2023-01-17, 22:27
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av harmyntskatt
Dock ingen godtagbar anledning för Mr qvist att dra fram sin kuk och kötta in den. Tur att vårt rättssystem även tyckte samma.
Vissa kan helt enkelt inte låta bli att tugga när de stekta sparvarna flyger in i munnen på dem.
Citat:
Eller så håller vi oss till Dumpen och klurar på hur vi kan kapa testosteronet permanent vid första antydan till grooming.
Jag har redan lösningen på det problemet. Give them dolls and robots to play with.
Ta barnen ur ekvationen helt och hållet och fokusera enbart på att låta dem leva ut sin drift medelst silikon- och plastleksaker.

Tyvärr vill Dumpen förbjuda även sådant eftersom de förblindats av hat och inte vill att pedofiler av någon form skall kunna leva ett lätt liv över huvud taget.
Too bad. We could have saved thousands of kids that way..
Citera
2023-01-17, 22:27
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Varför är det inte det. Det måste ju finnas en förklaring kan ju inte vara så att svenska staten är så korkade att dom inte kan lösa detta. Vad är haken och problemet varför händer inget
Det är tingsrätt/hovrätt som dömer ut straff och det förvånar varje gång man hör om hur de förminskar våldtäkter på barn.
Citera
2023-01-17, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Menar du att det finns ett samband mellan dessa händelser, eller vad?

Det jag menar är att ja, barn blir självmordsbenägna av övergrepp, det händer att det är riktiga barn som dyker upp efter Kik-chattar, och genom att förgripa sig på ett barn bidrar man till självmordsbenägenheten
Citera
2023-01-17, 22:34
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allexx2
Det jag menar är att ja, barn blir självmordsbenägna av övergrepp, det händer att det är riktiga barn som dyker upp efter Kik-chattar, och genom att förgripa sig på ett barn bidrar man till självmordsbenägenheten
Vad anser du om de fall där baaaarnet inte blir självmordsbenäget efter att en gubbe har skrivit till dem?
Citera
2023-01-17, 22:43
Medlem
Citat:
Vad anser du om de fall där baaaarnet inte blir självmordsbenäget efter att en gubbe har skrivit till dem?

Fast nu handlar det om de barn som blir det och inte om dom dom inte blir det. Och även om dom inte blir det så är det lika olagligt oavsett.
Gillar du inte lagen så är du välkommen att flytta till ett land som tillåter sex med barn.
Citera
2023-01-17, 22:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Du gör sannerligen skäl för ditt nick! Ja, det är fiktiva barn men DET VET INTE GÄDDÄCKLET! Han är fullt övertygad om att han chattar med ett barn och ska träffa ett BARN! DET är det som räknas!

Det har dock den sidoeffekten, att det inte är straffbart.
Citera
2023-01-17, 22:49
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Fast nu handlar det om de barn som blir det och inte om dom dom inte blir det. Och även om dom inte blir det så är det lika olagligt oavsett.
Gillar du inte lagen så är du välkommen att flytta till ett land som tillåter sex med barn.
Andelen baaaaarn som lider av att få skamliga förslag är väl högintressant inom ramen för den här tråden? Inom min familj har grommande gubbar bara bidragit med glädje och skratt, och jag ser inte varför vår upplevelse inte skulle vara värd något.

Är det inte bättre att stanna kvar i Sverige och argumentera emot att människor ses som baaaaarn alldeles för länge?
Citera
2023-01-17, 23:04
Medlem
sandyhells avatar
Ni som vill diskutera senaste gäddan kan även göra det i tråden (FB) Adoptivbarnet Jenny våldtogs låstes in våldtogs -tog sitt liv som handlar om flickan han våldtog och som tog sitt liv. Där råder inte heller nåt rebus-tvång.
Citera
2023-01-17, 23:07
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Fritt översatt så satt Jenny och raggade gubbar på nätet och hade sex med dem i självskadesyfte.
En alternativ tolkning kan vara: äckliga predatorer hade tentaklerna ute för att finna ett sårbart barn.
Citera
2023-01-17, 23:50
Medlem
Citat:
Baaaarn vill inte kallas för baaaarn.

Barn kan vara en liten knatte eller en skäggig getherde ny i Sverige. Ursprungsland är väldigt avgörande. Tunnhårig, flint, kort hårfäste men Ali är barn alla dagar i veckan. Han började raka sig vid fyra års ålder. Systrarna stannade hemma i kriget medan han blir äldre tanters favorit i Sverige.

Vid senaste konfrontationen i Fruängen närvarade vikarien från tågstationen i Småland. Kameraskygg och inte alls som coola Whiskeyrösten i Kristianstad och Lund som tog över showen med sonen som back up. Man saknar hennes psykologsnack, och raggarbilen.

Snygg-Sara är nu tillbaks vid befälet. Då kastade Patriks vikarie ur sig "idiot!". Winner!
Citera
2023-01-18, 00:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Men hur frisk är du i hjärnan?
Sexuella övergrepp på barn skadar barnen.
Det gäddorna gör skadar barn.
Gäddor skadar barn.
Fattar du inte?
Jag skiter i vad gäddorna skyddar sig med, jag reagerar på vad de faktiskt gör med våra barn.
Om de tror att det inte skadar så är det ingen tillräcklig ursäkt för de skadar våra barn.
Sjuka jävlar!
Nu har jag inte sagt att det inte skadar. Jag sa att jag tror att många av gäddorna inte VILL skada barnen. Om de gör det ändå är en annan femma.
Citera
2023-01-18, 00:27
Medlem
Hebrs avatar
Vad är status på rektorn i sumpan i dessa dagar? Hans fall är ju något högre än de flesta andras. Nollan som åkte till donken i Partille är ju liksom redan på botten och bara dum som tror att en ung tjej skulle vilja ha honom, medans rektorn är av den mer beräknande typen som på riktigt kan vara farligt för barn.

Missförstå mig rätt, båda två är stora clowner som förtjänar allt ont, men den ene kan vara farligare än den andre i vissa avseenden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in