Hur kan det komma sig? Jag har inte hört den versionen, berätta.
Alexandra låg med en yngre från Vårby efter det blev Einar arg o kallade honom för horunge o grejer där starta allt sen så ville Vårby ha en ursäkt från Einar men han ville ej o han tog med sig några yngre från dalen som gick emot de äldre därefter så fick Vårby klartecken de kan göra vad de vill med honom ingen backar han
Alexandra låg med en yngre från Vårby efter det blev Einar arg o kallade honom för horunge o grejer där starta allt sen så ville Vårby ha en ursäkt från Einar men han ville ej o han tog med sig några yngre från dalen som gick emot de äldre därefter så fick Vårby klartecken de kan göra vad de vill med honom ingen backar han
Tack för det.
Enligt konversationerna det är grabbar från Dalen och Botkyrka som pressar han på pengar.
Knappast att det hände. Det är bara du som framfört denna teori.
Ere Nice slänga i sig bensin o skit lixom. Vet ni ens vadan ni får? Ni kör väl på sin höjd ett EZ test o det visar cocaine så tror ni det e det. Gyllene hahahaha
Bor i Mexiko gubben så jag drar då fan inte i mig någon bensin de ska du veta , men bra försök
Helt ärligt , hur kan man som tjej , tycka sånna här killar är sexiga / något å ha? På riktigt? Haha. Dom kan gifta sig rika med i princip vem som helst om dom ser bra ut, å så går dom å suktar efter killar som är riktiga jävla förlorare ? Kan nån tjej komma med ett BRA svar på min fråga? Kommer aldrig nånsin förstå mig på det men ni kan väl försöka iallafall
Senast redigerad av Kungen9393 2023-01-15 kl. 06:16.
Anledning: Edit