Som rubriken säger, vilken musik genrer är mest bögig, jag tycker power metal. Det känns lite som om dom är tönten i kompis gänget, som fortfarande leker och vars största dröm är att leva i nån Tolkien värld. Vad tycker ni? Argumentera varför du tycker som du gör, det här är ingen jävla list tråd!
K-pop, bara bögband. Eller band som utgörs av den typ av tjejer som är kompis med bögar. Typ så..
Som rubriken säger, vilken musik genrer är mest bögig, jag tycker power metal. Det känns lite som om dom är tönten i kompis gänget, som fortfarande leker och vars största dröm är att leva i nån Tolkien värld. Vad tycker ni? Argumentera varför du tycker som du gör, det här är ingen jävla list tråd!
Vad exakt är det som du tycker räknas som bögigt utöver det om Power Metal?
Man kanske får skilja på det som bögar lyssnar på och det som framstår som bögigt?
Att bögar föredrar schlager och opera innebär inte att dom musikstilarna i sig är bögiga.
För mig personligen måste glam metal vara den mest bögiga genren. Män med make-up, högklackat, läppstift, satinbyxor. Ofta med kastratsång. Samtidigt är det inte en musik som bögar är kända för att lyssna på i någon större utsträckning.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!