2023-01-15, 06:17
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Fast Eskalera har rätt. Peddo-svenne är ensam medan Achmed kan samla ihop sju polare för att gruppvåldta. Lögnmedia mörkar så gott det går och du köper rubbet som en idiot. Skulle du hypotetiskt kunna ordna fram sju polare för en liten gruppvåldtäkt? Du är helt bakom flötet.

Känner du till barnäktenskap? Tror du att det är Kalle Svensson som gifter sig med ett barn i Sverige? Ledsen men det är inte det utan män från andra sidan jordklotet som tar flyttlasset till Sverige.

Du har väl inte missat reportagen där gubben Muhammed 67 gifter sig med Fatima 12. Bröllop, knull mm.

Fullständigt dum i huvudet. Dumpen vågar inte ta i detta men det är ett utbrett problem.

Barnfru, vem hade hört talas om det innan Muhammeds kamel kom till Sverige.
Men hur skulle Dumpen kunna ta tag i utlänningars kulturella pedofili med dagens metoder som de använder? Det handlar inte om mod eller att inte våga.
Citera
2023-01-15, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tweatta
Snygg pedofilivinkling där, du verkar rätt nöjd med samhällets misslyckande, varför skall vi bli bättre?
Samhället har misslyckats i det grövsta att skydda barn mod sluga pedofiler.
Dumpen är en skänk från ovan för oss som vill skydda barn från pedofiler.

Men hur vet vi att de lyckas med sitt mål att skydda barn mot som du själv skriver "sluga pedofiler"? Det känns som att de bara plockar den lågt hängande frukten, de som har lägst chans att få tag i verkliga barn. Nätgrooming sker oftast med betydligt mer finess än de taffliga försök som gäddorna visar upp. Dessutom används inte sällan utpressning, hot och flertalet andra attribut/metoder som gäddorna sällan visar prov på. Undantag finns så klart.

Och vad är det som säger att gäddorna inte fortsätter sina försök efter uthängningen. De förlorar ju hela sitt sociala skyddsnät. Allt sådant som vanligtvis fungerar förebyggande för personer som är i riskzonen att begå brott.
Citera
2023-01-15, 07:27
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Vilken gädda är denna Pelle?

Han kallas Pier*e i slutet av chatten och enligt Dumpen så åkte han från Lidköping. Kan vi anta att han bor där då? Sen att han är 49 år (vilket han påstår) tvivlar jag starkt på.
Citera
2023-01-15, 07:37
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Tror du inte att han klarar av att ragga upp någon gula blend-rökande problemflicka?

Du jag har sett många förbannat äckliga gubbar lyckas med sånt. Det finns ju tyvärr även jaktmarker för dom Och han ska hålla sig jävligt långt ifrån våra barn. Riktigt farlig gubbe bakom det där flinet
Citera
2023-01-15, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Han kallas Pier*e i slutet av chatten och enligt Dumpen så åkte han från Lidköping. Kan vi anta att han bor där då? Sen att han är 49 år (vilket han påstår) tvivlar jag starkt på.

Han skriver ett namn i chatten , Pelle Gsson kan man gissa att efternamnet ska vara.
Och söker man på det namnet du skriver i Lidköping finns där en med det namnet som är 49 år och har ett efternamn som man kan härleda som att Gsson är en förkortning av.
Lite roligt är att denne person dessutom har en bil registrerad på sig och det är en Saab 9-5
Senast redigerad av aanonymous 2023-01-15 kl. 08:12.
Citera
2023-01-15, 08:15
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Tungt narkotikamissbruk under väldigt lång tid.

