2023-01-15, 09:53
Medlem
Tjena_67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttegullegull
Så MSB sprider desinformation? Men varför gör dom det menar du? Jag hänger inte med riktigt.

Om det är som du säger så är det ju en skandal.
Det är fel att utgå fr att MSB är objektiva när de är utvalda av politiker i regeringen.

Att lita på politiker är som att lita på prostituerade...blir ej bra i slutändan.
2023-01-15, 10:02
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hon säger ju att hon numera lever ett nyktert liv eftersom de lobar hon lyckades få under kort tid var en av orsakerna att barnen int skulle bo hos henne
Det där var inget nyktert samtal hon hade med Fia igår live på TikTok.🙄
2023-01-15, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Det där var inget nyktert samtal hon hade med Fia igår live på TikTok.🙄
Nej hennes påstående om nykterhet lär inte vara sant utan var något la ut under tiden hon hade fotboja
2023-01-15, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
tittar på hennes live nu när dom står och skriker utanför riksdagen
varför togs hennes barn ifrån henne?

det krävs en hel del för att det ska hända

Ja och nej.
I vanliga fall krävs det en hel del, men jag känner till ett fall där Socialtjänsten omhändertog ett barn men inte tvillingsystern vilket blir väldigt motsägelsefullt.
Till slut lyckades mamman få tillbaka vårdnaden om sitt barn, men då hade flera år gått och barnet hade blivit illa behandlat av fosterföräldrar (medvetet utelåst i minusgrader, inlåst i en vrå, skickad i säng hungrig flertal gånger).

Det är människor som fattar besluten och dessa människor är vanligtvis ganska indoktrinerade åt vänster. Det är inte heller ovanligt att de har något jävla gud-komplex och ska rädda världen.

Jag uttalar mig inte om Sofia Palm eller övriga omhändertaganden eftersom att jag inte har en jävla aning. Men i det fallet jag känner till personligen så gjorde Socialtjänsten helt fel och utsatte indirekt barnet för onödiga trauman.
2023-01-15, 20:37
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Familyunited
Jag tycker det är trist att du kallar utsatta människor för foliehattar. Jag Fia utnyttjar inte en enda människa. Jag fixade en intervju till Frihetsnytt med Tom i Stockholm så han kom hit och vi träffades. Att förena alla som är utsatta för maktmissbruk och korruption ger givetvis bäst effekt. Tom och jag Fia har haft bra aktioner tillsammans och kommer ha fler men vid inget tillfälle har jag utnyttjat någon. De som vill agera tillsammans kommer men det är inget krav.
Ni åker runt med en kvinna som påstår att hennes son är kidnappad och att hon letat efter honom i 7år, han var 31 när han försvann så det har inte ens med barn att göra.
Hon mår självklart väldigt dåligt, hade ni brytt er det lilla minsta om henne hade ni försökt hjälpa henne att få vård istället för att släpa runt henne landet runt. Hennes son vill inte ha med henne att göra, hans adress och telefonnummer finns på nätet och han har även ett konto på Facebook.
Med tanke på hur hon pratar och irrar runt i sin berättelse om detta är det svårt att se att ni inte skulle förstå att det handlar om psykisk ohälsa men det skiter ni väl i för hon hjälper ju er. Så jävla fult av er, men att skämmas lär ni ju inte ha vett till.
2023-01-15, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Ni åker runt med en kvinna som påstår att hennes son är kidnappad och att hon letat efter honom i 7år, han var 31 när han försvann så det har inte ens med barn att göra.
Hon mår självklart väldigt dåligt, hade ni brytt er det lilla minsta om henne hade ni försökt hjälpa henne att få vård istället för att släpa runt henne landet runt. Hennes son vill inte ha med henne att göra, hans adress och telefonnummer finns på nätet och han har även ett konto på Facebook.
Med tanke på hur hon pratar och irrar runt i sin berättelse om detta är det svårt att se att ni inte skulle förstå att det handlar om psykisk ohälsa men det skiter ni väl i för hon hjälper ju er. Så jävla fult av er, men att skämmas lär ni ju inte ha vett till.
Inte ens sanningen bakom den kvinnans historia lyckas de hitta . Kvinnan påstår att sonen gick utbildning och var framgångsrik medan hon i domen säger att han var som ett barn och behövde tillsyn dygnet runt , att han åt godis med papper på om han inte hindrades . Kvinnan var en av sonens assistenter .Sonen bor dessutom i samma stad där hon själv bor så sanningen lär vara att hon har kontaktförbud
2023-01-15, 21:26
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Inte ens sanningen bakom den kvinnans historia lyckas de hitta . Kvinnan påstår att sonen gick utbildning och var framgångsrik medan hon i domen säger att han var som ett barn och behövde tillsyn dygnet runt , att han åt godis med papper på om han inte hindrades . Kvinnan var en av sonens assistenter .Sonen bor dessutom i samma stad där hon själv bor så sanningen lär vara att hon har kontaktförbud
Boråsmamman som försökte döda sin son genom förgiftning.. Bara att goggla…
2023-01-15, 21:37
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
De bryr sig inte.
Sonen däremot är det inga fel på så jag undrar verkligen om hon inte blivit ihopblandad med någon annan för det fallet hände väl 2014?
Han är definitivt inte handikappad.
2023-01-15, 21:38
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Boråsmamman som försökte döda sin son genom förgiftning.. Bara att goggla…
Jag är osäker på om det är samma människa. Sonen är det ju inget fel på och det fallet var väl 2014 eller nåt sånt?
2023-01-15, 22:28
Medlem
Citat:
De bryr sig inte.
Sonen däremot är det inga fel på så jag undrar verkligen om hon inte blivit ihopblandad med någon annan för det fallet hände väl 2014?
Han är definitivt inte handikappad.
Hon ha två söner som är ungefär lika gamla och har snarlika namn
2023-01-15, 23:41
Medlem
Inanna-1921s avatar
Boken hon gett ut

