2023-01-16, 11:56
Medlem
BananShans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Finns en 30-årig kvinna, F.H, på 7:an som är åtalad i brottmål. Behöver kanske inte betyda så mycket men men...
Åtalad för vad? Parkeringsböter eller mord?
Citera
2023-01-16, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrottNeger
I missbrukar kretsar sprids just nu rätt mycket skvaller om detta ärende. Finns till och med ganska detaljerad info, som jag själv inte är helt bekväm att skriva ut offentligt ännu.
Men om hon bedöms ha blivit dödad så kommer det nog vara raka spår till fällande dom för Mergim.

Vet du hur hon kom i kontakt med honom?
Jag tänker på att han är missbrukare med brottsregister och hon är en småbarnsmamma utan känt missbruk.
Citera
2023-01-16, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BananShan
Åtalad för vad? Parkeringsböter eller mord?

Har ingen aning men det är knappast av intresse i den här tråden när hon inte har att göra med det som har skett.
Citera
2023-01-16, 12:02
Medlem
BananShans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Har ingen aning men det är knappast av intresse i den här tråden när hon inte har att göra med det som har skett.
Men varför togs det då upp?
Citera
2023-01-16, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XZXZXZXZ
Äre samma Merg*m som gjorde värdelös "musik" för ett par år sedan eller en annan

Stämmer bra. Han började väl knarka när han var 13-14 och försökte råna Shell på Örnäset och högg en taxichaufför med en skruvmejsel om det inte är rykten som spreds på den tiden man gick på Hertsöskolan. Kan väl inte vara så svårt att få fram tidigare domar på honom antar jag.

Vrickad människa det där.
Citera
2023-01-16, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrottNeger
I missbrukar kretsar sprids just nu rätt mycket skvaller om detta ärende. Finns till och med ganska detaljerad info, som jag själv inte är helt bekväm att skriva ut offentligt ännu.
Men om hon bedöms ha blivit dödad så kommer det nog vara raka spår till fällande dom för Mergim.

Du vill inte nämna ungefär vad det skvallras om?
Citera
2023-01-16, 12:11
Medlem
Någon som har bilder på denna Angelo som tidigare hette Adrian Sokoli och innan dess Mergim? Lägg upp bilder eller någon Facebook konto. Så kan vi bedöma om han är alban eller zigenare från Kosovo.
Citera
2023-01-16, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gp12
Någon som har bilder på denna Angelo som tidigare hette Adrian Sokoli och innan dess Mergim? Lägg upp bilder eller någon Facebook konto. Så kan vi bedöma om han är alban eller zigenare från Kosovo.

m*rgim ang*lo b*rjani på facebook

* =e
Citera
2023-01-16, 12:40
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gp12

Och vad skulle det göra för skillnad menar du?

Om MGM stämmer som det påstås i tråden kan jag ju för övrigt bara undra hur i helvete någon öht kan beblanda sig med en sån lirare?
Senast redigerad av halaltarzan 2023-01-16 kl. 12:46.
Citera
2023-01-16, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av g0drajfL
Stämmer bra. Han började väl knarka när han var 13-14 och försökte råna Shell på Örnäset och högg en taxichaufför med en skruvmejsel om det inte är rykten som spreds på den tiden man gick på Hertsöskolan. Kan väl inte vara så svårt att få fram tidigare domar på honom antar jag.

Vrickad människa det där.

Det stämmer, finns en dom för den händelsen
Citera
2023-01-16, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tannoy57
Det stämmer, finns en dom för den händelsen

https://nyheter24.se/nyheter/inrikes/42802-15-aring-i-attack-med-skruvmejsel
Citera
2023-01-16, 12:51
Medlem
Från en annan FBare som inte vill koppla sitt konto till händelsen har jag blivit skickad infon att hon "hittats hängd".
Fick sagt i samma mail vilken riktning infon kommer ifrån också, men hen ville inte riskera att outa vare sig sitt nickname eller informationsgivaren irl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in