2023-01-16, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joffepoffe
Från en annan FBare som inte vill koppla sitt konto till händelsen har jag blivit skickad infon att hon "hittats hängd".
Fick sagt i samma mail vilken riktning infon kommer ifrån också, men hen ville inte riskera att outa vare sig sitt nickname eller informationsgivaren irl.

Högt osannolikt att hon skulle hänga sig.
Isåfall är det dåren som försöker dölja vad han gjort.
Hursomhelst lär sanningen komma fram.
Citera
2023-01-16, 12:56
Medlem
ArschBergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zol
Vet du något mer om denna patetiska individ?
Brott? Beteende osv

Hela registret, extremt psykosnära, tror han är kriminell och en skittuff gangster-rappare trots att han alltid bott på hem eller inom rättspsyk hela livet. Han klarar sig inte själv och visar det gång på gång - har bekanta som vittnar om att han dräller in påverkad från veckohandlingar, slår personal, gör drogaffärer osv (utan repressalier från kliniken) Trots detta envisas de med att släppa ut honom, hur går det med tredjemannaskyddet egentligen?

Dock har väl Mergim, Angelo, Ardian El retardo:s senaste hem på småstugegränd i Öjebyn inte det bästa ryktet som klinik, underbemannade med en före detta överläkare som blev av med läkarlicensen för inte så länge sedan pga överförskrivning. Kliniken har även saknat basala funktioner så som en psykolog i flera år.

Citat:
Ursprungligen postat av Granola94
Namnbyten verkar inte ha ändrat på hans beteende. Läskig typ!

Det roliga med detta inlägget är ju att det är precis det han tror det ska göra då han byter namn.

Citat:
Ursprungligen postat av GrottNeger
I missbrukar kretsar sprids just nu rätt mycket skvaller om detta ärende. Finns till och med ganska detaljerad info, som jag själv inte är helt bekväm att skriva ut offentligt ännu.
Men om hon bedöms ha blivit dödad så kommer det nog vara raka spår till fällande dom för Mergim.

Det läskigaste med dessa typer är att de inte kan bli straffade och de känner till det. PGA att denne Mergim är så pass "sjuk" - läs "Efterbliven" att rättspsyk inte KAN hjälpa honom. vilket i sin tur tydligen gör de tvungna att försöka slussa ut honom. Slår vad om att han i så fall kommer åka på rättspsykiatrisk vård för att dregla runt på Luleås gator om ett år igen.
Citera
2023-01-16, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Ratsit och Malmuddsvägen 7. Om hon sedan är BO vet jag inte men ålder verkar stämma.
Kvinnan är i 40års åldern
Citera
2023-01-16, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silo1997
m*rgim ang*lo b*rjani på facebook

* =e
Tack!

Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Och vad skulle det göra för skillnad menar du?

Om MGM stämmer som det påstås i tråden kan jag ju för övrigt bara undra hur i helvete någon öht kan beblanda sig med en sån lirare?

Det gör ingen skillnad på det hemska brottet. GM är zigenare, det ser man tydligt på hans Facebook. Han har typiska drag i ansiktet som zigenare brukar ha stor näsa och stora ögon. Dessutom är han brun, albaner är vita i huden som européer. Dessa zigenare som alltid har bosniska eller albanska namn kommer från Balkan. Jag vill bara vara tydlig med att det ska komma ut med rätt etnicitet.
Citera
2023-01-16, 14:36
Medlem
Mergim ÄR alban, känt han förr i tiden och har säkra källor på att han är det även haha. Så nej han är ingen zigenare. Släpp det där nu.. är det inte bärre vi delar sann info än dina spekulationer?
Citera
2023-01-16, 14:36
Medlem
09GRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JokkMokk
Alban eller inte så är han zigenare. Angelo är är ett zigenarnamn vilket hans utseende bekräftar.

Även hans efternamn är zigenskt. 100% zigenare från Kosovo.
Citera
2023-01-16, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimich75
Vem kan vi då misstänka att den inblandade mannen är, om vi nu har BO?

Citat:
Ursprungligen postat av GrottNeger
I missbrukar kretsar sprids just nu rätt mycket skvaller om detta ärende. Finns till och med ganska detaljerad info, som jag själv inte är helt bekväm att skriva ut offentligt ännu.
Men om hon bedöms ha blivit dödad så kommer det nog vara raka spår till fällande dom för Mergim.

Kan du berätta nånting om din detaljerade info ?
Citera
2023-01-16, 14:42
Medlem
Mergim är från kosovo men är ingen zigenare. Ja det finns zigenare i kosovo precis som i Sverige men han är ingen tyvärr. Så dop it en gång för alla okej
Citera
2023-01-16, 14:47
Medlem
09GRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tysaan
Mergim är från kosovo men är ingen zigenare. Ja det finns zigenare i kosovo precis som i Sverige men han är ingen tyvärr. Så dop it en gång för alla okej

100% zigenare. Sluta ljug. Räcker med att kolla på denna bild så ser man att han är zigenare.
https://facebook.com/photo.php/?fbid=134153036085417
Citera
2023-01-16, 14:55
Medlem
Men snälla.. du måste ju vara efterbl*ven.. Det finns viktigare inlägg som folk vill läsa än dina spekulationer från en bild haha.. jag har känt personen förr, så jag har lite mer å komma med än dig. Ha det bra.
Citera
2023-01-16, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangas123
Kvinnan är i 40års åldern

Kvinnan i fråga är skriven i Svartöstan, för hennes man bor.
Sonen är skriven på Malmuddsvägen.
Hon har helt enkelt spolat sin trygga och tråkiga man för en spännande totalt psyksjuk mördar-alban.
Det är så sanningen är.

Tycker genuint synd om hennes son.
Citera
2023-01-16, 15:08
Medlem
09GRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tysaan
Men snälla.. du måste ju vara efterbl*ven.. Det finns viktigare inlägg som folk vill läsa än dina spekulationer från en bild haha.. jag har känt personen förr, så jag har lite mer å komma med än dig. Ha det bra.

Jag bryr mig inte om hur lättlurad du är. Alla dessa zigenare säger ju naturligtvis inte att de är
Zigenare utan att de kommer från Serbien, Kroatien, Kosovo osv.

Denna hund är 100% zigenare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in