Citat:
Ursprungligen postat av
Partlow
Väldigt tyst från de som tvivlade på mig och Erik ten Hag när jag hyllade United inför säsongen. Är det något ni vill säga, eller ska jag servera humble pie bara? Fortfarande lika övertygade om hur usel Uniteds ledning är och hur uselt allt är?
Det är 20 matcher kvar och mycket kan hända så om jag vore du skulle jag vänta med att överhuvudtaget servera något tills vi vet hur ligan och cuperna slutar.
Man United är bara ett par poängtapp från att hamna utanför topp 4. Jag säger inte att det är troligt att det sker, eftersom spelet ser fint ut och formen är bra, men allt kan hända. Skador på t.ex. Rashford och Casemiro och det kan börja dala direkt. United har 5 poäng mer än efter samma antal omgångar förra säsongen.
ETH ska ha beröm för hur han hanterade cirkus Ronaldo och för att han haft stake nog att bänka sopan Maguire. Flera värvningar har samtidigt varit klockrena och det är mycket som är positivt kring klubben nu. Tror dock inte någon kan ta ut något i förskott varken i toppen eller botten en säsong som den här.