2023-01-17, 17:38
Medlem
Bajskolvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfiken prickig
Greta har blivit mer av en lallande byfåne, än något annat.
På bilderna från Tyskland ser hon lite ut som gänget som hänger utanför Systembolaget.

Poliserna verkar mer byfåniga faktiskt.

https://www.youtube.com/watch?v=n-EWF9o97Bo
2023-01-17, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AcchiaHe
Skulle inte förvåna mig om detta räknas som en fältstudie i Gretas utbildning. Studie, som kommer att avslutas med en rapport. Så det blir kanske inte så många dagar från "skolan", bara från boendeorten.

EDIT: Artikeln dateras idag, men jag kan inte entydigt se att Gretas vistelse i utkanten av gruvan skulle ha skett idag. Ibland har journalister en underlig förmåga att uttrycka sig lika otydligt som oraklet i Delfi.
Helt säkert fältstudier för gymnasiearbetet på flumskolan.

"Du lär dig inte bara inom skolans väggar. Du möter det omgivande samhället och tar del av människors kunskaper och erfarenheter. Vi samarbetar med många aktörer utanför skolan och arbetar med olika former av fältstudier och utbyten både i Sverige och i andra länder. Du gör tre veckors fältstudier i årskurs 3 i samband med att du genomför ditt gymnasiearbete."
https://globalagymnasiet.stockholm/program-pa-globala-gymnasiet/samhallsvetenskapsprogrammet/
2023-01-17, 18:03
Medlem
Farfarsfars avatar
Hon verkar i alla fall mycket gladare numera och flinar nästan när hon blir bortburen. Tippar på att hon får rätt goa mediciner numera, säkerligen benso och troligen lite annat godis. Hon ser ju helt jävla sederad ut.

Kan inte Tyskland utvisa liknande aktivister och sen porta dem på några år?
2023-01-17, 18:06
Medlem
Bra att hon bärs bort! Man borde bära bort henne varje gång som hon är ute på gatorna..
2023-01-17, 18:06
Medlem
Eckiumbums avatar
Hon kände sig säkert som något slags helgon när hon med nöjd min lät sig bäras bort av polis, men PR-mässigt var den där tysklandsresan ingen succe. Många artiklar, särskilt utomlands är rätt negativa.
2023-01-17, 18:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eckiumbum
Hon kände sig säkert som något slags helgon när hon med nöjd min lät sig bäras bort av polis, men PR-mässigt var den där tysklandsresan ingen succe. Många artiklar, särskilt utomlands är rätt negativa.
Håller helt med. Det stämmer att hon fått mycket kritik

Hon har väl fått hybris efter dick skämtet mot Andrew Tate,många som gillade det.

Nu rasar hon ner i folks ögon och detta blev en total flopp

Bara väntar på att hon ska limma fast sig på asfalten nästa gång,för det har hon ännu inte gjort
2023-01-17, 18:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Bra att hon bärs bort! Man borde bära bort henne varje gång som hon är ute på gatorna..
Precis 🙂
2023-01-17, 18:26
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eckiumbum
Jag har inte direkt sett någon negativ artikel. De flesta mediabolag rapporterar ganska objektivt och sakligt utan att ta någon sida.
2023-01-17, 18:36
Medlem
BlackBookss avatar
Alltså hjälper det jävla smilet er kamp för miljön?????

Känns som att ni miljöaktivister borde sätta ner foten mot detta, hon stjälper mer än hjälper....
2023-01-17, 18:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Alltså hjälper det jävla smilet er kamp för miljön?????

Känns som att ni miljöaktivister borde sätta ner foten mot detta, hon stjälper mer än hjälper....
Hon stjälper ja. Hon gör bort sig totalt.Rätt ner i dyn.
2023-01-17, 19:00
Medlem
BombaySaphires avatar
Kolla flinet på bilderna när hon bärs bort. Man skäms. Greta borde spärras in på mentalsjukhus.

https://svt.se/nyheter/utrikes/har-bars-greta-bort-av-tyska-poliser-igen
2023-01-17, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Kolla flinet på bilderna när hon bärs bort. Man skäms. Greta borde spärras in på mentalsjukhus.

https://svt.se/nyheter/utrikes/har-bars-greta-bort-av-tyska-poliser-igen

Vad menar du? Klar hon tycker det är fint at bli buren av muskolösa sexiga poliser.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in