Citat:
Ursprungligen postat av
intramuscular
Har blivit ombedd att skicka en bild på mig själv.
Andra har bett om att få ha videosamtal innan träff och då har jag sagt nej.
Har ni skickat bild på er i förväg?
Hur har ni gjort för att försäkra er om att denna bild inte används som bevis längre fram?
Går det ens?
Är det bara att säga hejdå och höra av sig till nästa? Hela min magkänsla säger att detta bör vara en big no no.
Så här är det, största anledningen är att det ska vara ett form av commitment. Har du skickat bild så är risken för att du inte dyker upp till träffen mindre. Vi har som sagt problem med män som falskbokar eller får kalla fötter i sista minuten.
Andra anledningar kan vara att horan inte vill träffa utländska och har råkat ut för att han säger sig ha svenskt påbrå men visar sig vara adopterad från Indien tex.
Vi sexarbetare är inte intresserade av att sätta dit någon, vi vill bara jobba och tjäna pengar utan att bli blåsta. Vi sitter också i en lite obekväm situation när vi väljer våra kunder. De enda vi kan gå på är magkänslan och även den kan vara fel ibland, vi vill ju inte bli rånade eller kidnappade heller.
Det fungerar säkert om du bara skickar en bild på din torso. Det blir ganska anonymt men hon ser att du är en lite överviktig vit man runt 40-50 år. Det är precis vad hon vill se.