2023-01-17, 13:48
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Hur kom du fram till att det är vanligt i swingerkretsar? Swingers är däremot vanligare än vad många tror. :-)
Ja säg det?
Lögn, förbannad lögn och statistik kanske?
Det jag menade är att det förekommer rätt frekvent på swinger- /sexfester.
Om det är tillräckligt frekvent för att kallas vanligt, den är nog en uppgift för Svenska Akademien att ta sig an.
Citera
2023-01-17, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.STHLM

Och slutligen nej man är inte bög för att man råkar vidröra en annan mans kuk, man älskar sex och ser till att njuta på bästa sätt. Hejja DP.....
I så fall borde du gilla att få prostatan masserad av en redig stake också?
Citera
2023-01-17, 13:57
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungkunskap
Kvinnor har tre hål att knullas i vadfanärproblemet? Hade en man haft 3 kukar så hade han fyllt kvinnan själv. Nu är det inte så. Det krävs 3 män med 3 kukar.
Med den logiken kan slutsatsen lätt dras att män har två hål att knullas i.
Citera
2023-01-17, 14:30
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdam
Ja säg det?
Lögn, förbannad lögn och statistik kanske?
Det jag menade är att det förekommer rätt frekvent på swinger- /sexfester.
Om det är tillräckligt frekvent för att kallas vanligt, den är nog en uppgift för Svenska Akademien att ta sig an.
Varit med om det några gånger på klubbar och fester, men kan nog räkna gångerna på mina fingrar, så det är enligt mig inte alls vanligt.

Vore för övrigt kul om Svenska Akademien skulle försöka sig på att definiera olika swingersfenomen baserat på frekvens...
Citera
2023-01-17, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjocksmocksjocke
I så fall borde du gilla att få prostatan masserad av en redig stake också?

Det är inte hur man gillar att bli stimulerad som avgör om man är bög. Antar att du gillar att bli avsugen. Homisar gillar att bli avsugna. BÖG!
Citera
2023-01-17, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittPorrKonto
Det är inte hur man gillar att bli stimulerad som avgör om man är bög. Antar att du gillar att bli avsugen. Homisar gillar att bli avsugna. BÖG!
Nu var det inte dig jag frågade
Citera
2023-01-17, 14:56
Medlem
Citat:
Nu var det inte dig jag frågade

Nej, men jag svarade. Du gjorde ett påstående, spelar det någon roll vem som svarar? Det är väl sanningen som är viktig?
Citera
2023-01-17, 14:59
Medlem
Citat:
Nej, men jag svarade. Du gjorde ett påstående, spelar det någon roll vem som svarar? Det är väl sanningen som är viktig?
Så din sanning är den enda sanningen?
Citera
2023-01-17, 15:01
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Varit med om det några gånger på klubbar och fester, men kan nog räkna gångerna på mina fingrar, så det är enligt mig inte alls vanligt.

Vore för övrigt kul om Svenska Akademien skulle försöka sig på att definiera olika swingersfenomen baserat på frekvens...
På PiH så är ju loverboys inte tillåtna så där är nog frekvensen nära noll. Har sett det någon enstaka gång. Har nog varit lika ofta som på ”nakenbaden”.
Citera
2023-01-17, 15:03
Medlem
Citat:
Så din sanning är den enda sanningen?

När det gäller detta är det den enda sanningen. Här är sanningen en definition, och definitionen kring homo, bi och straight helt klara. Finns inget i dessa definitioner som avhandlar hur man vill bli stimulerad, utan om vem man vill bli stimulerad av. Detta kan en 10-åring, varför har du inte lyckas ta till dig den enkla kunskapen?
Citera
2023-01-17, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdam
På PiH så är ju loverboys inte tillåtna så där är nog frekvensen nära noll. Har sett det någon enstaka gång. Har nog varit lika ofta som på ”nakenbaden”.

Min gissning är att om man tar antalet intresserade av analsex bland swingers, så är det nog kanske 5-10% som går i gång på det. Ytterligare 10% som har testat. Men det är en gissning bara.
Citera
2023-01-17, 15:08
Medlem
Citat:
När det gäller detta är det den enda sanningen. Här är sanningen en definition, och definitionen kring homo, bi och straight helt klara. Finns inget i dessa definitioner som avhandlar hur man vill bli stimulerad, utan om vem man vill bli stimulerad av. Detta kan en 10-åring, varför har du inte lyckas ta till dig den enkla kunskapen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in