2023-01-16, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kdakdfskdskdsagd
https://youtu.be/Fsg93ZID1S4

Att han satt och tjuvhöll på sådana här mästerhits hade man ju aldrig kunnat tro😮😮

https://youtu.be/Na0R_15XN5Q

Känns som att han hade Jean Banan som musikalisk förebild, samma stuk 👌
Citera
2023-01-16, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frejgatan
Jurkovic
Håller på att lyssna rättegången. Hittills har jag inte kunnat hitta det.
Kommer du ihåg vilken inspelning? Det finns 6 st med honom.
Citera
2023-01-16, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.
Vad är din teori då? Vem klippte Nisse?

Vårby klippte nisse det vet alla
Citera
2023-01-16, 15:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kungen9393
Helt ärligt , hur kan man som tjej , tycka sånna här killar är sexiga / något å ha? På riktigt? Haha. Dom kan gifta sig rika med i princip vem som helst om dom ser bra ut, å så går dom å suktar efter killar som är riktiga jävla förlorare ? Kan nån tjej komma med ett BRA svar på min fråga? Kommer aldrig nånsin förstå mig på det men ni kan väl försöka iallafall

Omogenhet och det är spänning/drama.

Finns en anledning varför kvinnor älskar skvaller och morddokumentärer. Jo eftersom det ör spänning och drama, sen är oftast gängkriminella maskulina utåt iaf.

Det är inte så svårt, lär er från de gängkriminella MEN bli rik på ett hederligt sätt och va en maskulin man som man inte bör jiddra med. Plus var rolig och spontan , då kanske du får någon sån typ av brud (om du ens vill ha det)

Tyvärr ser världen ut såhär men inte fan gnäller en tiger över att det är svårt att hitta mat?

Vi alla har saker att lära varandra, allt från nördar till gängkriminella.
Citera
2023-01-16, 16:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av flashriddaren128
Omogenhet och det är spänning/drama.

Finns en anledning varför kvinnor älskar skvaller och morddokumentärer. Jo eftersom det ör spänning och drama, sen är oftast gängkriminella maskulina utåt iaf.

Det är inte så svårt, lär er från de gängkriminella MEN bli rik på ett hederligt sätt och va en maskulin man som man inte bör jiddra med. Plus var rolig och spontan , då kanske du får någon sån typ av brud (om du ens vill ha det)

Tyvärr ser världen ut såhär men inte fan gnäller en tiger över att det är svårt att hitta mat?

Vi alla har saker att lära varandra, allt från nördar till gängkriminella.
Bästa texten på länge , POET/FILOSOF
Citera
2023-01-16, 22:09
Medlem
Piraten o kawala från flg fick nyligen 8 respektive 6 år fanns det ens mycket bevisning mot dem händelsen är från 2020
Citera
2023-01-16, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
Piraten o kawala från flg fick nyligen 8 respektive 6 år fanns det ens mycket bevisning mot dem händelsen är från 2020
Bevisningen va väl alla chattar och att dom greps strax efter. Jag tror dom kommer överklaga och kanske bli fria
Citera
2023-01-16, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Jag har FUP, men den är väldigt intetsägande. Lägger upp den samt en annan FUP då han greps utanför en adress han stundom bodde på inne i Stockholm.

Blandade handlingar rörande Dumle: https://gofile.io/d/BdU8oH
Lägg ut igen länken funkar inte
Citera
2023-01-16, 23:24
Medlem
StorSvartPeniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kdakdfskdskdsagd
https://youtu.be/Na0R_15XN5Q

Känns som att han hade Jean Banan som musikalisk förebild, samma stuk 👌
Vet inte vad som är mest deprimerande: att de verkligen har försökt texta miffots rader eller att miffot var så värdelös på svenska att det knappt gick att förstå honom.
Citera
2023-01-17, 04:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorSvartPenis
Vet inte vad som är mest deprimerande: att de verkligen har försökt texta miffots rader eller att miffot var så värdelös på svenska att det knappt gick att förstå honom.

Min spontana tanke var att han bara "freestylade" hela låten dvs att han hade inte ett
endaste ord förberett innan han rappade loss. 🙈
Låter ju typ som danska bitvis eller nåt..
Citera
2023-01-17, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Iljia säger i rättegången att det handlar om en tjej
Nej, jag har lyssnat på rättegången. Det är Tutankamon (Kamz) som påstår att bråket handlade om en tjej. Iljia dementerar och säger att så har aldrig fallet varit. Det är inte som Tutankamon har påstått säger han.
Det verkar vara på det viset att grabben hade konflikter av olika slag med olika personer. oberoende av varandra.
Citera
2023-01-17, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vibredar
Vårby klippte nisse det vet alla
De satt ju inne allihopa när han blev klippt. Kan det verkligen vara Vårby?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in