2023-01-19, 11:07
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuneStaxx
Det har man inte, om man är en normalt fungerande vuxen människa.

Har alltid funderat på hur man lyckas med detta. En bekant till mig, som jag på förekommen anledning inte umgås med längre, hade det konstant.

/AI
Citera
2023-01-19, 11:08
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Har du inte hört talas om mud wrestling?

Det skulle vara väldigt bra för både miljön och människors hälsa om alla skär ner på syntetiska kemikalier som finns i tvål, schampo, tvätt- och rengöringsmedel.
Jo visst har jag det. Men vad har det att göra med att grisar rullar runt i gyttja?
Och hur blir det bättre för miljön när du gyttjebadar?
Citera
2023-01-19, 11:09
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Har alltid funderat på hur man lyckas med detta. En bekant till mig, som jag på förekommen anledning inte umgås med längre, hade det konstant.

/AI
Tror att din "bekant" tryckte på lite för mycket när kan kände att en brakskit var på gång.
Men som sagt, allt mindre än en matsked är fortfarande en fis!
Citera
2023-01-19, 11:10
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Detta är en självklarhet för oss äkta miljövänner. Om man natt-vädrar tröjan och pyjamasen så behöver de inte bytas på 14 dagar. Har använts av mig i 30 år. Nej, jag luktar inte svett.

Att köra en tvättmaskin med en enda trosa kostar 2 kwh. Bara miljöförstörare som tvättar oftare än 1 gång i veckan.
Citera
2023-01-19, 11:11
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagduvidom
Folk som "vädrar" sin underkläder är äckliga. Ni får svamp och ni luktar illa. Fyfan vad äckligt.
Bättre att vara utan underkläder isf.
Duscha helst en gång om dagen. Vaska skrevet varje dag är ett måste om du inte är i krig.

Nu kom det ut att dom menar linnen. Vad för linnen? Linnen har jag ibland under min vanliga tröja. Ska jag vädra det så det gulnar och luktar kiss?

Är det så här vi räddar miljön? Att vara smutsiga?
Allting är falskt i ditt inlägg och du verkar hjärntvättad. Ingen utom en tonåring eller sopgubbe behöver duscha oftare än 2 gånger i veckan. Du är en äkta miljö-förstörare. helt i onödan.

Prova nu att ha tröjan i en vecka, och hänga upp den på stolen över natten. Du kommer att bli förvånad. Kalsonger går bra utan tvätt i 3-4 dagar enligt mig. Kanske behöver kvinnor tvätta oftare.
Senast redigerad av Lund-NoGo-zone 2023-01-19 kl. 11:39.
Citera
2023-01-19, 11:23
Medlem
XaoqcHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Kalsonger går bra utan tvätt i 3-4 dagar enligt mig. Kanske behöver kvinnor tvätta oftare.

Är du hemlös, är det vad detta handlar om? Om inte:
Citera
2023-01-19, 11:35
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Allting är falskt i ditt inlägg och du verkar hjärntvättad. Ingen utom en tonåring eller sopgubbe behöver duscha oftare än 2 gånger i veckan. Du är en äkta miljö-förstörare. helt i onädan.

Prova nu att ha tröjan i en vecka, och hänga upp den på stolen över natten. Du kommer att bli förvånad. Kalsonger går bra utan tvätt i 3-4 dagar enligt mig. Kanske behöver kvinnor tvätta oftare.

På tal om tröjor. Jag använder samma t-shirt i merinoull flera månader i streck utan tvätt. Sedan handtvättar jag dem i handfatet. Att man bara använder underkläder en dag och sedan tvättar är så jävla idiotiskt. De måste ha något fel på sina hormoner.
Citera
2023-01-19, 11:40
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XaoqcH
Är du hemlös, är det vad detta handlar om? Om inte:
Det finns ingen som rotar i mitt underliv eller mina kalsonger. I ditt? Du kanske har bajsränder? Prova toapapper efter toabesök, man ska också skaka snoken.

Att byta en kalsong oftare än man duschar, jag 2 gånger i veckan sedan 30 år, verkar ologiskt. Som att parfymera bort svett.

Jag hittar tyvärr ingen emoji om miljöförstörare som du.
Senast redigerad av Lund-NoGo-zone 2023-01-19 kl. 11:45.
Citera
2023-01-19, 11:51
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Att vara smutsig är hälsosamt. Man blir sjuk av att vara för ren. Det är därför nästan alla har astma nuförtiden. Fler borde ta lerbad som grisar gör. Det är hälsosamt och bra för miljön.
Man behöver inte gå till överdrift. Du som sitter hela dagarna. Mysig svett fläck i arslet och ska du ha den +48 h kommer du få problem. Du bör tvätta skrevet varje dag skrev jag och det ska man göra.
Citera
2023-01-19, 11:54
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Citat:
Allting är falskt i ditt inlägg och du verkar hjärntvättad. Ingen utom en tonåring eller sopgubbe behöver duscha oftare än 2 gånger i veckan. Du är en äkta miljö-förstörare. helt i onödan.

3-4 dagar med kallingar. Vad du är äcklig. Linne och underkläder ska man byta varje dag. Om man inte har råd är en sak. Lever du i naturen och frisk luft är en annan.
Du verkar vara en äcklig jävel och det underbara som oralsex ger lär du inte vara en deltagare av.
Stå upp för smutsiga skrev?!..Nä fy fan!

Vill du hänga upp tröjan visst, men det där andra alltså usch. Du luktar säkert surt och i skrevet doften av mögel.
Citera
2023-01-19, 11:59
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Ska jag duscha kallt och ha gamla kalsonger medans societeten lever? Idag kom nyheten att champange husen slog rekord förra året, några månader innan det var det konst husen som slog rekord.

Jävla idioter som skriver att Greta inte ska demonstrera mot kol som smutsar ner allt och sedan anser man ska ha svamp i röven för miljön.

Sök hjälp!
Citera
2023-01-19, 11:59
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagduvidom
3-4 dagar med kallingar. Vad du är äcklig. Linne och underkläder ska man byta varje dag. Om man inte har råd är en sak. Lever du i naturen och frisk luft är en annan.
Du verkar vara en äcklig jävel och det underbara som oralsex ger lär du inte vara en deltagare av.
Stå upp för smutsiga skrev?!..Nä fy fan!

Vill du hänga upp tröjan visst, men det där andra alltså usch. Du luktar säkert surt och i skrevet doften av mögel.
Du kanske har ett sunkigt underliv med flytningar eller skakar inte snoken efter toabesök, naturligtvis förutsätter jag en normal-kropp med normal-hantering.

Skillnaden mellan oss är att jag tipsar och du hatar.

Hade ingen aning om att människor kan bli arga för en kalsong, och det låter lite ilands-problem eller vad säger du.
Senast redigerad av Lund-NoGo-zone 2023-01-19 kl. 12:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in