntet kan hålla Annas tjocka fingrar ifrån förmögenheten så kanske, om han har tur, han kan få pengarna att växa och bli ett tillskott när det stundande pensionärslivet tar vid om några år.

Men jag tvivlar.
Citera
2023-01-19, 20:44
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Om Halmpyntet kan hålla Annas tjocka fingrar ifrån förmögenheten så kanske, om han har tur, han kan få pengarna att växa och bli ett tillskott när det stundande pensionärslivet tar vid om några år.

Men jag tvivlar.

Problemet är att många som inte är kunniga ofta blir lite övermodiga när de börjar med aktier. Om Mi Amore börjar köpa mer riskfyllda aktier i hopp om att växa förmögenheten snabbt så kan det gå väldigt snabbt nedför, men vem vet? Kanske håller han sig till säkra aktier?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in