2023-01-16, 00:21
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Den andre sonen är fortfarande skriven hemma hos henne så det var han säkert även när detta hände .
Denna kvinnas son är inte alls försvunnen utan finns på en sökbar adress om det inte är så att han bara är kvarskriven på den adressen och faktiskt är "försvunnen " från sin mamma för att han vill vara detta
Ja precis, kollar man hans Facebook inser man snabbt att han i högsta grad varken är försvunnen eller sjuk på något sätt.
2023-01-16, 00:48
Medlem
BlueOrchids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Boråsmamman som försökte döda sin son genom förgiftning.. Bara att goggla…

Jag googlade och hittade ingenting.. Detta är alltså en person som är med i F live då och då?
2023-01-16, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Linda N Skogstokig och full som en kastrullgäst idag hos Fia.😂

finns hon på tiktok?
2023-01-16, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueOrchid
Jag googlade och hittade ingenting.. Detta är alltså en person som är med i F live då och då?
Hon är den där äldre mörkhåriga kvinnan som bär vit tröja med tryck utanpå ytterkläderna som brukar demonstrera med Fia , är med ofta i Fias lives och står själv utanför riksdagen eller andra myndigheter
Senast redigerad av adina 2023-01-16 kl. 12:46.
2023-01-16, 14:47
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Hon är den där äldre mörkhåriga kvinnan som bär vit tröja med tryck utanpå ytterkläderna som brukar demonstrera med Fia , är med ofta i Fias lives och står själv utanför riksdagen eller andra myndigheter
Ja. Helt otroligt vilken hemsk, elak skenhelig människa.. Någon borde konfrontera henne under inspelning nästa gång hon står där med sin tröja och skylt.. Hon låtsas som inom ingen vet om vad hon har gjort.. Allt för att vara med i inbördesklubben för beundran..🤬
Senast redigerad av Lillamig72 2023-01-16 kl. 14:49.
2023-01-16, 23:40
Medlem
Hon Fia försöker vinkla allt så det verkar fruktansvärt.

Jag som själv blev placerad i fosterfamilj när jag var liten hamnade hos en helt fantastik familj som jag idag fortfarande ser som min egen. Jag skrev detta i en live och vart då blockerad direkt av henne. Absolut att socialen kan göra misstag men ibland blir det även bra!

Men hon vinklar allt som sägs och så fort någon skriver något bra eller har någon annan åsikt än sig själv så blockas man. Detta gör ju att alla som hänger på hennes live bara är idioter som hetsar varandra!
2023-01-17, 12:43
Medlem
Alla ni som skriver här tror alltså att 1 400 000 människor som arbetar för det allmänna är felfria. Ni anser tydligen att det är godtagbart att av 9300 anmälda tjänstefelsbrott är det noll som åtalas. Att myndigheterna och domstolarna är övermänniskor som aldrig kan ha eller göra fel.

Avsaknaden av kritiskt tänkande gentemot staten är tragikomiskt. Har ni verkligen inte upplevt själva eller helt missat alla bevisade brister, korruption och uppenbara brott mot oss medborgare.

Vissa barn behöver absolut skyddas från biologiska föräldrar. Det säger jag med bestämdhet. Saken är att det mycket sällan är så utan tvärtom.

Jag känner personligen alla utsatta föräldrar och kan deras historier. Ingen av oss är felfria för det finns inte en enda felfri människa. I våra fall är det socialtjänsten, nämnden och allmänna samt förvaltningsdomstolar med hjälp av andra myndigheter som är de kriminella och korrupta brottslingarna. Punkt slut.
2023-01-18, 02:02
Medlem
BlueOrchids avatar
Citat:

Okej då vet jag. Tusen tack.

Citat:
Ursprungligen postat av Maxi777
Hon Fia försöker vinkla allt så det verkar fruktansvärt.

Jag som själv blev placerad i fosterfamilj när jag var liten hamnade hos en helt fantastik familj som jag idag fortfarande ser som min egen. Jag skrev detta i en live och vart då blockerad direkt av henne. Absolut att socialen kan göra misstag men ibland blir det även bra!

Men hon vinklar allt som sägs och så fort någon skriver något bra eller har någon annan åsikt än sig själv så blockas man. Detta gör ju att alla som hänger på hennes live bara är idioter som hetsar varandra!

Ja, man blir blockad om man frågar eller säger saker som inte styrker Fias egna ord.

Citat:
Ursprungligen postat av Familyunited
Alla ni som skriver här tror alltså att 1 400 000 människor som arbetar för det allmänna är felfria. Ni anser tydligen att det är godtagbart att av 9300 anmälda tjänstefelsbrott är det noll som åtalas. Att myndigheterna och domstolarna är övermänniskor som aldrig kan ha eller göra fel.

Avsaknaden av kritiskt tänkande gentemot staten är tragikomiskt. Har ni verkligen inte upplevt själva eller helt missat alla bevisade brister, korruption och uppenbara brott mot oss medborgare.

Vissa barn behöver absolut skyddas från biologiska föräldrar. Det säger jag med bestämdhet. Saken är att det mycket sällan är så utan tvärtom.

Jag känner personligen alla utsatta föräldrar och kan deras historier. Ingen av oss är felfria för det finns inte en enda felfri människa. I våra fall är det socialtjänsten, nämnden och allmänna samt förvaltningsdomstolar med hjälp av andra myndigheter som är de kriminella och korrupta brottslingarna. Punkt slut.

Nu, mina vänner, blir det äntligen lite drag i diskussionen!
2023-01-18, 07:58
Medlem
Snuttegullegulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueOrchid
Okej då vet jag. Tusen tack.

Ja, man blir blockad om man frågar eller säger saker som inte styrker Fias egna ord.

Nu, mina vänner, blir det äntligen lite drag i diskussionen!

Nej. Fia skrev ”punkt slut.” så nu är det färdigdiskuterat. Vi packar ihop och går hem. Stänger av datorerna. Lägger ner Flashback. Tack för den här tiden, nu får vi hitta nya hobbys. Kanske odla hampa för att meta mört?
2023-01-18, 14:53
Medlem
BlueOrchids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttegullegull
Nej. Fia skrev ”punkt slut.” så nu är det färdigdiskuterat. Vi packar ihop och går hem. Stänger av datorerna. Lägger ner Flashback. Tack för den här tiden, nu får vi hitta nya hobbys. Kanske odla hampa för att meta mört?

Just det Du har rätt, så skrev hon faktiskt. Mitt liv känns tom nu.
2023-01-18, 18:47
Medlem
Citat:
Den andre sonen är fortfarande skriven hemma hos henne så det var han säkert även när detta hände .
Denna kvinnas son är inte alls försvunnen utan finns på en sökbar adress om det inte är så att han bara är kvarskriven på den adressen och faktiskt är "försvunnen " från sin mamma för att han vill vara detta

Hon med sonen har åtalats för mordförsök på honom. 1700 starka tabletter gav hon honom.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/mamma-anklagas-for-mordforsok-pa-son-1
2023-01-18, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Familyunited

Om du nu påstår att du känner till alla dessa rättshaveristers bakgrund. Hur kan du försvara barnmisshandlare, grovt. Försök till mord, Barn som inte får mat av sina föräldrar. Berätta gärna för mig hur du kan sova gott på natten.

Fy fan!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in