2023-01-14, 20:23
Medlem
Sommargays avatar
Sitter och blir orimligt provocerad över senaste partillegäddans chattloggar. Att hans ragga-på-barn-chatgame är sjukt jävla dåligt är ju naturligtvis bara en bra sak. Ändå sitter jag och tänker saker som "kan du ge henne en chans att svara ditt jävla pedofilmongo?" och "fattar du inte hur osnyggt det ser ut när du skickar 15 needy meddelanden mellan hennes enstaka svar?". Konstigt det där. Vilket miffo. Fick mig att dra lite på smilgroparna när chattloggen fortsatte efter patriks och saras konfrontation men fiskaren inte kunde vara riktigt säker så hon var fortfarande "in character" som minderårig:

Gädda: Jag ber om ursäkt för allt jag gjort. Fel av mig.
Fiskaren: Va? Kommer du inte?

Gäddan blir då tvungen att övertyga fiskaren om att han blivit konfronterad av två vuxna hahah.
Citera
2023-01-14, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Fast Eskalera har rätt. Peddo-svenne är ensam medan Achmed kan samla ihop sju polare för att gruppvåldta. Lögnmedia mörkar så gott det går och du köper rubbet som en idiot. Skulle du hypotetiskt kunna ordna fram sju polare för en liten gruppvåldtäkt? Du är helt bakom flötet.

Känner du till barnäktenskap? Tror du att det är Kalle Svensson som gifter sig med ett barn i Sverige? Ledsen men det är inte det utan män från andra sidan jordklotet som tar flyttlasset till Sverige.

Du har väl inte missat reportagen där gubben Muhammed 67 gifter sig med Fatima 12. Bröllop, knull mm.

Fullständigt dum i huvudet. Dumpen vågar inte ta i detta men det är ett utbrett problem.

Barnfru, vem hade hört talas om det innan Muhammeds kamel kom till Sverige.
Oj, fick jag lite erkännande. Men det kan bara komma från dig pga att du är nyanserad. Men tack.
Citera
2023-01-14, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Fast Eskalera menar ju att ingen från Balkan våldtar någon. Vad tycker du om det?

Var är de som vågar göra något åt det då? Du kanske kan starta upp något, du brinner ju för frågan.

Men att anklaga Dumpen att de inte tar itu med dina hjärtefrågor är ju jättekonstigt. Det handlar om att internet har gett män en bra chans att grooma barn för sexuella syften och sen träffa dem för att våldta dem. På vilket sätt är detta dåligt för dig i ditt liv? Hur påverkar det ditt liv?

Jag såg ditt dumma inlägg till Eskalera och kunde inte låta bli. Fullständigt verklighetsfrånvänt. Dum svenne thats it. Dåligt betyg.

Googla broschyren "Till dig som är gift med ett barn". Vem ska ha den i Sverige? Lasse?

Du sjönk deluxe. Pedofiler fanns på 60-talet men har sällan släkten som back up. Du är 13 år blir tilldelad en äldre kusin och ni ska skaffa barn. Punkt slut. Destination Sverige så klart.

Vi får se om Dumpen tar i denna problematik.
Citera
2023-01-14, 20:35
Avslutad
Citat:
Fast Eskalera har rätt. Peddo-svenne är ensam medan Achmed kan samla ihop sju polare för att gruppvåldta. Lögnmedia mörkar så gott det går och du köper rubbet som en idiot. Skulle du hypotetiskt kunna ordna fram sju polare för en liten gruppvåldtäkt? Du är helt bakom flötet.

Känner du till barnäktenskap? Tror du att det är Kalle Svensson som gifter sig med ett barn i Sverige? Ledsen men det är inte det utan män från andra sidan jordklotet som tar flyttlasset till Sverige.

Du har väl inte missat reportagen där gubben Muhammed 67 gifter sig med Fatima 12. Bröllop, knull mm.

Fullständigt dum i huvudet. Dumpen vågar inte ta i detta men det är ett utbrett problem.

Nu tror jag inte Ali Baba och de 40 barnknullarna styr upp sina dejter på KIK eller motsvarande, utan dessa barnäktenskap arrangeras väl av någon imam eller annan inflytelserik person. För att komma åt detta så måste man infiltrera blattenätverken och det ligger utanför Patrik och Saras kompentensområde, eller hur man ska uttrycka det.

Dumpen jobbar i de miljöer där de har chans att lura gäddan att denne ska få tillgång till ett barn. För att kunna lura Muhammed 67 att han ska få chans att sätta på Fatima 12 så krävs åtminstone att man behärskar arabiska i tal och skrift. Hade varit väldigt intressant om Dumpen rekryterat en fiskare som kan röra sig i denna miljö, på samma sätt som de rekryterade en fiskare med "bögkompetens" eller pedofilmamman, som ju öppnade nya möjligheter.

Kom att tänka på ett inslag i Rapport för ca ett år sedan där man anlitat en ung arabisk tjej som ville ha hjälp med att fuska sig till ett B-körkort. När hon kontaktade skumraskfigurerna så öppnade sig en värld som en etnisk svensk aldrig skulle få tillgång till. Språket och kulturen blir en skyddsvall mot svenska myndigheter som lägger sig i. Hade varit mycket intressant om Dumpen kunnat nå in i dessa kretsar.
Citera
2023-01-14, 20:39
Medlem
Citat:
Jag såg ditt dumma inlägg till Eskalera och kunde inte låta bli. Fullständigt verklighetsfrånvänt. Dum svenne thats it. Dåligt betyg.

Googla broschyren "Till dig som är gift med ett barn". Vem ska ha den i Sverige? Lasse?

Du sjönk deluxe. Pedofiler fanns på 60-talet men har sällan släkten som back up. Du är 13 år blir tilldelad en äldre kusin och ni ska skaffa barn. Punkt slut. Destination Sverige så klart.

Som jag skrev så jobbar Dumpen med vuxna som via nätet groomar barn.

Jag förstår inte varför det är så jobbigt för dig? Vad är problemet att vuxna inte ska ta kontakt med barn i sexuellt syfte?
Citera
2023-01-14, 20:41
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:

Det kan väl nån annan göra.
Dumpen har fullt upp med alla Gäddor.
Citera
2023-01-14, 20:59
Medlem
Citat:

Och vad ska dumpen kunna göra åt barnäktenskap?
Citera
2023-01-14, 22:55
Medlem
N0IItoleranss avatar
Alltså. Den senaste gäddan. Vilken riktig eftersatt individ

Plus för att han tar selfie ovanifrån så man slipper dubbelhakan

https://imgur.com/a/XbaG64N
Citera
2023-01-14, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Och vad ska dumpen kunna göra åt barnäktenskap?
Hmm, ställ motsvarande fråga, vad skall Dumpen göra mot hebefilier?
Citera
2023-01-15, 00:50
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans

Tror du inte att han klarar av att ragga upp någon gula blend-rökande problemflicka?
Citera
2023-01-15, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans

Ett utseende som bara en blind mor kan älska.
Citera
2023-01-15, 02:40
Medlem
Andy Frains avatar
Oavsett vad man tycker om Dumpen och deras arbetsmetoder så kan jag aldrig sluta fråga mig, hur jävla usel form är Sara i? (Patrik är ju inte långt efter)

Har det snortats så mycket att dom inte kan gå ett par meter utan att flåsa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in