Citat:
Ursprungligen postat av
Svempa86
Exakt, du och dina kollegor kan väl gå med i Fias demonstrationståg istället för att kidnappa barn om föräldrarna inte slickar era fötter.
Du tycker att demonstrationerna med slogans som "Fri,fri våra barn" och "Sluta döda barn" samt uppmaning "dela,dela" på TikTok gett någon reaktion , har föräldrarna blivit kallade till möte hos socialtjänsten och påbörjat nya utredningar , har föräldrarna börjat få umgängen med sina barn