Citat:
Hon ha två söner som är ungefär lika gamla och har snarlika namn
Ja precis och den "försvunna" sonen ser väldigt frisk och kry ut samt bor i kedjehus med sin fru.
Borde det inte vara 2015 han försvann?
Den boken hon gjort om detta ger också en bild av händelserna som inte riktigt kommer fram nu när hon pratar om det.
Oavsett så behöver hon hjälp, inte några som eldar på henne och låter henne fortsätta, måste vara ett helvete för henne om hon verkligen tror på att han är kidnappad och hon inte vet vart han är.
Hans adress är ju bara att googla.
I texten till hennes bok står det att hon fick reda på att han låg i koma av sin andra son den 26/10 2015 så det kan inte ha varit det där fallet från 2014 om hon nu säger rätt år.
Senast redigerad av Inanna-1921 2023-01-15 kl. 23:43. Anledning: Info tillägg
2023-01-16, 00:02
Medlem
Citat:
Ja precis och den "försvunna" sonen ser väldigt frisk och kry ut samt bor i kedjehus med sin fru.
Borde det inte vara 2015 han försvann?
Den boken hon gjort om detta ger också en bild av händelserna som inte riktigt kommer fram nu när hon pratar om det.
Oavsett så behöver hon hjälp, inte några som eldar på henne och låter henne fortsätta, måste vara ett helvete för henne om hon verkligen tror på att han är kidnappad och hon inte vet vart han är.
Hans adress är ju bara att googla.
I texten till hennes bok står det att hon fick reda på att han låg i koma av sin andra son den 26/10 2015 så det kan inte ha varit det där fallet från 2014 om hon nu säger rätt år.
Den andre sonen är fortfarande skriven hemma hos henne så det var han säkert även när detta hände .
Denna kvinnas son är inte alls försvunnen utan finns på en sökbar adress om det inte är så att han bara är kvarskriven på den adressen och faktiskt är "försvunnen " från sin mamma för att han vill vara detta

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in