2023-01-17, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokekaffe
Inte rätt person, betvivlar att någon i FUPen finns på Linkedin.
Enda förhållandet SB haft till LS är som kollega, samåkare och i någon mån vän. Känner dem båda.

Där var det ju inte fråga om utpressning utan bara bittert hämndbegär och ilska, tydligen för att SB brutit kontakten med Milica då hon blev allt för kaotisk pga sitt humör och missbruk.

Torde röra sig om Zacke, märkligt att L inte påstår sig känna honom då dom jobbat ihop i flera år.

Så är det ja. Och jag tror som sagt inte någon inblandad finns på Linkedin.

Har du funderat på varför dom var uppsagda?
Ett företag som har fler anställda än vad vissa kommuner har invånare hyser naturligtvis sin beskärda del idioter.

Hon har avslutat sitt FB-konto där hon hette Asovic och städat bland sina "vänner", eller så har någon på häktet hjälpt henne med detta.

Detta var under finanskrisen
Citera
2023-01-17, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahre30
Detta var under finanskrisen
Ja?
Då sparkades så många att Volvo fick frångå LAS-reglerna för att behålla rätt kompetens och kunna driva fabriken. Vilka tror du fick gå först?
Citera
2023-01-17, 13:06
Medlem
Citat:
Ja?
Då sparkades så många att Volvo fick frångå LAS-reglerna för att behålla rätt kompetens och kunna driva fabriken. Vilka tror du fick gå först?

Mja sanning med viss modifikation. Undantaget gällde en bråkdel av personalen.

Jag känner många som jobbar på
Volvo och de är inga ljushuvuden direkt.

Så Lars är nog ganska signifikant som Volvo-arbetare precis såsom hans älskarinna.

Sedan har vi ju även kvinnan som hjälpte en av alikhan att utpressa en restaurangägare.
Citera
2023-01-17, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahre30
Mja sanning med viss modifikation. Undantaget gällde en bråkdel av personalen.

Jag känner många som jobbar på
Volvo och de är inga ljushuvuden direkt.

Så Lars är nog ganska signifikant som Volvo-arbetare precis såsom hans älskarinna.

Sedan har vi ju även kvinnan som hjälpte en av alikhan att utpressa en restaurangägare.
Jag hade arbetat 6 år på Volvo när uppsägningarna drog igång, många med längre anställning än mig fick gå. Men visst Volvo kunde inte välja exakt hur dom ville, men många sparkades just för att företaget ville bli av med dom.

Lars: Genomtrevlig och hjälpsam kille, om än oerhört korkat och omoraliskt att sätta sig i hans sits.

Milica: Var oftast vänlig och trevlig för min del, men anade ganska tidigt att hon hade drag av psykisk labilitet.
På tex lagmöten då hon var lagledare, om hon kände sig ifrågasatt eller kritiserad kunde hon brusa upp och med gråten i halsen rusa ut för att röka och inte komma tillbaka. Det gick liksom inte att föra någon konstruktiv diskussion.
Citera
2023-01-17, 13:35
Medlem
Citat:
Jag hade arbetat 6 år på Volvo när uppsägningarna drog igång, många med längre anställning än mig fick gå. Men visst Volvo kunde inte välja exakt hur dom ville, men många sparkades just för att företaget ville bli av med dom.

Lars: Genomtrevlig och hjälpsam kille, om än oerhört korkat och omoraliskt att sätta sig i hans sits.

Milica: Var oftast vänlig och trevlig för min del, men anade ganska tidigt att hon hade drag av psykisk labilitet.
På tex lagmöten då hon var lagledare, om hon kände sig ifrågasatt eller kritiserad kunde hon brusa upp och med gråten i halsen rusa ut för att röka och inte komma tillbaka. Det gick liksom inte att föra någon konstruktiv diskussion.

Tack för att du ger oss en tydligare bild av dessa individer. Ja att sätta den i en gift kvinna när man själv är gift är oerhört korkat men en del gillar ju spänning i livet och kolla hur det slutade

Milica läste jag i fupen att hon var intagen på psyket ett tag. Visste ni detta på jobbet ?
Citera
2023-01-17, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Hur fick han tag i 2,3 miljoner?
Undrar jag med? Han kan väl inte ha lånat pengar får man ju hoppas,så jävla dum hoppas jag inte stackarn är🥲
Citera
2023-01-17, 13:37
Medlem
Citat:

Hur fräsch var Milica - uppfattar att hon var tjock - hur var löneläget för Lars
Citera
2023-01-17, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
Undrar jag med? Han kan väl inte ha lånat pengar får man ju hoppas,så jävla dum hoppas jag inte stackarn är🥲

Han tog bl a lån hos Remember - vilka räntor tar dom?

Milica Kriminell - utlännning - zuuugiiit åt sig flera miljoner - bor i hyresOrätt kan bara betala tillbaka om de kan ta familjekåken i Bar

Linda Staaf - svensk - smaart som faaan zuuugit åt sig flera miljoner helt lagligt - äger BR god för miljoner

Konstigt att ingen ifrågasätter invandring när sånt här kommer fram massor med gånger
Senast redigerad av SisterJones 2023-01-17 kl. 13:42.
Citera
2023-01-17, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Hur fräsch var Milica - uppfattar att hon var tjock - hur var löneläget för Lars
Ja hon var lite plufsig, dock inte jättefet. med lite spackel såg hon ok ut. Hon hade även genomgått en gastric bypas vet jag.
Citera
2023-01-17, 13:59
Medlem
Citat:
Ja hon var lite plufsig, dock inte jättefet. med lite spackel såg hon ok ut. Hon hade även genomgått en gastric bypas vet jag.

Redan då - det var skälet till min fråga.

Berätta lite mer - de verkar ha bott i stenungssund - blir inte det jävligt långa resor
o hur är resorna stora höga till samma jobb
Citera
2023-01-17, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siix
Blir nyfiken. Bara haft att göra med en riktigt tokig kvinna, och hon var faktiskt Serb. Är detta vanligt tro….?
Det är ett väldigt själviskt folk som jag upplevt på nära håll.
Citera
2023-01-17, 15:02
Bannlyst
Heter hon Sandra Bengtsson, Milica, eller Asovic eller vad heter haggan? Går inte hitta hennes facebook. finns det fler bilder på henne?

Vf nämner folk om hon är tjock?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in