2022-07-02, 23:31
Medlem
Lite tvetydigt vad du menar med dubbel penetration om du syftar på att bli penetread av 2 personer samtidigt eller dubbel penetrering med hjälp av leksaker.

Jag tror de flesta som provat analt och gillar det har provar dubbel penetration med hjälp av leksaker.

Dubbel penetration med 2 personer är nog desto ovanligare. Man hör och ser mycket av det på nätet, men annars tror jag mest det fantiseras om det alternativt att man provar på det. Men det är nog inget som händer superofta.
Citera
2022-07-15, 20:34
Medlem
Svavelbryggas avatar
Jag är överraskad att det fanns folk här med erfarenhet av två i samma hål, det trodde jag typ uteslutande var något som gjordes i porr. Det verkar inte ett dugg skönt att gnugga sin kuk vare sig mot någon annans eller en leksak?
Citera
2022-07-17, 14:03
Medlem
Min erfarenhet är att det är mer av en cool grej att göra, men mest meckigt att få till det. Så varit med fyra gånger och levererat men sedan så har jag avstått not worth the hustle.
Citera
2022-07-17, 20:50
Medlem
Provat det själv några gånger så jag är rätt övertygad om att det ganska vanligt
även passat på att suga och rimma den andre killen grymt nice
Citera
2022-07-18, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svavelbrygga
Jag är överraskad att det fanns folk här med erfarenhet av två i samma hål, det trodde jag typ uteslutande var något som gjordes i porr. Det verkar inte ett dugg skönt att gnugga sin kuk vare sig mot någon annans eller en leksak?

Det känns faktiskt i princip likadant som när man är en i varje hål, har tom vid något tillfälle inte varit säker på om den andre killen varit inne i röven eller i fittan när jag själv varit underst i fittan.

Har provat kuk plus dildo en gång analt, var trångt som fan, så gav inte så mycket.

Ska dock prova att dubbelknulla i röven snart då vi ska träffa ett par där hon gillar det, ska bli intressant!
Citera
2022-07-18, 17:45
Medlem
Svavelbryggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wowbagger2000
Det känns faktiskt i princip likadant som när man är en i varje hål, har tom vid något tillfälle inte varit säker på om den andre killen varit inne i röven eller i fittan när jag själv varit underst i fittan.

Har provat kuk plus dildo en gång analt, var trångt som fan, så gav inte så mycket.

Ska dock prova att dubbelknulla i röven snart då vi ska träffa ett par där hon gillar det, ska bli intressant!

Spännande! Lycka till! Du får komma med rapport.
Citera
2022-07-23, 23:09
Medlem
Honeybaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svavelbrygga

Jag är inte överraskad över att det finns folk i FBs sexforum som har testat detta. De flesta som häckar här har ju sex som ett större intresse.

Men rikstäckande över den svenska befolkningen så tror jag att det är väldigt ovanligt.

Bland de som älskar sex är det absolut rättså vanligt.
Citera
2022-10-01, 06:13
Medlem
Att hänga fast en dildo på sin egen kuk kan starkt rekommenderas om man är rädd eller inte har möjlighet till en extra riktig. Dock få saker som slår en riktig dubbel, knicket är att få in takten så båda kan pumpa, ens kuk blir masserad både av kvinnans hål samt den andra kuken = MAGISKT.

Två-tre killar på en tjej slår ensam kille och två tjejer med hästlängder.

Och slutligen nej man är inte bög för att man råkar vidröra en annan mans kuk, man älskar sex och ser till att njuta på bästa sätt. Hejja DP.....
Citera
2022-10-02, 02:47
Medlem
Jag skulle gärna vilja prova att att ha en vaginalt och en analt samtidigt. Men i munnen hoppar jag över. Varför tror folk att det bara är tjejer under 30 som är intresserade? Höjdpunkten för kvinnors sexlust är senare än mäns. Jag är 49. Män i min ålder har betydligt lägre sexlust än mig i genomsnitt.
Citera
2022-10-05, 22:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Annikanyfiken
Jag skulle gärna vilja prova att att ha en vaginalt och en analt samtidigt. Men i munnen hoppar jag över. Varför tror folk att det bara är tjejer under 30 som är intresserade? Höjdpunkten för kvinnors sexlust är senare än mäns. Jag är 49. Män i min ålder har betydligt lägre sexlust än mig i genomsnitt.

exet gillade att alltid ha plugg eller orm samtidigt som jag hälsade på , så ja många kvinnor gillar att bli uppfyllda och nerkladdade i skönt glidande
Citera
2022-10-27, 15:19
Medlem
Dildo och kuk i olika ordningar har jag i mig flera gånger i veckan. Dock aldrig dubbelt i röven. Men annars allt
Citera
2023-01-09, 23:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Birdman-74
Man undrar då hur vanligt det är att tjejer både fantiserar om det och även gör fantasin till verklighet. Jag tror att det är vanligare än vad man tror. Har hört att dem som väl har vågat göra det inte ångrar det. Är det några här som har gjort det eller fantiserar om det?

Fantasier om att se min tjej bli dubbelt penetrerat och gärna en i munnen mens man sitter bredvid och tittar på. Till slut blir man med på leken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in