2022-01-18, 11:24
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdam
Hur är det man säger, äpplet faller inte så långt från päronträdet. ;-)
Du är inte swinger då, antar jag... :-) Även om jag inte gillar den benämningen i sig, så antar jag att jag och min kvinna faller under den benämningen (vi ser oss som "frisinnade" ;-) ). Visst, det har hänt, men vanligt är det absolut inte, och då talar jag utifrån, hm, omfattande erfarenhet från dylika möten. Kanske är vanligare bland par som tar inte fler extra killar förstås.
Citera
2022-01-18, 11:31
Medlem
Fagbosses avatar
Jag har bara haft trekant med en extra tjej tillsammans med min fru men då använde vi strapon för tjejerna. Tyvärr tycker inte frugan om analt så hon fick ingen dubbelmacka där bak, men det var coolt att se henne knulla den andra tjejen.

Vi testade att dubbelpenetrera tjejen tillsammans men ärligt talat kändes det mest bökigt att få till det på ett bra sätt. Kanske bara var lite osmidiga
Citera
2022-01-18, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Birdman-74
Underbart det! Lucky you! Hur vanligt är det i swingers kretsar med DP? Hör din fru till ovanligheterna eller upplever du att många tjejer uppskattar att få dubbla kukar?
Svårt att generalisera.
Träffar vi nya på klubb blir det ofta i konstellationer som liknar mer parnterbyten. Typ min fru blir tagen bakifrån, hon slickar kvinnan som suger mig etc. Vid DP blir ju en kvinna "över".
Men annars med par som vi har mer tid för om vi träffas på hemmaplan så är det vanligare. De flesta kvinnor i swingersvärlden har nog inget emot att ha 2 killar, sen ska de ju gilla analsex oxå...
Citera
2022-01-18, 16:49
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Du är inte swinger då, antar jag... :-) Även om jag inte gillar den benämningen i sig, så antar jag att jag och min kvinna faller under den benämningen (vi ser oss som "frisinnade" ;-) ). Visst, det har hänt, men vanligt är det absolut inte, och då talar jag utifrån, hm, omfattande erfarenhet från dylika möten. Kanske är vanligare bland par som tar inte fler extra killar förstås.
Vem vet, vem vet. Gissar att bokstavskombinationerna PiH och CAE kan ge vägledning?
Citera
2022-01-18, 16:58
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pikeking
Svårt att generalisera.
Träffar vi nya på klubb blir det ofta i konstellationer som liknar mer parnterbyten. Typ min fru blir tagen bakifrån, hon slickar kvinnan som suger mig etc. Vid DP blir ju en kvinna "över".
Men annars med par som vi har mer tid för om vi träffas på hemmaplan så är det vanligare. De flesta kvinnor i swingersvärlden har nog inget emot att ha 2 killar, sen ska de ju gilla analsex oxå...
Ja på club/fest är en trea inget märkvärdigt.
Dock inte alla som gillar kombinationen av en i ettan och en i tvåan, men de som gör det verkar ha hittat sin grej.
Sen kan man alltid utöka det hela till en airtight! ;-)
Sett någon i DPV IRL också men bara DPA på film.
Citera
2022-01-18, 17:08
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Vem vet, vem vet. Gissar att bokstavskombinationerna PiH och CAE kan ge vägledning?
I den bokstavskombinationens värld är det väl inte direkt vanligt? Eller så är jag bara blind (upptagen med annat)... Nog för att det förekommer, det gör det (och självupplevt med för den delen), men det var just "vanligt" jag reagerade på. :P
Citera
2022-01-18, 17:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Låter bögigt med två kukar nära varandra.

Vänta bara tills du känner hur den andra mannens pung slår emot dig
Citera
2022-01-18, 17:34
Medlem
Birdman-74s avatar
Citat:
Ja på club/fest är en trea inget märkvärdigt.
Dock inte alla som gillar kombinationen av en i ettan och en i tvåan, men de som gör det verkar ha hittat sin grej.
Sen kan man alltid utöka det hela till en airtight! ;-)
Sett någon i DPV IRL också men bara DPA på film.

DPV och vanlig DP är ju något som jag förstår ska vara extremt skönt för de som klarar av det. Inget för nybörjare… men DPA? Helt seriöst så har jag svårt att förstå njutningen i det även om det på något sätt stimulerar mig mentalt. Och jag vet att det förekommer på film men det måste ändå vara enormt sällsynt IRL. Helt förståeligt.
Citera
2022-01-18, 17:54
Medlem
Pungkunskaps avatar
Kvinnor har tre hål att knullas i vadfanärproblemet? Hade en man haft 3 kukar så hade han fyllt kvinnan själv. Nu är det inte så. Det krävs 3 män med 3 kukar.
Citera
2022-01-18, 18:20
Medlem
Birdman-74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungkunskap
Kvinnor har tre hål att knullas i vadfanärproblemet? Hade en man haft 3 kukar så hade han fyllt kvinnan själv. Nu är det inte så. Det krävs 3 män med 3 kukar.

Du menar väl 3 män med varsin kuk… eller?
Citera
2022-01-18, 19:51
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
I den bokstavskombinationens värld är det väl inte direkt vanligt? Eller så är jag bara blind (upptagen med annat)... Nog för att det förekommer, det gör det (och självupplevt med för den delen), men det var just "vanligt" jag reagerade på. :P
Visst är det olika. Vanligare på privata evenemang än på clubbarna. Så är det.
Sen hur vanligt det är sett till hela populationen - ja säg det.
Citera
2022-01-19, 09:33
Medlem
Pungkunskaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birdman-74
Du menar väl 3 män med varsin kuk… eller?
ja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in