2023-01-17, 08:06
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nalle22
Ny video från Tom

https://www.youtube.com/watch?v=hFO-fvQRleE
Alltså. Så elak han är mot sin egen mamma.🤬
Hon måste polisanmäla honom. Och ansöka om kontaktförbud. Så hon får lite lugn och ro. I alla fall tills boutredningsmannen är klar. Hon måste tänka på sin egen hälsa.
Tom kan inte hålla på att bete sig så. Han är som en tickande bomb..😳
2023-01-17, 08:07
Medlem
Max3xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Tom har alltså bara känt Stig-Anders sedan augusti 2022.Han träffade honom genom Peter Gerdehag i augusti. Inte ens ett halvår sedan..😳

Ja, även nytt för mig. Tom beter sig som han känt hästmannen i många många år men det är tydligen bara 4-5 månader.

----------------------------------------------------------------------------

Ny live. Han nämner ljudfilen och vad han tycker om de som hänger på fb. Men visst är han irriterad trots att han påstår motsatsen.

https://www.facebook.com/10008424315...94424048992520

Ganska skoj när han frågar sig vad andra gör för samhället! Jag som trodde att Tom & CO var emot samhället, han borde frågat "vad gör ni mot samhället", inte för...
Senast redigerad av Max3x 2023-01-17 kl. 08:20.
2023-01-17, 08:16
Medlem
Lillamig72s avatar
Fp
2023-01-17, 08:17
Medlem
Lillamig72s avatar
”Ny live. Han nämner ljudfilen och vad han tycker om de som hänger på fb. Men visst är han irriterad trots att han påstår motsatsen.

https://www.facebook.com/10008424315...94424048992520[/quote] ”

Hon/”Ida”har precis lagt ut sexytime ljudfilen igen. Med ett ❤️. Ligger i kommentarerna..😂
Senast redigerad av Lillamig72 2023-01-17 kl. 08:21.
2023-01-17, 08:44
Medlem
Undrar hur Tom redovisar pengarna som folk swischar in till honom?
Banken bör väl snart fundera med hänvisning till pengatvättslagen?
Undrar vad skattemyndigheten tycker? Man får ju skänka pengar skattefritt till andra personer, men vad Tom gjort är en oregistrerad välgörenhetsfond. Hur vet vi att han inte tar pengar själv ur et folk skikcar in i tron att behövande ska få?
2023-01-17, 08:54
Medlem
Max3xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crowdy
Undrar hur Tom redovisar pengarna som folk swischar in till honom?
Banken bör väl snart fundera med hänvisning till pengatvättslagen?
Undrar vad skattemyndigheten tycker? Man får ju skänka pengar skattefritt till andra personer, men vad Tom gjort är en oregistrerad välgörenhetsfond. Hur vet vi att han inte tar pengar själv ur et folk skikcar in i tron att behövande ska få?

Har han inte registrerat en ideell-organisation med eget bankonto, bokföring, revision mm så räknas det som inkomst av tjänst.
2023-01-17, 08:57
Medlem
SmurfStorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max3x
Ja, även nytt för mig. Tom beter sig som han känt hästmannen i många många år men det är tydligen bara 4-5 månader.

----------------------------------------------------------------------------

Ny live. Han nämner ljudfilen och vad han tycker om de som hänger på fb. Men visst är han irriterad trots att han påstår motsatsen.

https://www.facebook.com/10008424315...94424048992520

Ganska skoj när han frågar sig vad andra gör för samhället! Jag som trodde att Tom & CO var emot samhället, han borde frågat "vad gör ni mot samhället", inte för...

Men gisses, jag som var tämligen övertygad om att ljudfilen var deep fake av något FB-troll, men han erkänner ju!

