2023-01-16, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelstav
https://www.instagram.com/p/CnfLWp0o..._web_copy_link

"Affären" de firar är att de har fått sålt sin lägenhet idag.
https://www.bjurfors.se/sv/tillsalu/...dersplatsen-3/

Vad skönt att hon fick den såld, och att det blev en bra affär. Gläder mig mycket, det är hon värd.
Citera
2023-01-17, 00:44
Medlem
Kanelstavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ericcca
Vad skönt att hon fick den såld, och att det blev en bra affär. Gläder mig mycket, det är hon värd.
Trevligt att det gläder dig så mycket, då har du iallafall någonting att vara glad över tänker jag?
Citera
2023-01-17, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelstav
Trevligt att det gläder dig så mycket, då har du iallafall någonting att vara glad över tänker jag?

🤣🤣🤣
Citera
2023-01-17, 14:03
Medlem
Det verkar gå ganska bra för Jeanette Svedberg, tycker jag..
Citera
2023-01-17, 14:07
Medlem
Ser fram emot att se när hennes hudkrämsförsäljning kommer igång.

Eller vad det nu blir.

Tror inte hon lagt ner för all framtid.
Citera
2023-01-17, 17:14
Medlem
Citat:
ganska!? Mjukporriga bilder a la Jeanette brukar gå bra, speciellt med köpta följare
Citera
2023-01-17, 19:20
Medlem
Citat:
Ser fram emot att se när hennes hudkrämsförsäljning kommer igång.

Eller vad det nu blir.

Tror inte hon lagt ner för all framtid.

😂😂 men nu skojar du?!!? Efter alla avslöjanden måste man ju vara direkt dum om man tycker så. Bara en dumskalle skulle ju vilja köpa detta billiga kladd till hutlösa priser av en sådan oseriös patetiskt människa som Nettan.
Citera
2023-01-17, 20:27
Medlem
Citat:

Om man dansar med kvastar istället för att jobba och lever som man har ett överflöd så kan man säkert behöva få loss lite pengar 💰
Citera
2023-01-17, 20:27
Medlem
Syster-Smisks avatar
Citat:

Det verkar…tycker du….finns det något annat du kan spegla här som inte bara handlar om dina egna känslor och åsikter?
Citera
2023-01-17, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syster-Smisk
Det verkar…tycker du….finns det något annat du kan spegla här som inte bara handlar om dina egna känslor och åsikter?

Ok. Dina åsikter, är inte de dina egna eller hur ska jag tolka din kärnfulla kommunikation?

Jag tror inte Jeanette är uträknad. Naturligtvis är det mina "egna åsikter" jag uttrycker här.. och i viss mån såklart även min egen "känsla".
Fråga gärna om du undrar över något mer.
Citera
2023-01-17, 20:59
Medlem
Jeanette är åter på banan. Hon fortsätter som vanligt, och hon är vid gott mod.
Så tt besvara trådens fråga med ett: 'Jag tycker det verkar gå bra för Jeanette Svedber"g är rimligt.

De som vill se henne uträknad och ha bort henne från offentligheten, har en helt del att bevisa.
Citera
2023-01-17, 21:07
Medlem
Syster-Smisks avatar
Citat:
Ok. Dina åsikter, är inte de dina egna eller hur ska jag tolka din kärnfulla kommunikation?

Jag tror inte Jeanette är uträknad. Naturligtvis är det mina "egna åsikter" jag uttrycker här.. och i viss mån såklart även min egen "känsla".
Fråga gärna om du undrar över något mer.

Du har inte mycket till analytiskt sinne du inte…men för all del, så är majoriteten av vår befolkning.
Jag utgår inte från åsikter utan från det som framkommit om hennes verksamhet och marknadsföring.
Stor skillnad.

Naturligtvis är hon uträknad, hon har köpt följare/likes i stor omfattning och förvridit sanningen på en rad olika sätt.
Allt i ett försök att framstå som kunnig, erfaren och kompetent…för att sälja sin smörja till människor som inte vet bättre.

Jeanette är känd i sin hemstad som en opålitlig person med stort ego och liten kompetens och kapacitet.
Men visst, snacka går ju…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in