2023-01-05, 07:00
Medlem
Muppetys avatar
Jag mår också bra på Modafinil, men när jag frågade om jag kunde få den sa läkaren att den kan utlösa psykoser, vilket jag har anlag för.
Citera
2023-01-12, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CockWitch
Skillnaden är att man är bara är pigg. Ocj det blir rätt trist att vara pigg i två dygn. Och den dos jag tog höll mig vaken i två dygn. Det var astråkigt. Tjack skapar skön dopamin kick och eufori känsla. Man blir glad. Uppåt. Pratig. Jag kan även bli lugn på det. Men skön känsla i kroppen. Modafinil är som att bara behålla vakenheten. Det är den tråkigaste jävla drog jag tagit i hela mitt liv.
Har du jämfört Modafinil med Ritalin nån gång? Vilken blir man mest social och glad på?
Citera
2023-01-12, 02:28
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokeman66
Har du jämfört Modafinil med Ritalin nån gång? Vilken blir man mest social och glad på?
Ritalin. Beroende på dos också. Du kan bli lugn nöjd positiv och fokusera. Tar du för mycket kan du bli stissig eller få ångest. Folk reagerar olika på den. Samt att när man vänjer dig vid den så försvinner ångest. Om man nu får det. Lite lurig. Men klart roligare och effektivare för att fokusera än modafinil. Det är jävla skräp. Man kan bli manisk av modafinil med. Men jag lovar. Det är astråkigt.
Citera
2023-01-13, 01:19
Medlem
Citat:
Ritalin. Beroende på dos också. Du kan bli lugn nöjd positiv och fokusera. Tar du för mycket kan du bli stissig eller få ångest. Folk reagerar olika på den. Samt att när man vänjer dig vid den så försvinner ångest. Om man nu får det. Lite lurig. Men klart roligare och effektivare för att fokusera än modafinil. Det är jävla skräp. Man kan bli manisk av modafinil med. Men jag lovar. Det är astråkigt.
Vilken dos Ritalin tar du åt gången?
Har du provat att blanda både Modafinil och Ritalin nån gång?
Hur är det med Elvanse, är effekten liknande Ritalin?
Citera
2023-01-13, 01:28
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Vilken dos Ritalin tar du åt gången?
Har du provat att blanda både Modafinil och Ritalin nån gång?
Hur är det med Elvanse, är effekten liknande Ritalin?
Elvanse lisdexamfetsmin alltså. Omvandlas sakta till dexamfetamin i kroppen. Det är för mig skit irriterande. Jag hatar den. Andra gillar den. Ska man ta sånt så ska man ta dexamfetamin istället. Snabbverkande. Jag har tagit allt från 20 mg ritalin upp till kanske 300 mg så där. Hur man reagerar är individuellt och det är dosberoende. Mina det med modafinil bör i teorin för min del i alla fall öka risken för atr få ångest. Ska man ta metylfenidat så rekommenderar jag medikinet istället för ritalin. Och cocerta är jobbig jävel med. Men det går inte att svara på hur du reagerar. Det kan du bara ta reda på själv. När jag tog levande första gången upplevde jag obehag och var tvungen att köpa tjack för att det skulle kännas bra.
Citera
2023-01-13, 01:31
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Jag mår också bra på Modafinil, men när jag frågade om jag kunde få den sa läkaren att den kan utlösa psykoser, vilket jag har anlag för.
Det kan alla psykofarmaka och droger göra. Även alkohol. Men det förstår inte dumjävlar till läkare. Särskilt inte allmänläkare. Psykiatriker skall du absolut inte lyssna på. Modafinil skulle inte ge dig något oavsett. Det är ren skit.
Citera
2023-01-13, 02:49
Medlem
Citat:
Elvanse lisdexamfetsmin alltså. Omvandlas sakta till dexamfetamin i kroppen. Det är för mig skit irriterande. Jag hatar den. Andra gillar den. Ska man ta sånt så ska man ta dexamfetamin istället. Snabbverkande. Jag har tagit allt från 20 mg ritalin upp till kanske 300 mg så där. Hur man reagerar är individuellt och det är dosberoende. Mina det med modafinil bör i teorin för min del i alla fall öka risken för atr få ångest. Ska man ta metylfenidat så rekommenderar jag medikinet istället för ritalin. Och cocerta är jobbig jävel med. Men det går inte att svara på hur du reagerar. Det kan du bara ta reda på själv. När jag tog levande första gången upplevde jag obehag och var tvungen att köpa tjack för att det skulle kännas bra.
Tack för svar.
Vad är det för skillnad på Ritalin och medikinet?
Citera
2023-01-13, 02:53
Medlem
Mayahems avatar
Fått denna för koncentration. Återkommer!
Citat:
Hatar den. Som att ta tjack minus allt det roliga och bara det dåliga. Den har slutat fungera för du ha tolerans och måste höja dosen.
Fast du är en knarkare så att äh…
Citera
2023-01-13, 03:48
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Tack för svar.
Vad är det för skillnad på Ritalin och medikinet?
Medikinet har 60% direkt verkande och 40% långtidsverkande. Det ger en mysigare effekt. Den känns skönare. Jag vet inte om det är nått mer men ska vara samma substans. Men den e mysig och minst risk att snea på.
Citera
2023-01-13, 03:51
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mayahem

Ja. Och det betyder att jag har bättre koll. Jag knarkar inte alltid. Jag har rena perioder. När jag tog modafinil så hade jag ren period. Förutom imovane eventuellt till natten. Men tror ni att den är så jävla rolig så testa då. Ta en medium dos eller hög dos. Det suger kuk.
Citera
2023-01-13, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mayahem

Återkom gärna med rapport
Citera
2023-01-13, 11:58
Medlem
Mayahems avatar
Citat:
Ja. Och det betyder att jag har bättre koll. Jag knarkar inte alltid. Jag har rena perioder. När jag tog modafinil så hade jag ren period. Förutom imovane eventuellt till natten. Men tror ni att den är så jävla rolig så testa då. Ta en medium dos eller hög dos. Det suger kuk.
Fast du har inte den i medicinskt syfte. Det har jag. Får se om den uppfyller funktion.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in