Swishjournalistiken har sina fördelar
Citera
2023-01-15, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Frain
Oavsett vad man tycker om Dumpen och deras arbetsmetoder så kan jag aldrig sluta fråga mig, hur jävla usel form är Sara i? (Patrik är ju inte långt efter)

Har det snortats så mycket att dom inte kan gå ett par meter utan att flåsa?
Hör det hit?
Passar det ämnet?
Citera
2023-01-15, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BobGet
Men hur vet vi att de lyckas med sitt mål att skydda barn mot som du själv skriver "sluga pedofiler"? Det känns som att de bara plockar den lågt hängande frukten, de som har lägst chans att få tag i verkliga barn. Nätgrooming sker oftast med betydligt mer finess än de taffliga försök som gäddorna visar upp. Dessutom används inte sällan utpressning, hot och flertalet andra attribut/metoder som gäddorna sällan visar prov på. Undantag finns så klart.

Och vad är det som säger att gäddorna inte fortsätter sina försök efter uthängningen. De förlorar ju hela sitt sociala skyddsnät. Allt sådant som vanligtvis fungerar förebyggande för personer som är i riskzonen att begå brott.

Jaha, vad bygger du ditt påstående på om att
"Nätgrooming sker oftast med betydligt mer finess än de taffliga försök som gäddorna visar upp"

Om du sitter på kunskaper om det så tycker jag att du ska skriva ett långt inlägg om det så at vi andra kan lära oss, och att vi då kan ta fler.
Berätta om allt du kan om attribut och metoder.

Nu känner inte jag dig och vill inte bli tjafsig och låta elak, men menar du att man ska låta gäddorna vara i fred för att de kan förlora sina kompisar? Kanske har du ett förslag på hur man ska göra då?

Om dumpen räddar ett barn är jag nöjd.
Citera
2023-01-15, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Witgeinstein

Om dumpen räddar ett barn är jag nöjd.

Just det här som är problematiskt. Det finns inga barn här. Därför kommer inga åtal äga rum. Vem skall vara målsägande?
Dessutom tror jag inte att en fiktiv chatt faller under allmänt åtal.
Senast redigerad av Eskalera 2023-01-15 kl. 08:57.
Citera
2023-01-15, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Jag tycker inte att dom verkar har speciellt dålig fysik, i alla fall inte i jämförelse med många andra. Att folk som inte motionerar regelbundet utan är mest bilburna flåsar mycket vid rörelse är ganska vanligt förekommande och har inget med narkotikamissbruk att göra. Om nu Sara och Patrik är så förbannat kraftigt fysiskt nedgågna som det tjatas om i tråden hela tiden så skulle de nog inte orka att jaga peddos 24/7.

Bra sagt.

Så fånigt att man ska göra ner dem med att tala om deras fysik.
Om man håller fram en kamera och filmar samt pratar och är lite uppjagad allmänt, ja då blir det nog lite extra flåsigt.

Ta en rask promenad själva och filma er själva när ni argumenterar med en främmande människa, så vi får se hur ni gör. Lägg sen upp på youtube så får vi se och lära oss.
Citera
2023-01-15, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskalera
Just det här som är problematiskt här. Det finns inga barn här. Därför kommer inga åtal äga rum.

Åtal har jag inte omnämnt, men med 200 gäddvideos så kan nog 1 barn räddas.
Jag tror att i allafall 1 riktigt försök ställs in bland de tio tusentals gäddor som finns där ute, och då går ett barn fritt.

Eskalera har du klurat ut något annat sätt man skulle kunna arbeta på för att stoppa alla dessa tusentals gäddor?
Citera
2023-01-15, 09:01
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Du jag har sett många förbannat äckliga gubbar lyckas med sånt. Det finns ju tyvärr även jaktmarker för dom Och han ska hålla sig jävligt långt ifrån våra barn. Riktigt farlig gubbe bakom det där flinet
Haha, det där går jag inte på. För att jag skall tro på dig så kräver jag bevis i form av film eller dom. I min värld så finns det inte en chans att en problemflicka skulle vilja träffa en ful äldre man utan pengar. Om hon vill skada sig själv så finns det gula Blend och rakblad i närmsta butik, så den gubben går inte heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in