2023-01-16, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av systerintebror
Sen bebis e han inte från Luleå.
Enligt hans egen pappa

Vilket BB han e utklämd på spelar väll ingen roll över huvudtaget men han är uppväxt på hertsön i lå
Citera
2023-01-16, 09:25
Medlem
Citat:
Bara kolla upp på mr koll vad han heter å han har hetat Ardian å heter nu Angelo. Mergim vet jag inte vars de kommer ifrån. Han verkar aldrig ha hetat det enligt ratsit eller mrkoll.

Människan har i alla fall 1000 olika personer likheter och står med ena benet med psykos det andra i verkligheten

Ratsit och mrkoll listar inte alla namn om man byter flera gånger men han hette mergim förr och det vet alla i luleå . Hans första dommar är också under det namnet. Han har haft ett fjärde namn nyligenmen det får ni ta reda på själv finns massor på lexbase att se om man vill eller om man känner han som du vill få det att värka som när du skriver om hans pappa borde du veta att hans namn fram till han blev vuxen var just mergim
Citera
2023-01-16, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lozarenta
Ratsit och mrkoll listar inte alla namn om man byter flera gånger men han hette mergim förr och det vet alla i luleå . Hans första dommar är också under det namnet. Han har haft ett fjärde namn nyligenmen det får ni ta reda på själv finns massor på lexbase att se om man vill eller om man känner han som du vill få det att värka som när du skriver om hans pappa borde du veta att hans namn fram till han blev vuxen var just mergim

Jag vet hans namn är Mergim men han e inte listad som Mergim
Citera
2023-01-16, 09:47
Medlem
Vad fan är det för fel på Albaner?? Först fanskapet Bajram Baruti som också var dömd till rättpsyk och som högg ihjäl och skar huvudet av sitt ex och nu det här??
Citera
2023-01-16, 10:46
Medlem
alajaps avatar
Citat:
Jag vet hans namn är Mergim men han e inte listad som Mergim

https://anonfiles.com/A0R6eaS2y6/B181-09_PDF

Där kan du se att han hetat Mergim innan han bytt mellan Angelo, Besmir, Adrian och alla namn han hittat på
Citera
2023-01-16, 10:58
Medlem
"Det var en trebarnsmamma i 40-årsåldern som hittades död i sin bostad i Luleå under söndag morgon. En man i 30-årsåldern sitter anhållen, misstänkt för mord. "Hon var en väldigt stark kvinna", säger en anhörig."

Kuriren
Citera
2023-01-16, 11:16
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pope1932
Nej, träning gör inte att man ser androgyn ut. Tillskott av hormoner krävs för den biten.
Håller inte med, tränar man hårt får kvinnor grov hals m.m.
Och tydligen gjorde hon det.
Så skitsnack det där med hormoner!
Ingen pundare som några sagt
Jag fattar inte vad vissa får allt ifrån?
Citera
2023-01-16, 11:24
Medlem
Granola94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alajap
https://anonfiles.com/A0R6eaS2y6/B181-09_PDF

Där kan du se att han hetat Mergim innan han bytt mellan Angelo, Besmir, Adrian och alla namn han hittat på

Namnbyten verkar inte ha ändrat på hans beteende. Läskig typ!
Citera
2023-01-16, 11:50
Medlem
Ni kan släppa idén om att hon varit nån slags kontaktperson. Dom har haft ett förhållande och kvinnan i fråga inledde relationen när hon fortfarande bodde ihop med sin gubbe, som hon ju på pappret fortfarande är gift med.
Han har dock kastat ut henne och på den vägen är det.

Skulle inte bli extremt förvånad om polisen hämtar in ytterligare en person i det läge då man eventuellt slår fast att detta inte rör sig om självmord.

Jag upplever att jag har en ganska god bild av vad som inträffat. Men bäst är nog att inte säga för mycket ännu. Teoretiskt kan hon ju plockat ned skylten på egen hand, men spontant gissar jag ju att det inte är på det sättet.
Citera
2023-01-16, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Håller inte med, tränar man hårt får kvinnor grov hals m.m.
Och tydligen gjorde hon det.
Så skitsnack det där med hormoner!
Ingen pundare som några sagt
Jag fattar inte vad vissa får allt ifrån?

Grövre muskler kan man få utan hormontillskott, men det gör ju inte att man ser androgyn ut. Vilket jag i och för sig inte tycker att hon gjorde. För att se androgyn ut krävs betydligt mer än bara större muskler, som tränats naturligt. Enbart en östrogenfylld soyboy kan tycka att hon såg androgyn ut.
Citera
2023-01-16, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Sannolika skäl alltså. Då har de någon form av bevis. Då får vi se på onsdag om han blir begärd häktad

Sannolika skäl kan, i min bok, innebära att han och hans kompis historier inte stämmer överens med varandra.
Om hans kompis inte plockats in ännu så skulle det ju kunna bero på att han bara valt att inte ljuga för att ge Mergim alibi.
Citera
2023-01-16, 11:55
Medlem
I missbrukar kretsar sprids just nu rätt mycket skvaller om detta ärende. Finns till och med ganska detaljerad info, som jag själv inte är helt bekväm att skriva ut offentligt ännu.
Men om hon bedöms ha blivit dödad så kommer det nog vara raka spår till fällande dom för Mergim.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in