2023-01-17, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ericcca
Det verkar gå ganska bra för Jeanette Svedberg, tycker jag..

Tragiskt om det går bra. Att folk inte lärt sig att googla innan dom handlar kräm och kladd.
Citera
2023-01-17, 21:31
Medlem
Citat:

De som vill se henne uträknad och ha bort henne från offentligheten, har en helt del att bevisa.

Offentlighet är väl att ta i?
Inte jättemånga utanför fb som ens känner till henne.
Citera
2023-01-17, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syster-Smisk
Du har inte mycket till analytiskt sinne du inte…men för all del, så är majoriteten av vår befolkning.
Jag utgår inte från åsikter utan från det som framkommit om hennes verksamhet och marknadsföring.
Stor skillnad.

Naturligtvis är hon uträknad, hon har köpt följare/likes i stor omfattning och förvridit sanningen på en rad olika sätt.
Allt i ett försök att framstå som kunnig, erfaren och kompetent…för att sälja sin smörja till människor som inte vet bättre.

Jeanette är känd i sin hemstad som en opålitlig person med stort ego och liten kompetens och kapacitet.
Men visst, snacka går ju…

"Känd i sin hemstad som.

Ok..Det låter ju trovärdigt. Källa?
Är det Gävle vi talar om?
Har Gävleborna då röstar eller unisont gett sin syn kollektivt på Jeanette Svedberg?
Och hur vet vi att just de har rätt i allt, om det nu, vilket inte är särskilt troligt, skulle tycka så
Att du tycker du har rätt är just en åsikt och ingen faktauppgift.
Mig övertygar du int'
Citera
2023-01-17, 23:34
Medlem
Kanelstavs avatar
Citat:
"Känd i sin hemstad som.

Har Gävleborna då röstar eller unisont gett sin syn kollektivt på Jeanette Svedberg?
Och hur vet vi att just de har rätt i allt, om det nu, vilket inte är särskilt troligt, skulle tycka så
Mig övertygar du int'
Mitt hetaste stalltips är att du ger dig in i diskussionen nykter.
Citera
2023-01-18, 00:05
Medlem
Citat:
"Känd i sin hemstad som.

Mig övertygar du int'

Bra försök ändå, 'int.
Strunt i Gävle. Jeanette är mer (ö) känd på internet än någon annanstans.
Där vet alla numer att det är hittepå och luftslott med kladd och kräm och injektioner utan tillstånd.

Men finns säkert ett gäng kineser som följer och boostar hennes plastiga ego via diverse plattformar!
Citera
2023-01-18, 00:36
Medlem
Ixin

"Men finns säkert ett gäng kineser som följer och boostar hennes plastiga ego via diverse plattformar!"

Fniss. Ilskan över att det nu inte går så himla dåligt för ert hatobjekt Jeanette S går inte att ta miste på.

Ganska obehagligt hur man kan vara så genomarg på en person man inte känner.
Och konstigt.
Citera
2023-01-18, 03:26
Medlem
Citat:
Ixin

"Men finns säkert ett gäng kineser som följer och boostar hennes plastiga ego via diverse plattformar!"

Fniss. Ilskan över att det nu inte går så himla dåligt för ert hatobjekt Jeanette S går inte att ta miste på.

Ganska obehagligt hur man kan vara så genomarg på en person man inte känner.
Och konstigt.

Du lyckades nästan att citera. Bättre lycka nästa gång.

Ganska obehagligt hur man kan kränga kladd och kräm för hutlösa summor.
Citera
2023-01-18, 04:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin
Du lyckades nästan att citera. Bättre lycka nästa gång.

Ganska obehagligt hur man kan kränga kladd och kräm för hutlösa summor.

Ja, det där med "kladd och kräm" och den oerhörda, långvariga ilska det väcker hos er, på ett nästan personligt plan, är intressant.

Det är inte det bästa hon gjort men inte fasen ägnar jag en hel tråd åt att ondgöra mig över det. Det räcker väl med en gång. After all så behöver man ju inte köpa..

Släpp och gå vidare alt polisanmäl om det verkligen är bedrägeri (tror inte det kvalar in för det)

Man måste kunna släppa och gå vidare i livet någon gång, tycker jag. Och inser själv att jag nog får konstatera att jag nått vägs ände i diskussionen här.

Avrundar den med att säga attt det är kul att Jeanette är på banan igen.
Citera
2023-01-18, 05:01
Medlem
Citat:
Ja, det där med "kladd och kräm" och den oerhörda, långvariga ilska det väcker hos er, på ett nästan personligt plan, är intressant.

Det är inte det bästa hon gjort men inte fasen ägnar jag en hel tråd åt att ondgöra mig över det. Det räcker väl med en gång. After all så behöver man ju inte köpa..

Släpp och gå vidare alt polisanmäl om det verkligen är bedrägeri (tror inte det kvalar in för det)

Man måste kunna släppa och gå vidare i livet någon gång, tycker jag. Och inser själv att jag nog får konstatera att jag nått vägs ände i diskussionen här.

Avrundar den med att säga attt det är kul att Jeanette är på banan igen.

Hoppas hon får en banan!
Kanske ett äpple eller två.

Jeanette är I liga med Catrin, My, Aisha och Elin molimenti. Fast med lite fler köpta följare.
Citera
2023-01-19, 01:16
Medlem
Kanelstavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isusochdus
Om man dansar med kvastar istället för att jobba och lever som man har ett överflöd så kan man säkert behöva få loss lite pengar 💰
🤣🤣
All träning, hennes "låtsas-hitte-på" att hon är en superstor- influencer, sångerska och framgångsrik entreprenör tar tid. Likaså alla restaurangmiddagar och allt vindrickande.
Därtill ska hon "hinna ta hand om" huset i Spanien och sola sig rynkig.
Hur ska hon hinna jobba? 😂
Citera
2023-01-19, 17:32
Medlem
Citat:
Det verkar gå ganska bra för Jeanette Svedberg, tycker jag..
speciellt att pluta med läpparna och den där kåtblicken och kvasten mellan benen a la nettan
Citera
2023-01-19, 17:36
Medlem
Citat:
Jeanette är åter på banan. Hon fortsätter som vanligt, och hon är vid gott mod.
Så tt besvara trådens fråga med ett: 'Jag tycker det verkar gå bra för Jeanette Svedber"g är rimligt.

De som vill se henne uträknad och ha bort henne från offentligheten, har en helt del att bevisa.
Du verkar ju känna henne väl. Bevisa vad du vet nu när du har chansen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in