Citat:
Ursprungligen postat av
EnLitenFrys
Idé till personlighet:
Spotta ur sig tvärsäkra påståenden på löpande band. Slå sig själv för bröstet de gånger man träffar rätt, vilket är bound to happen sometimes. Whatabouta, bortförklara och inte ha vett nog att medge de gånger man är fel ute. Vilket är ofta.
Annorlunda uttryckt: helgardera alla utfall, sen säga "haha, vad var det jag sa, idioter" när något av dem inträffar.
Vidare förslag: skjuta från höften vad andra ska ha sagt, och hålla det som dagens sanning fast ingen sagt det. När citering eller källa efterfrågas, överlägga det ansvaret på den som efterfrågar det.
Det ser onekligen ljust ut för Arsenal eftersom konkurrenterna inte kommer upp i nivå i år. Chelsea är ett brinnande haveri som kommer ta tid att få ordning på, Liverpool en rejäl besvikelse och kanske nått Klopp-erans slut, City inte i nivå med föregående säsonger, Spurs även de på nedgång. United ser faktiskt ut att ha bäst momentum just nu, post-Ronaldo.
Personligen har jag inget emot Arsenal. Avskyn mot Arsenal i tråden har relativt lite med klubben i sig att göra, det är dig de ogillar. Vilket har att göra med hur du beter dig. Grattis?
Cool down a bit, ALittleFreezer😶
För det första, så skriver jag aldrig ngt som inte har med fakta att göra. Detta gör att jag alltid har rätt, och att jag aldrig tar fel.
Med undantag av Chelsea och Liverpool, så är nivån i toppstriden på samma nivå som förra säsongen, dessutom så har både Man United & Newcastle tagit rejäla kliv denna säsong. Annars så skrev jag exakt det som du skriver här under covid-säsongen.. huvudskälet till att varför Liverpool vann titeln 19/20 med så många poäng var p g a att Man City hade flera skadebekymmer genom hela säsongen, samt att de övriga top 6 lagen hade då en B-säsong. Fast det spelar väl liksom ingen roll i ditt lilla huvud?
Citat:
Ursprungligen postat av
Drickback
Du hänvisar till inlägg då får du backa upp det!
Inte en enda hade skrivit som du har gjort om vi hade lett, vi ledde vi med 13 p 21 omgångar in på säsongen 19/20 inte ens då ropa vi högt inte heller när vi hade chans på en 4 (vi skrev möjligheten) så undvik att förvränga…
2-3 säsongen är ju flera hundra procent längre än 6 månader 🤓
Arsenal’s har varit för dåliga så de behövde köpa färdiga spelare från gräddhyllan, detta är sagt i flera flera år liksom att Wenger skulle ha lämnat flera år tidigare än det blev. Sparka på ditt eget lag först i dessa 2 moment innan du hoppar på andra.
För mätt för 2 år sedan 🥴 du i förra säsongen vann vi 2 cuper blev 2:a i CL & PL
Nej, jag bryr mig inte ett dugg om det, och tänker inte använda en enda sekund på att hitta ett gammalt inlägg som du själv skrev.
På vilket sätt ”ropar” vi Arsenal-fans högt för att vi leder tabellen? Har sett en enda Gooner skriva ngt utav det som du påstår, vi är - tillskillnad från Liverpool fans - ödmjuka fram tills vi faktiskt har ngt att fira.
Vilka ”färdiga spelare från gräddhyllan” är det du babblar om egentligen? Vi har värvat smart & billigt mtp framtiden.
När det gäller Liverpool, så är saken klar. De har mer eller mindre haft samma trupp i typ 5 år nu, och deras mittfält är bland det äldsta i hela EPL. Det blir svårt för ett lag att hålla sig i det absoluta toppskiktet när de kör på med samma material år efter år, varje lag måste förnyas. Jag visste redan för 2 år sedan att det bara var en tidsfråga innan Liverpool skulle kraschlanda, och om alla hade varit lika smart som jag så hade även ni i klanen insett det.