2023-01-19, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Är Udo bög?
Det vet jag inte men jag gissar det. Så har i alla fall snacket gått, men jag skiter väl i vilket. Skulle jag sätta pengar på det ena eller andra så vet jag åt vilket håll. Om jag satte mig in i hans liv och karriär så skulle jag så klart vara mer påläst men det har jag alltså inte gjort.
Han är en bra sångare, kort och gott och jag gillar Accept.
Citera
2023-01-19, 12:58
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shrimp-guy
Ja. Den största rörelsen inom just gay rörelsen är den så kallade ”Björn rörelsen” som lite kort är, stora håriga män som gillar andra stora håriga män. Ta sen ett band som wind rose, håriga killar som sjunger om dvärgar. Tror till och med att de ett av dom minst använda orden inom power metal är ”tjej” tänker att de borde va bevis nog.
Om håriga killar sjunger om dvärgar så är det ett bevis för att de är gay?
Citera
2023-01-19, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marsipansexuell
Flashbacks representant från HBTQ-rörelsen inställer sig!

Svar: bögar lyssnar oftast på 1) disco och eurodisco 2) schlager. Dessa två spelas oftast på klubbarna. 3) Indiepop och åttiotalspop. 4) Musikal. Det förra gäller mest de yngre förmågorna, det senare de äldre. De som föreslår power metal har blandat ihop koncepten, då det existerar enbart för att heterosexuella män skall få leva ut sina MÖP- och/eller LOTR-fantasier i en tuff miljö.
Där har du fel. Det handlar om att nörda ner sig i det musikaliska. Även ljudbilden av distade gitarrer som låter såpass tungt, brutalt och manligt på något vis tilltalar nog oss på ett undermedvetet sätt. Motsatsen till sött och gulligt.
Citera
2023-01-19, 12:59
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Som rubriken säger, vilken musik genrer är mest bögig, jag tycker power metal. Det känns lite som om dom är tönten i kompis gänget, som fortfarande leker och vars största dröm är att leva i nån Tolkien värld. Vad tycker ni? Argumentera varför du tycker som du gör, det här är ingen jävla list tråd!

Sluta använd "bögigt" som synonym till "töntigt". Det betyder inte samma sak.

Schlager är bögigt, power metal är töntigt.
Citera
2023-01-19, 13:12
Medlem
Dbloodss avatar
Citat:
Men glamrockarna och pudel killarna, är väll rätt bögiga. Jag menar långt hår, läder, smink.

Usch gillar verkligen inte glam och pudelrock, men helvete vad mycket fitta de fick på 80-talet. Även idag tro det eller ej.

Många snubbar/band idag som ser ut som brudar får också hur mycket brudar som helst, motsägelsefullt men så är det.
Citera
2023-01-19, 13:17
Medlem
Shrimp-guys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dbloods
Usch gillar verkligen inte glam och pudelrock, men helvete vad mycket fitta de fick på 80-talet. Även idag tro det eller ej.

Många snubbar/band idag som ser ut som brudar får också hur mycket brudar som helst, motsägelsefullt men så är det.

Ja fick fitta men va det de dom ville ha, med sina frisyrer och feminina sätt
Citera
2023-01-19, 13:17
Medlem
Shrimp-guys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Sluta använd "bögigt" som synonym till "töntigt". Det betyder inte samma sak.

Schlager är bögigt, power metal är töntigt.

Okej men vad e mest bögit? Schlager eller bowie
Citera
2023-01-19, 13:19
Medlem
One2Manys avatar
Citat:

De är väl båda homo, fast på olika sätt?
Schlager lyssnar bögar på, men artisterna är sällan homo. Bowie var väl rätt så gay, men hans musik är knappast något bögar uppskattar.
Citera
2023-01-19, 13:20
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ja fick fitta men va det de dom ville ha, med sina frisyrer och feminina sätt
Du tror att de körde pudelstilen för att de ville ha kuk i rumpan?
Citat:
Bowie var en kvinnokarl.
Citera
Medlem
SoCos avatar
Citat:
Kan alla hip-hop hatare, lägga fram ett argument till varför det e bögit??? Och ni andra som bara passar på att hata på en stil dom inte tycker FUCK OFF. Här ska diskuteras homosexualitet inom olika musik stilar

Hört talas om Birdman? Lil Nas X, fag, Tupac Shakur, fag, Easy-E, fag, Lil Wayne, fag, Eminem, fag, nästan alla största kända hip hop artister har diddlat kuk, det är inte ett skämt, hip hop är utan tvekan den genre med mest kända homosexuella artister och producers.
Citera
Medlem
fuskas avatar
Bögig som i att suga kuk och gilla killar, då är det hiphop. Lyssna på texterna bara.
Dom handlar 99% om kompensering och undertryckta känslor för andra män men dom gömmer det bakom bitches and hoes.
Citera
2023-01-19, 13:28
Medlem
Newkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
En del saxofonsolon brukar funka.
Fast å andra sidan så är det väl rätt bögigt med saxofon?

Clinton lirade sax. Han verkade inte bög
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in