Menar på att dom är vuxna människor med speciell humor och speciella förhållanden och att dom är helt öppna med det. Undra om Linnea är helt på med det?
2023-01-17, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hasselassefrasse
Hahaha hoppas någon gör det 😂💩
Såg att det va en kille som gjorde det igår. Han frågade är det här verkligen du Tom? Och länkade filen men fan vad den försvann kvickt
2023-01-17, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allan60
Det gör mig ont att se hur det sjuka svinet behandlar sin mamma!
Hade jag varit i Sverige hade jag sökt upp Tom Lutmark och lärt honom
lite hyfs!!
Är det ingen här som har stake eller är det bara bakom tangentbordet
som kraften finns?
Det finns många som har sagt till han på skarpen och försökt tala honom tillrätta utan resultat. Helt omöjligt att få honom att förstå tydligen. Min kusin bor inte långt från byn och har bra insyn. Grannar runt omkring har fult upp med att lugna sina fruar som går med ständig oro för vad han kommer hitta på om man lägger sej i mer. Det enda som inte har prövats är stryk, kanske skulle det kunna funka?
2023-01-17, 09:41
Medlem
Max3xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfStorm
Men gisses, jag som var tämligen övertygad om att ljudfilen var deep fake av något FB-troll, men han erkänner ju!

Menar på att dom är vuxna människor med speciell humor och speciella förhållanden och att dom är helt öppna med det. Undra om Linnea är helt på med det?

Tom's senaste bortförklaringar. "I bland masserar vi lite o håller handen o gråter ihop", jäklar vad han slingrar sig, obetalbart!

https://www.facebook.com/10008424315...37090148490335
2023-01-17, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allan60
Det gör mig ont att se hur det sjuka svinet behandlar sin mamma!
Hade jag varit i Sverige hade jag sökt upp Tom Lutmark och lärt honom
lite hyfs!!
Är det ingen här som har stake eller är det bara bakom tangentbordet
som kraften finns?

Citat:
”Ny live. Han nämner ljudfilen och vad han tycker om de som hänger på fb. Men visst är han irriterad trots att han påstår motsatsen.

[url="https://www.facebook.com/100084243150660/videos/694424048992520"]https://www.facebook.com/100084243150660/videos/694424048992520
Hon/”Ida”har precis lagt ut sexytime ljudfilen igen. Med ett ❤️. Ligger i kommentarerna..😂

Citat:
Ursprungligen postat av BrorBosse
Det finns många som har sagt till han på skarpen och försökt tala honom tillrätta utan resultat. Helt omöjligt att få honom att förstå tydligen. Min kusin bor inte långt från byn och har bra insyn. Grannar runt omkring har fult upp med att lugna sina fruar som går med ständig oro för vad han kommer hitta på om man lägger sej i mer. Det enda som inte har prövats är stryk, kanske skulle det kunna funka?

Här har det hänt mycket ser jag!

Ska bli intressant att se vart ljudfilen kommer ifrån. 🤔
Är det inte från dom själva, kan det då bli fråga om förtal!? Tänker på de/er som för vidare ljudklippet.
Och jag kan väl hålla med Tom att vad han har för förhållande och vad de gör, får väl de bestämma själva!! Eller?
(Finns ju ett känt uttryck, från en känd brottare som skulle passa här)

Sedan har jag en fundering: Är det inte vissa här som är väldigt nära till stämpling och anstiftan till brott!? (Vet inte riktigt vad en moderator säger om detta?)
Senast redigerad av Mrplay 2023-01-17 kl. 09:44.
2023-01-17, 09:44
Medlem
Hasselassefrasses avatar
Citat:
Alltså. Så elak han är mot sin egen mamma.🤬
Hon måste polisanmäla honom. Och ansöka om kontaktförbud. Så hon får lite lugn och ro. I alla fall tills boutredningsmannen är klar. Hon måste tänka på sin egen hälsa.
Tom kan inte hålla på att bete sig så. Han är som en tickande bomb..😳
Så behandlar han alla de närmaste. Hela byn är fan rädda för han och vad han hittar på. Värsta är ju han ser alla som vill han väl som de är emot honom. Vet många som tycker allt gått för långt som nu skiter i hur det går för honom. Sjuk eller inte. Någonstans går gränsen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in