2023-01-21, 15:50
Medlem
cidertiders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Nej det är inte bättre eftersom han hade ihjäl barnet.
Dessutom räcker det inte med att geografiskt befinna sig på samma plats för att räknas som en närvarande förälder.
Bella är i så fall inte vidrigare än någon av dig och ditt följe i tråden.
Ni klarar ju inte att se att han inte var en bra förälder trots att han dödade sitt barn.
Bella verkar i alla fall ha insett det redan första dagen barnet fördes till sjukhus.

Har hon varit hemma så lite att det är först när barnet tas till sjukhus som hon plötsligt
upptäcker att han inte är någon bra förälder ? Fast du kallar det för att Bella är duktig nog att
inse det REDAN första dagen barnet förs till sjukhus. Borde hon inte ha anat oråd innan ? Jag undrar fortfarande hur hon kunde lämna att SINA TRE barn med denna hemska människa ??
Citera
2023-01-21, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cidertider
Har hon varit hemma så lite att det är först när barnet tas till sjukhus som hon plötsligt
upptäcker att han inte är någon bra förälder ? Fast du kallar det för att Bella är duktig nog att
inse det REDAN första dagen barnet förs till sjukhus. Borde hon inte ha anat oråd innan ? Jag undrar fortfarande hur hon kunde lämna att SINA TRE barn med denna hemska människa ??

Precis om han nu är så extremt dålig och absolut inte kan ta hand om barn eller något annat varför skulle I då lämna honom ensam att ta hand om allt? 3 barn, djur, hem osv och i godan ro åka på fester,.ligga runt m.m. Isåfall gör det ju bara I till en ännu sämre människa
Citera
2023-01-21, 16:36
Medlem
urress avatar
Varför hör man sånt här så ofta nuförtiden. Hur ofta stoppar man dessa människor från att ha barn.
Senast redigerad av urres 2023-01-21 kl. 16:37. Anledning: cn
Citera
2023-01-21, 16:39
Medlem
Hur man än vänder och vrider på detta så förblir I den skyldige oavsett om hon skakat flickan eller ej så har hon knappast tagit sitt föräldra ansvar iaf, hon har inte skyddat flickan det minsta eller överhuvudtaget tagit hand om henne. L har iaf försökt göra så gott han kan vad det verkar trots usla förutsättningar, ingen hjälp eller stöd och dessutom en psykopat till mamma till barnet, dessutom är han ung och har antagligen ingen större erfarenhet av barn och plötsligt står han själv med både bebis, två större barn, massa djur och hus plus vetskapen om att hans flickvän/ex ligger runt och beter sig allmänt svinigt
Citera
2023-01-21, 16:54
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunny5
Nja de som brister fatalt är ju ändå Isabella, som inte bryr sig ett dugg om barnet/barnen. Hon borde ju rimligtvis vara den som förklarar för Lukas att barn växer och utvecklar fler/mer behov! Istället var hon och stekte pannkakor och struntade högaktningsfullt i Lukas och tre barn! Hennes behov går före allt annat, det är tydligt! Enda gången hon uttrycker oro är när hon frenetiskt sms på sjukhuset " Tänk om dom tar barnen ifrån mig".......Varför får hon den oron när Junie är "sjuk"? Och de inte vet vad utgången blir? Mycket märkligt beteende

Ganska uppenbart att hon förstod att J var så hjärnskadad att hon skulle avlida. Hon vet hur hon försummat alla barnen och inser väl att vården kommer anmäla till socialtjänsten. Hon blir rädd hur hon ska se ut inför V. Innerst inne är hon säkert glad att slippa allt som står i vägen. Vidrig människa
Citera
2023-01-21, 17:49
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Så det vet du?
Var du där och såg vad som hände?
Jag trodde man var oskyldig tills dom fallit?
Trodde du.
Det märks inte med tanke på hur du går på om Bella

Citat:
Ursprungligen postat av cidertider
Hon var borta mycket dom tre sista veckorna.
Annars har hon arbetat och pluggat och det får nog anses som giltig frånvaro för en förälder faktiskt.
Ja det var ett misstag att missa att han var en barnmördare men hon är ju inte den första som upptäcker sånt för sent.
Citera
2023-01-21, 17:55
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Bara för att han inte var en bra förälder gör det nu inte I till en bättre sådan. Dessutom sket hon i ungen och lät denna mördar Lukas
(enligt dig) ta hand om deras och hennes barn.
Mig veterligen har även I haft möjligheten att döda sitt barn, och dessutom ha planerat det hela.

Den vidriga är du!
Du försvarar I med näbbar och klor!
Till skillnad från oss andra som kan se båda föräldrarna som möjliga mördare.
Heja har du börjat inse att Lukas kan ha gjort det.
Stort grattis.
Sen är det dags att du låter det sjunka in att Bella inte kan ha gjort det.
Citera
2023-01-21, 18:30
Medlem
cidertiders avatar
Citat:
Trodde du.
Det märks inte med tanke på hur du går på om Bella

Hon var borta mycket dom tre sista veckorna.
Annars har hon arbetat och pluggat och det får nog anses som giltig frånvaro för en förälder faktiskt.
Ja det var ett misstag att missa att han var en barnmördare men hon är ju inte den första som upptäcker sånt för sent.

Varför var hon borta mycket de tre sista veckorna ? Var det för att hon redan var på väg till nästa kille att presentera för barnen ?
Citera
2023-01-21, 19:35
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Dom var inte ihop.
Lukas hade varit otrogen och dom gjort slut.
Lukas bodde kvar precis som Johan bodde kvar när hon träffade Lukas.
Lukas hade inga problem med att dyka i sängen fast Johan bodde där så vad är problemet.

Fel hon påstår Lukas var otrogen. Något l
Lukas säger inte stämmer. Finns inget bevis på vad som är sant.

Men allvarligt, du kan inte på riktigt mena att en frisk person, gravid med sin pojkvän plötsligt går tillbaks och låter sitt ex flyttning, dela säng (ha sex?) och tycka att pojkvännen ska sova på soffan.

Det är sjukt och att alla tre på något sätt går med på detta visar att det är så dysfunktionellt så det finns inte. Förstå barnen, mamma bor med sin Exman och sin pojkvän…

Att omgivning inte reagerat.
Citera
2023-01-21, 19:36
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Säger Lukas.
som ljuger högt och lågt om allt och inget
och som dödar ett barn

Var finns det belägg på hans lögner?
Du påstår det ja.

Men I ljuger på riktigt och skarvar.
Citera
2023-01-21, 19:42
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Jag vet att han ljuger och vad han ljuger om.
Nöj dig med det för du får inte mer av det från mig än det som du kan hitta i förundersökningen.
Lukas är en jävla lögnare och så är det.

Fast varför skriva a och inte B. Blir bara löjligt. Varför ska man tro ett inlägg på fb utan belägg.
Citera
2023-01-21, 19:44
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Nej till skillnad från dig så gör jag inte det.
Skratta nu som ni hyenor brukar göra.
Sen hoppas jag du landar i att Lukas och inte Bella hade ansvar och dödade barnet.
För så är det.

Tillskillnad från alla andra snarare. Ingen annan här läser och tolkar det som du. Är det någon som är fylld av hat här inne är det du. Alla vi andra är ganska objektiva och har teorier och tankar men du skriver endast bara skit om L.
Inte någon konstruktiv kritik om något I gjort. Det är så märkligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in