2023-01-15, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Det är väl hennes BARNBARN på bilderna??
Stämmer.
Citera
2023-01-15, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Han är fortfarande fb vän med frugan iallafall
hahaha frugan kanske är cuck
Citera
2023-01-15, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av captainalex
hahaha frugan kanske är cuck

Kan du länka hans fb?
Citera
2023-01-15, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr1931
Usch då, en tatuerad balkanblatte tillika ensamstående tvåbarnsmamma med ring i näsan. Ursäkta men vem fasen går igång på det? Karln måste ju vara desperat att få ligga. Hon ser ju ut som armbryterskan från Montenegro
Inte för att jag tror att hon var speciellt mycket snyggare tidigare men tatueringarna verkar, efter att ha läst FUP, kommit efter utpressningen började. Hennes dotter ser betydligt bättre ut så kvinnan kanske var snyggare för 10 år sen när otroheten ska ha ägt rum.
Citera
2023-01-15, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Kan du länka hans fb?
https://www.facebook.com/lars.stromberg.33
Citera
2023-01-15, 21:10
Medlem
jjagares avatar
Maska gärna en bokstav så den inte är sökbar
Senast redigerad av jjagare 2023-01-15 kl. 21:35.
Citera
2023-01-15, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sssflex
Borde man inte utveckla någon slags tjänst som både fyller i via BankID att båda vill ha sex
Det här skulle hjälpa noll eftersom samtycke kan dras in när som helst före eller under sexet ändå. Föreställ dig att man klickar ja i bankid och sedan händer något som gör det till en faktiskt våldtäkt. Så sådana förslag är alltid helt tandlösa tyvär.

Det bästa du som man kan göra för att skydda dig själv är att sätta på ljudinspelaren på mobilen före knullandet, så att du har en ljudinspelning på att inget fel pågick. Sjukt men sant. Är såklart ett jävla projekt om man skulle göra det varje gång man ligger med någon, men är nog en bra idé första gången med ny partner iaf.
Citera
2023-01-15, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjagare
Maska gärna en bokstav så den inte är sökbar

Det spelar ju ingen roll nu din nöt för du har citerat h*ns original inlägg
Citera
2023-01-15, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av captainalex
https://www.facebook.com/lars.stromberg.33
Tycker att både han och hans fru ser bättre ut än älskarinnan... Han lär ångra sitt snedsteg något enormt.
Citera
2023-01-15, 21:36
Medlem
jjagares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Det spelar ju ingen roll nu din nöt för du har citerat h*ns original inlägg

Dum på riktigt?
Citera
2023-01-15, 21:45
Medlem
Uppenbarligen en invandrarkvinna säkert jugge annars skulle inte mannen föra över så mycket.

Frågan är om mannen är svensk eller invandrare. Jobbar en hel del invandrare med fina titlar på Volvo men jag skulle tippa att mannen är svensk.

2.3 miljoner det är hiskeligt mycket pengar han fått låna, måste vara en riktigt bra tjänst.
Han måste pluggat länge så hur kan man vara så jävla blåst att fortsätta betala en utpressare .
Att man chansar en gång att betala kan jag köpa i hopp att det ska lugna ned sig men fortsätta ge pengar upp till 2,3 miljoner det är ju helt galet. Det är tyvärr bara att erkänna för sin fru efter andra gången och sen gå till polisen.

Frågan är vad kvinnan gjorde för alla dessa pengar. Riktigt dyra semester till Dubai och svindyra kläder säkert.

Hota med sin kriminella son, så jag antar att sonen är runt 20 och kvinnan säkert runt 45 och uppåt.
Citera
2023-01-15, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Uppenbarligen en invandrarkvinna säkert jugge annars skulle inte mannen föra över så mycket.

Frågan är om mannen är svensk eller invandrare. Jobbar en hel del invandrare med fina titlar på Volvo men jag skulle tippa att mannen är svensk.

2.3 miljoner det är hiskeligt mycket pengar han fått låna, måste vara en riktigt bra tjänst.
Han måste pluggat länge så hur kan man vara så jävla blåst att fortsätta betala en utpressare .
Att man chansar en gång att betala kan jag köpa i hopp att det ska lugna ned sig men fortsätta ge pengar upp till 2,3 miljoner det är ju helt galet. Det är tyvärr bara att erkänna för sin fru efter andra gången och sen gå till polisen.

Frågan är vad kvinnan gjorde för alla dessa pengar. Riktigt dyra semester till Dubai och svindyra kläder säkert.

Hota med sin kriminella son, så jag antar att sonen är runt 20 och kvinnan säkert runt 45 och uppåt.
Du behöver inte gissa så mycket. FUP:en finns i tråden. Kvinnan är runt 45 och kommer från Montenegro. Mannen och svensk och 50+. Kvinnan har nyttjat pengarna till att spela men också köpa saker till både sig själv och andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in