2023-01-16, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 09GR
Jag bryr mig inte om hur lättlurad du är. Alla dessa zigenare säger ju naturligtvis inte att de är
Zigenare utan att de kommer från Serbien, Kroatien, Kosovo osv.

Denna hund är 100% zigenare.

Så är det. Alla zigenare har ju en formell nationalitet på passet, oavsett om det är finnar eller något annat.
Mina uppgifter gör gällande att Mergim är zigenare.
Hans pappa är super-zigenare.
Ruzholi Sokoli på Facebook.
Det blir inte mycket mer zigenarkung än så.
Citera
2023-01-16, 15:16
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tysaan
Men snälla.. du måste ju vara efterbl*ven.. Det finns viktigare inlägg som folk vill läsa än dina spekulationer från en bild haha.. jag har känt personen förr, så jag har lite mer å komma med än dig. Ha det bra.
Att du har känt personen säger ju ALLT!
Han har alltid varit ett jävla problembarn och en belastning för vårat samhälle, varför i helvete skulle man vilja känna honom?
Och ja, han ser väldigt lite ut som en etnisk alban, han ser mycket mer ut att ha zigenarblod i sig. Det kan även förklara hans kniv & skruvmejsel incidenter, zigenare brukar gilla sånna typer av verktyg. Och inte för att tälja eller skruva med.
Citera
2023-01-16, 15:24
Medlem
ArschBergs avatar
Bara jag som anser det vara OT att diskutera hur vida GM är alban eller zigge? Ge er.

Styrkekramar <3
Citera
2023-01-16, 15:28
Medlem
Eftersom NSD i princip går ut med det så kan jag lika gärna spilla lite bönor: Det var sonen som hittade henne. Hängd i ett koppel.

Mergim har en inte helt vattentät historia om att han och en vän lämnade den aktuella lägenheten tidigt på kvällen.
Det är förmodligen därför han lagt upp en ny bild på Facebook där man ser vilken miljö han står i och klockan på armen pekar på cirka 21:00.

Gissar att detta är ett försök att konstruera tvivel om man han befunnit sig vid vilken tidpunkt.
Gissar också att polisen är klart smartare än Mergim och kommer slå hål på det ganska snabbt.
Är hans vän inte helt sinnesslö så kommer han säga som det är till polisen.
Citera
2023-01-16, 15:32
Medlem
C.B.G.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Håller inte med, tränar man hårt får kvinnor grov hals m.m.
Och tydligen gjorde hon det.
Så skitsnack det där med hormoner!
Ingen pundare som några sagt
Jag fattar inte vad vissa får allt ifrån?

Jag känner henne inte. Reagerade bara på rösten som hade en tydlig anstrykning av missbrukare.

Likväl måste du medge att det måste vara något galet om hon från ett förmodat ordnat liv väljer att börja vänsterprassla med en ökänd kriminell missbrukare.

Om uppgifterna i tråden stämmer kastade mannen ut henne från huset. Det tyder på att han inte såg några tecken på förbättring.
Citera
2023-01-16, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Socialdemokrat1990
Eftersom NSD i princip går ut med det så kan jag lika gärna spilla lite bönor: Det var sonen som hittade henne. Hängd i ett koppel.

Mergim har en inte helt vattentät historia om att han och en vän lämnade den aktuella lägenheten tidigt på kvällen.
Det är förmodligen därför han lagt upp en ny bild på Facebook där man ser vilken miljö han står i och klockan på armen pekar på cirka 21:00.

Gissar att detta är ett försök att konstruera tvivel om man han befunnit sig vid vilken tidpunkt.
Gissar också att polisen är klart smartare än Mergim och kommer slå hål på det ganska snabbt.
Är hans vän inte helt sinnesslö så kommer han säga som det är till polisen.

Så oerhört tragiskt för sonen. Hoppas han får riktigt bra hjälp och stöd.
Citera
2023-01-16, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.B.G.
Jag känner henne inte. Reagerade bara på rösten som hade en tydlig anstrykning av missbrukare.

Likväl måste du medge att det måste vara något galet om hon från ett förmodat ordnat liv väljer att börja vänsterprassla med en ökänd kriminell missbrukare.

Om uppgifterna i tråden stämmer kastade mannen ut henne från huset. Det tyder på att han inte såg några tecken på förbättring.

Hur hör man det på henne? Har bara hört heroinist-raspig röst innan.
Citera
2023-01-16, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tannoy57
Det stämmer, finns en dom för den händelsen

Tack för att du bekräftar. Såg att någon (kanske var du) hade postat domen efter att jag skrev.
Tyvärr många idioter i samma åldersgrupp som M*rg*m som det gick snett för. Får till och med en känsla av att personerna jag tänker på gick i samma klass.
Citera
2023-01-16, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast

Enligt uppgift så var hon inte knarkare, men glad i flaskan. Möjligen kan det vara något förskönande, men hon är inte någon kändis bland folk som äter knark i alla fall.
Citera
2023-01-16, 15:54
Medlem
C.B.G.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast

Jättesvårt att förklara men jag reagerade på en gång. Det är någonting med intonationen.

Stöter på missbrukare med jämna mellanrum på mitt jobb.

Men som sagt, jag kan ha fel också. Jag har aldrig träffat människan.

Jag vill dock gärna ha en vettig förklaring till varför hon väljer att riskera ett ordnat liv för att kasta sig i händerna på någon som jag misstänker att även a-lagarna skyr som pesten.
Citera
2023-01-16, 15:56
Medlem
C.B.G.s avatar
Citat:
Enligt uppgift så var hon inte knarkare, men glad i flaskan. Möjligen kan det vara något förskönande, men hon är inte någon kändis bland folk som äter knark i alla fall.

Ja det är sprit jag tänker på i första hand. Man hör ofta på rösten om någon är alkoholist.
Citera
2023-01-16, 16:00
Medlem
Citat:
Kvinnan i fråga är skriven i Svartöstan, för hennes man bor.
Sonen är skriven på Malmuddsvägen.
Hon har helt enkelt spolat sin trygga och tråkiga man för en spännande totalt psyksjuk mördar-alban.
Det är så sanningen är.

Tycker genuint synd om hennes son.
Vet du detta eller är det bara ondsinta spekulationer från din sida?
Det har inte kommit ut än vilken relation hon och albanen hade till varandra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in