Citat:
Ursprungligen postat av
Merrybum
Alla ni män här som beskriver hur fulla kvinnor o i stort sett kastar sig framför er, näst intill utan trosor och med sitt sköte blottat. Och som anser att då kan man knappast begära att en man ska kunna tygla sig.
Vad umgås ni i för kretsar? För jag tycker verkligen inte att det är ett beteende som jag uppmärksammat. Då har jag ändå varor på krogar, baren och nattklubbar mer än min beskärda del.
Ytligare en fråga? Känns det inte olustigt att sitta och tycka att våldtäkt är okey? Ska vi kanske sänka straffen på pedofil oxå?
Jag känner mig en aningen träffad här på grund av mina beskrivande inlägg.
Du verkar svårt uppjagad över att svenssons äger ett spännande liv kryddat med sex.
Det förvånar mig inte då mainstream uppfattningen är den att det är endast kändisar och HBTQ personer som lever livet och får äta av kakan, vi vanliga människor vi vet absolut ingenting.
I vilka kretsar? Pahhh..du kan inte ha varit mycket någonstans eller så är du helt enkelt en sådan som inget ser och inget hör, trist och tom i bollen och därmed så får du inte vara med och leka.
I Jennys fall, det är en gråzon och att jag tycker att hon är taskig mot den mannen vem det nu var att hon drar upp detta i nuet. Han avbröt och att det borde ha räckt så och att Jenny för sin egen cred kanske borde ha hållit inne med denna fyllehistorien.