Jag har reagerat på en till grej. (Flera)
FUP sida 56, där hittar ni denna bild:
https://imgur.com/a/9FQNalS
* denna tid skulle skjutas läggas till 2 h på pga sommartid* 24 juli kl 13.49 (15.49?)skriver I till L att hon är på väg hem. Hon befinner sig då hos V som bor i Malstan*s Tr*dgårdstugan, därifrån tar det 1 h och 13 minuter (1h 20 min beroende på rutten) exakt hem till Kr*ka Nybygget där hon bor.
Vi vet att hon har åkt ifrån V då hon faktiskt skriver till Victor 14.07 (16.07)att de ska ses när hon är klar. Om hon nu åkt 13.49 borde hon har varit framme ca 15.00. (17.00). Förstår inte varför man lagt med detta där och inte vid den riktiga tiden.
Här händer det något märkligt: att kl 16.50 hävdar L bestämt att I faktiskt umgås med J. Och 16.51 hävdar I att hon inte träffar henne alls överhuvudtaget. Hon förnekar att ens ha sett henne under tiden hon var hemma. (!!!?)
Hon är kopplad till masten vagnhärad 150 närmast hennes hem ca kl 17.11 och det endast i 17 minuter.
Kl ca 17.34 åker hon tillbaka till V. Vilket är överens med att hon kopplas upp till masten Forsa 330 kl
18.38 och masten forsa 190 hemma hos V kl 19.08.
Den som har gjort tidslinjen har gjort den felaktigt (rätta mig om jag har fel, blir inte klok på det här).
Tidslinjen där det står tex "i skriver till L kl ..." är inte egentligen den tiden utan 2+ h.
https://imgur.com/a/Y61qiL5
Ps. Jag har svårt att att hon hann duscha och byta om på 17 minuter.
En till lögn från I.
Smset
"Tänk förhelvete på va du säg3r" 2022-07-25 04:50:54(UTC+0) + 2 h pga sommartid dvs kl 6.50- då satt hon i ambulansen med Lukas på väg till sjukhuset för att möta upp J.
Men i förhör säger hon :
Fhl: Du skriver också till Lukas den 25:e "tänk för helvete på vad du säger". Vad handlar det om?
I: Det är att han sitter... när vi sitter där nere i liksom... och kommit in och allting så börjar han...
Fhl:På sjukhuset?
I: Ja. Så börjar han bråka om Victor under allting och drar upp att "ja, men hade inte varit
för den där jävla Victor och Victor hit och Victor dit" och sen sitter han och förklarar för läkarna hur mycket han behöver sprit och då kände jag..
På sjukhuset journal står det
Vid ankomst till akuten kl 07.01
Pss. Detta stärker misstankarna om att skakvåldet skett 23-24 juli och att det långsamt blivit värre för att sedan gå utför efter första krampen som triggats av något.
Det förklarar likgiltigheten från båda då båda förmodligen visste om att hon var skadad. Det förklarar gnälligheten från natten innan, det förklarar varför hon var ovanligt tyst sista natten, det förklarar varför de skrev sms om "förlåt för allt" & svaret " det är som det är nu".
*ä *O