2023-01-15, 15:21
Medlem
Farfarsfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBadZekeWolf
Står det inte SNUSJÖVEL? Alltså Ö. Kanske ska vara SNUTJÄVEL.
Personen kanske jobbar på Volvo säkerhetsavdelning.

(Har själv skrivit fel på Ä och Ö massor med gånger)

- BBZW

Mer sannolikt snuskjävel.
Citera
2023-01-15, 15:25
Medlem
jjagares avatar
Länk till kvinnans fb
facebook.com/*ilica.asovic.5

*=m
Citera
2023-01-15, 15:58
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjagare
Länk till kvinnans fb

*=m
Om det nu är rätt kvinna så var det i vart fall inget man vänder sig om efter.
Citera
2023-01-15, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjagare
Länk till kvinnans fb

*=m

Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Kan bekräfta till 100% att det är hon. Jag är facebookvän med henne (fick förfrågan innan jag kände till detta).
Jag känner båda lite ytligt då de var mina kollegor på Volvos karossfabrik (TA) för ca 9 år sedan.
Kan skriva lite mer om saken framåt natten eller imorgon.
Citera
2023-01-15, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ENTRUMPENTRUMP
Jag tror tvärtom dvs en ganska ung och smal snärta som är överparfymerad.

Edit. Lars 54 år, frun Bodil 55 och älskarinnan Milica 47. Verkar som att Lars pumpade Milica under 10 år. Antagligen lovade han skilsmässa men åren gick och Milica fick nervsammanbrott. Ville ha kompensation för alla knull hon ställt upp på men blev för girig. Lars, Bodil och de tre döttrarna bor fortfarande samman. Vi får se hur länge det håller.

Står såhär i början av FUPen vid anmälan:

” Då Lars nu ligger i skilsmässa och fortfarande är skriven på den adress där frun nu bor kvar vill han inte att post skickas till honom i detta ärende. Lars vill bli kontaktad på telefon.”
Citera
2023-01-15, 17:28
Medlem
om tittar på lars facebook man ju iallfall säga att han stämmer in på sterotypen om thirst traps
Citera
2023-01-15, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av captainalex
om tittar på lars facebook man ju iallfall säga att han stämmer in på sterotypen om thirst traps

Han är fortfarande fb vän med frugan iallafall
Citera
2023-01-15, 18:09
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Tittar man på den andra med samma namn ser hon betydligt attraktivare ut men jag noterar att den profilbilden finns med bland bilderna på den som var länkad.

Om någon kan sända mig minsta lilla om efternamnet(typ 2 första bokstäverna) på Lars hade det varit av intresse.

Jag är väl medveten om att det kan förekomma lite flörtar på Volvo och det kan ibland kännas riktigt skönt med mjuka tuttar som kläms in mot ryggen eller små fötter som försöker nå insidan av låren. Att det går såhär långt känns dock lite oväntat.
Citera
2023-01-15, 18:27
Medlem
Mr1931s avatar
Usch då, en tatuerad balkanblatte tillika ensamstående tvåbarnsmamma med ring i näsan. Ursäkta men vem fasen går igång på det? Karln måste ju vara desperat att få ligga. Hon ser ju ut som armbryterskan från Montenegro
Citera
2023-01-15, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Tittar man på den andra med samma namn ser hon betydligt attraktivare ut men jag noterar att den profilbilden finns med bland bilderna på den som var länkad.

Om någon kan sända mig minsta lilla om efternamnet(typ 2 första bokstäverna) på Lars hade det varit av intresse.

Jag är väl medveten om att det kan förekomma lite flörtar på Volvo och det kan ibland kännas riktigt skönt med mjuka tuttar som kläms in mot ryggen eller små fötter som försöker nå insidan av låren. Att det går såhär långt känns dock lite oväntat.
Efternamnet står i FUPen, Strömb*rg.
Citera
2023-01-15, 19:51
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokekaffe
Efternamnet står i FUPen, Strömb*rg.
Ok. Tack.
Filen laddades aldrig ner för mig när jag försökte tidigare.
Citera
2023-01-15, 19:55
Citat:
Ursprungligen postat av Mr1931
Usch då, en tatuerad balkanblatte tillika ensamstående tvåbarnsmamma med ring i näsan. Ursäkta men vem fasen går igång på det? Karln måste ju vara desperat att få ligga. Hon ser ju ut som armbryterskan från Montenegro

Det är väl hennes BARNBARN på bilderna??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in