2022-12-31, 05:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Alltså det känns ju som att dessa grabbar som gjort det, känner sig lugna och trygga i byn. Jag är mer åt Bagis grabbarna som hämnas Einar, men kan inte släppa taget om SSA…

Asså driver du eller? ingen kommer hämnas för Einar han körde inte ens och han var kassako.

Varför skulle Bagis köra för Einar när dom är kopplade till skärpnäck och Dalen som gjorde horhus med Einar?
Citera
2022-12-31, 07:51
Medlem
BluePrinces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assar-Korv
Varför då?
Du verkar inte ha bott i gettot... det funkar inte så. Däremot, det vi ser nu, polare till måltavlor tas i brist på annat. Tex det som hände i Botkyrka när lilltjejen sköts. Målen var sekundärmål då primärmålet redan lämnat.

Skjuta en morsa och du lär inte ha något gäng kvar som backar upp dig.

Varför inte då?
Är det just mamma som är helig?

Pappan då, eller syrran eller hennes hund? Brorsor och kusiner skjuts väl redan som hämnd. Eller är det inte riktiga brorsor utan bara "broschor"? Dvs kärnfamiljen är skyddad - har de sådan heder??
Citera
2022-12-31, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soderortsicario121
Vad händer i Skarpnäck ?
Havals port sprängd
Citera
2022-12-31, 08:26
Medlem
Blaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrGoyim
Asså driver du eller? ingen kommer hämnas för Einar han körde inte ens och han var kassako.

Varför skulle Bagis köra för Einar när dom är kopplade till skärpnäck och Dalen som gjorde horhus med Einar?

Du blundar för vad som händer. Det är många som vet, tro mig. Einar får sin hämnd nu som många trodde. Det kommer bli ett mycket blodigt 2023 och det ör bara dom kropparna som kommer hittas och höras om . Man rör inte en kille som Einar. Det visste alla.
Citera
2022-12-31, 09:11
Medlem
Det här handlar inte om hämd för einar.

Det är en gängkonflikt om något annat.
Citera
2022-12-31, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BluePrince
Varför inte då?
Är det just mamma som är helig?

Pappan då, eller syrran eller hennes hund? Brorsor och kusiner skjuts väl redan som hämnd. Eller är det inte riktiga brorsor utan bara "broschor"? Dvs kärnfamiljen är skyddad - har de sådan heder??
Ja.
Citera
2022-12-31, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soderortsicario121
De Einars grabbar från bagis som kör för han

Jag har ingen aning om vilka dessa ”grabbar” är och om du har rätt eller inte. Det är mycket möjligt det är som du eller som ”smartapojken” skriver. En fråga till er. Om Einar hade ”grabbar” varför hjälpte dom inte honom efter kidnappningen och innan mordet? Han köpte ju beskydd!
Citera
2022-12-31, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaska
Du blundar för vad som händer. Det är många som vet, tro mig. Einar får sin hämnd nu som många trodde. Det kommer bli ett mycket blodigt 2023 och det ör bara dom kropparna som kommer hittas och höras om . Man rör inte en kille som Einar. Det visste alla.

Varför rör man inte en kille som Einar? Varför kommer hämnden så sent och framförallt varför så intensivt? Det är sprängning efter sprängning inom en enorm kort tidsperiod.
Citera
2022-12-31, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Einar ville aldrig gå i krig glöm aldrig det!
Det var Haval som sålde honom för 15k de ville bomba hans familj så det var de som gick över gränsen först ha fakta på din sida innan du babblar
Haval e anledningen till allt detta o hela denna sagan avslutas när han blir avrättad efter scar!

Som jag skrev innan kontraktet finns jag har kriminell kontakter o har sett själv ligger på
5mil nån vill hämnas bra att veta att han ändå hade nån 100gubbe runt om sig

Hur långt tror ni de 2 som e kvar klarar sig?

Konstigt att Y@sin inte står med.
Citera
2022-12-31, 10:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Grejen är att om en av dessa kriminella personer faktiskt går på någon annans mamma så kommer han behöva se sig om över axeln i resten av sitt liv om han ens ska skita på toaletten. Det är i princip att begå självmord. Det är därför ingen går över de gränser som är satta.
Gränser är aldrig fasta utan dom förändras hela tiden, så det kommer en dag när en morsa knäpps också.
Citera
2022-12-31, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
Har du fup om när han greps i Rinkeby narkotikapåverkad iår? Låter helt sjukt att Dumle går runt i byn.

Edit: gick

Jag har FUP, men den är väldigt intetsägande. Lägger upp den samt en annan FUP då han greps utanför en adress han stundom bodde på inne i Stockholm.

Blandade handlingar rörande Dumle: https://gofile.io/d/BdU8oH
Citera
2022-12-31, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thalia2
Konstigt att Y@sin inte står med.

Yasin är likt Dumle en goare, han goa sin bästa vän poy, han goa Einar först men det sket sig så han goa säkert dumle med. Annars märkligt att som big drippa säger inget händer i byn men så fort yasin kommer tillbaka…..

Då helt plötsligt vet fienden vart dumle är kl 8:30 på morgonen i yasin trakt……. Hmm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in